Evlilikte sadece on sevisme olsa olur mu? niye olmasin?

yani o sey olmasa olmaz mi olmasin ya :(


0|1
4|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi hergün masada yemek var fakat yemeğin yanında baklavada var sen yemeği ye ama baklavaya el sürme diyorsun sonra adam başka masadaki baklavaya el uzatınca aldatıldım diyorsun genelleme yaptım üstüne alınma

    3|3
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • bir kadınla evlen o zaman...

    1|0
    0|0
  • Çocuğu printerdan çıkarmayı düşünüyorsun sanırım

    1|0
    0|0
  • İnşallah kocanın penisi 23 cm. uzunluğunda ve bileğin kalınlığında olur. Gösterir sana hanyayı konyayı ön sevişmeyi..

    0|0
    0|0
  • Çocukları pistten alalım

    0|0
    1|0
  • yani sen diyorsunki çok güzel bir sofra hazırlayalım, çeşit çeşit lezzetli yemekleri,, özenle itinayla hazırlayalım , ama sıra yemeye gelmesin, o yemeklerdn hiç yemeyelim, sadece seyredelim

    0|0
    0|0
  • Hahaha bu kadar çekinmeyin l*n . Gerçi sizide anlayabiliyorum toplumsal baskı vesaire falan acaba boşanırsam ve bozuk olursam beni almazlar diye düşünüyolabilirsin. Ama sonunu düşünen kahraman olamaz seviş gitsin qnq

    0|0
    0|0
  • Neden korkuyor musun yoksa

    1|0
    0|0
  • Korkumu var?

    0|0
    0|0
  • boşanma sebebi mk

    0|0
    1|0
  • Benim için oral yeterlidir.

    0|0
    0|0
  • @türkbeyi muhtesem acıklamıs :)

    0|0
    0|0
  • olur da sabredilirse :)

    0|0
    0|0
  • Olacak iş mi...

    0|0
    0|0
  • @TürkBeyi bu soruya verilebilecek en iyi cevap

    0|0
    0|0
  • Öyle hayat mı olur la

    0|0
    0|0
  • Ön sevişmede zevke geleceğin için o şeyi isteyeceksin zaten ve o şey de hoşuna gidecek

    0|0
    0|0
  • Niye evlilik varki evlenme sen :)

    0|0
    0|0
  • Biz içimizdeki veletleri nasil aticaz

    0|0
    1|0
  • olmass kank

    0|0
    0|0
  • Bu arkadaş kafayı yemiş :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • dırek adam elızabeth takılsın sen ıste yeterkı

    1|2
    0|0
  • Hıı adamda öyle diyodu

    0|0
    0|0
  • bu tek taraflı değil ki
    yeterli sevişmeden sonra
    sen de nolur yapalım diye yalvarırsın sadece o değil

    0|0
    0|0
  • oha öyle evlilikmi olur. yaptıktan snra zaten sen isticeksn sen atıcaksn yatağa:D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...