Sevilimi boşaltamıyorum, napıcam?

sevgilime çok aşığım bekaretimide ona verdim. ama üçüncü sevişmemiz oldu. sabah uyandığımda saat 7.20 ydi yatağa tekrar girdiğimizde 9.04. ve boşalmak için masturbasyon yaptı. her seferinde boşalmak için maturbasyon yapıyor. içime boşalmamk için olduğunu söylüyor, oysa prezervatif kullanıyoruz. yüzüme göğsüme boşalmak istediğini söylüyor. ama bir saat kırk dakika performans da çok fazla. sırf o sevinsin diye orgazım oluyormuş taklidi yapıyorum. cinselliğe çok yatkın biri ve hergün banyoda masturbasyon yapan biri. ne yapacağımı şaşırdım. yüzüne söyledim zevk almıyor musun diye yok zevk aldığımdan daha uzun süre sürmesini sağlıyorum dedi. bu doğru olabilir mi? değilse ne yapmalıyım ona zevk vermek için?


0|1
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Zaten mast yaptığı için cinsel sağlığını bozmuş mastı abartan insanların düzenli ve sağlıklı bir cinsel ilişki kurması çok zor oluyor
    Yatağında bir bayan olacak iki saat sikeceksin ve sonrada mast yapıp boşalacaksın mantıklı bir yanı olduğunu düşünen varsa benide aydınlatsın

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Abi yalnızken yaparsın anlarım da yanında sevgilin varken ne işin var mastürbasyonla gözünü seveyim. :)

    2|2
    0|0
  • Erken bosal. a nasil bir problemse bu kadar uzun sufen gec bosalmalarda cinsel sorunlar icerisine girer on sevismeyi uzatman lazim ilk olarak

    0|0
    0|0
  • İkinizdede cinsel cekim yok kendinize iskence etmeyin :))

    0|0
    0|1
  • Erkek arkadaşina mast yapmasına izin verme yoksa böyle devam eder ve senden fazla zevk alamaz

    0|1
    0|0
  • Mast bagimlisiymis

    0|0
    0|0
  • Ele alismis yorma kendini

    0|0
    0|0
  • Orgazm taklidi yapma erkekte 31 i bıraksın

    0|0
    0|0
  • Sünnetsiz mi. sık mastürbasyon yaptığı için meni az gelir bir kez olunca ikincisi zaman alır.

    0|0
    0|0
    • sünnetsiz

    • Hepsini Göster
    • Ayrıntılı için mesaj atabilirmisiniz

    • Mesajla özelden konussak

  • seksten once mast yapıyosa olmaz bilerek mast yapıyordur

    0|0
    0|0
  • Göğsüne direk fışkırtması lazım

    0|0
    0|1
  • prezervatifleri geciktiricili seçiyodur. . normal prezervatif alsın

    0|0
    0|0
  • mast yaptırma hiç öyle alışmasın. oral ile başlayıp vajinadan sonra anal yaparak devam etmesine izin ver istediği gibi yapsın ilk 3-4 ilişkiden sonra alışırsın ve senin içinde fazladan zevk olur.. seninle tam heryerinden birlikte olmadan doymuyor demekki. hem erkek için oranın sıcaklığından farklı bir hissi hemde çok yoğun bir zevki var. bende öyleyim kız arkadaşımla her gece hepsini yapmazsak yetmiyo ona doyamıyorum :)

    0|0
    0|0
  • Gayet normal bir durum ayni durum bndede var gec bosalma oldugu mast yapiyrm bnmde uzun suruyo yani

    0|0
    0|0
    • hiç bir yolu yok mu?

    • Bnce tadini cikar erken bosalma olursa daha kotu girdigiyle bosalip ciktigi bir olur o zaman ne oldugunu anlamassin tabi biraz da erken bosaltmk sana kalmis bise

  • Sorun sende değil sevgilin mastürbasyona şartlandırmış vücudunu yani mastürbasyona alışmış zamanla düzelir

    0|1
    0|0
  • Seks doğal olmalı üstünlük yarışına girmeye hiç gerek yok

    0|0
    0|0
  • Geciktirici kullanıyor köftehor...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Mast yaparak bosalmaya alismis iliskide konsatre sorunuda yasaya bilir

    0|1
    0|0
  • Zevk alsın diye mi verdin bekâretini senin zevkinin hayatının önemi yok mu

    1|0
    0|0
  • Mast çok yapiyorsa geç gelebilir zevk alamaz ilk zamanlar benimkide öyleydi mast yaptirmiyorum artık şimdi daha düzenli ve guzel bir seks hayatımız var.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...