Kapat

Kızlık zarımı diktirmek istiyorum?

meraba ben kızlık zarımı diktirmek istiyorum izmirde acaba hastahanede kayıt olur mu ya da sadece kadın doğumda bir kayıt mı görünür


0|1
8|29

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 28

  • elbette kayıt yapılıyor ama sana iyi bir çözüm tanıdığım biri var kayıt yapmıyor. bizim mahalledeki terzi. git ona diktir.

    ya siz ne iradesiz ve ne yalancı insanlarsınız. önce ziktir sonra diktir. oh ne güzel ne ala. yutacak salak da çok. eğer ki tecrübesi olan akıllı birine denk gelirsen perişan olur cümle aleme işte o zaman rezil olursun..

    0|0
    0|0
  • Plastik cerraha gitmen iyi olur özele. Yakında evlenecek misin?

    1|0
    0|0
  • Neden diktireceksin k? Artık hemen hemen butun erkekler esnek yalanını yiyor...

    0|0
    0|0
  • Ruhunu ne yapacaksın?

    0|1
    0|0
  • Böyle şeyler neden genelde izmir'de oluyor hayret ediyorum gerçekten.. He diktir diktir ilerde kocan olacak kişiyi kandırırsın. Allahım böylelerini insanlardan uzak et ya.

    0|0
    0|0
  • Bu işi hastanede yapamazsın. Özel doktora gitmen gerekir.

    0|0
    0|0
  • o değilde verdiğin ş. refsiz bunu yaparken iyide yaptıkdan sonra nereye gitti? 3 kuruşluk adamlara verdiğiniz değere bak şimdide düştüğün duruma bak.

    0|1
    0|1
  • İzmirli o. lar. sanki diktirince başkasına verip kanamayınca çakmayacak köfteyi

    0|2
    1|0
  • Diktirsen de belli oluyor

    0|0
    0|0
  • Kayitlarda cikar tabi amın icinde olan kizlik zarina 8 dikis atilip dikildi ve profesyonelce ameliyata son verildi diye

    0|0
    0|0
  • Özel doktora gitmelisin.

    0|0
    0|0
  • Diktirmek çözüm mu sanıyorn :))

    0|0
    0|0
  • Gaziemirdeyim dikebilirim jwrhrwjsrjrjrsh sanki terziye goturuyor 😄

    0|1
    0|0
  • mahalledeki terzi mehmet amcaya git o dikiyormus

    0|0
    0|0
  • Şirin yerde özel muayenehane de dikiyorlar, kayıt falan yok

    0|0
    0|0
  • diktirip ne değişecek peki.

    0|0
    0|0
  • bizim hasbi abi terzi o dikiyo

    0|0
    0|0
  • Kanayan yaraya dikiş atilmaz😊

    0|0
    0|0
  • Ne için diktireceksın? Hiç ilişkiye girmedim bak bakıreyım demek ıcın mı?

    0|0
    0|0
    • Neysen o ol yani insanlar senı oldgn gibi kabullensın ya da karşında duracak ınsandan da dürüstlük beklemıceksın o halde... Hayırlısı olsun be gülüm ;)

  • Diktirmişsin zaten

    0|0
    0|0
  • diktirme sakın bir bildiğim var

    0|0
    0|0
  • diktirme nede olsa gene geldirirsin

    0|0
    0|0
  • Ozelden goruselim mi bu konuyu bir bayana yardimci olmustuk

    0|0
    1|1
  • www.musicizgitasi.com/.../igne12-284.jpg

    Seç sen birini ben yorgancıyım dikerim.

    0|0
    0|0
  • Yazık ya millet ne halde
    Evlenmeden gidin biriyle yatın ondan sonra da ben diktirmek istiyorum diyorsun onu ... tirmeden önce düşünecektin

    0|0
    0|0
  • Bence sen komple vajinanı diktir ki doğru durasin

    1|2
    0|0
  • Doktorla konuş, başka isimle kayıt olur merak etme

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Madem ailenin karsi oldugunu biliyosun neden yapiyosun? Aklim almiyo vallahi pes. Yaptiysan yaptim diyceksin milleti kandirmicaksin.

    0|3
    0|0
  • Bunu hastaneler yapmaz özel klinikler yapar. Alsancakta falan klinikleri olan doktorları kastediyorum. Onlar rapor falan tutmazlar sonuçta parayla çalışıyorlar.3-5 bin tl varsa hallolur. Evlenmeden bir kaç gün önce yapılan operasyonun daha kesin çözüm olduğunu duydum ama Söyleyeyim.

    0|0
    0|0
  • Eğer çok ilişki yaşadıysan Dikiş tutmaz

    0|1
    0|0
  • Bence kendin dik

    0|0
    0|0
  • özelde ol.

    0|0
    0|0
  • Emin degilim ama galiba estetikciler yapıyor mu ameliyyatı

    0|0
    0|0
  • Bizim buradaki terzi ucuza dikiyo bir daha sökülmüyo

    0|0
    0|0
  • kaç para ve hangi yöntemle yaptırcaksın kalıcı mı?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...