Evleneceğiniz kızın daha önce başkasıyla yatmış olması sorun mu sizin için?

evet sorum bu daha önce başkasıyla yatması sizin için önemlimi? burda kızlar sevgilileriyle herşey yaşıyor erkeklerde bekaret önemli değil diyo bu doğrumu?


0|0
8|23

En İyi Erkek Görüşü

  • Muhtemelen taşa tutanlar da olacaklardır ama bakir değilim, hiçbir bakire kızı da hakettiğimi düşünmüyorum...

    Evleneceğim kadının da bakire olmasını istemem şahsen...

    21|4
    2|6
    • ben bakıreyım ama senı bu dusuncenden dolayı tebrık ederım.. evlenmeden yatıp kalkan erkeklerın bakıre kız aramalarını bana cok bencılce gelıyo bakıre kız arıyorsan sende bakır olucaksın.

    • Bekarete de namusa da saygı duyuyorum bu konuda bir yanlış anlaşılma olmasın... Ben sadece kendi adıma bakire bir kızla evlenmeyi haketmediğimi düşünüyorum...

      nezaketin için de ayrıca teşekkür ederim

    • teşekkürler en iyi cevap için

Erkekler Ne Diyor 22

  • yok canım ..hiç olurmu.. ne demek .. hangi devirdeyiz, yatsın kalksın ,düşsün toparlasın, bi genelev kültürü oluşsun.. bu zenginliktir, kültür zenginliği.. çocukları bile olabilir 5 -10 tane.. babaları belli olmayan.. onlarıda insanlığın hizmetine sunarız... iyi değilmi..?

    1|4
    2|1
  • bunlar doğal olaylar, hiç kafana takmamalısın. zaten bunu sorun eden zihniyetten de uzak durmalısın ileride dayağı, şiddeti bol olur bu zihniyetin benden söylemesi

    8|1
    0|4
  • Çok seviyorsam dert etmeyebilirim.

    Ama birbirimizin ilk olmayı istemek en doğal hakkım ve şükür ki öyle.

    2|3
    0|0
  • Bekaret bu topraklarda önemsiz bir olgu olmamıştır . Hic bir zaman da öyle olmayacak. Her turlu dedikodunun yapıldığı bir ulkedeyiz.evlendikten sonra eskiden olanlara dair bir dedikodu mekaniZmasi çalışırsa o evliliğin bitişine kadar ilerleyen bir süreci harekete geçirebilir.

    1|4
    0|0
  • dürüst olsun yeter ben ne bakirelerle kızlığına sözüm ona dokunmadan seviştim... beni kandırmak istedikten sonra her şekilde kandırır sonuçta jinekolog değilim...

    yani köyün rusu olmuş bi kız istemem ama benden önce çok büyük bir yanlış olmamışsa hayatında bir şey diyemem benden önce hayatında ben yoktum...

    ha bu arada inşallah benim kadar yaşanmışlığı olmaz...

    4|0
    0|2
  • bence önemli. birinin bekaretini alıcaksam onunla evlenmek isterim yani. ve bende bakirim şuan. kendimi ona saklarım

    1|3
    0|0
  • evet önemli ben napayım daha önce başkasıyla beraberlik yaşamış bir kızı ALLAH inşallah karşıma temizini namuslusunu dürüstünü çıkartır

    1|4
    0|0
  • Evet benim için sorun.

    1|2
    0|0
  • Yalnış çok önemlidir dediğin konu evde kalırsın umduğun giri biri karşına çıkar şırf bu yüzden onunla evlenemezsin istemediğin biriyle evlenmek durumunda bile kalabilirsin.

    0|3
    0|0
  • Benim icin onemli arkadasim, evlendigi geceye kadar kendini saklayamayan bi kiz evlendikten sonra tekbi erkekle yetincegini sanmam

    1|4
    1|0
    • evlendiği geceye kadar kendini saklayamayan bir erkeğin evlendikten sonra tek bir kadınla yetinebileceğinide ben sanmıyorum o zaman.

    • valla esmer güzeli seçimini ona göre yapıcaksın o zaman

  • kızına göre değişir harbi dürüst bi kızsa dert olmaz ( kendi adıma konuşayım ) ama anal yapıpta ben bakireyim diyenden korkarım.. dürüstlük ön planda olmalı bence ve senden sonra ne yaptığı önemli

    1|0
    0|1
  • sırılsıklam aşıksan aklına gelen en son şey olur.karşındakinin dürüstlüğüne bağlı.ilk başta bunu saklamamış söylemişse bunun adı dürüstlüktür

    2|0
    0|2
  • içinden nasıl geliyosa öyle takıl milleti boşver bakire olup insan olamayan çok kız tanıyorum önemli olan insan olmak

    2|0
    0|4
  • hayatında çok kadınla olmuş bir erkek eger bugüne kadar bir bakire ile olmamışsa bence önemsemelin ve onunda hakkıdır bir bakire ile sonsuzluga gitmek

    0|2
    4|1
  • sorun.

    0|0
    0|0
  • kişiye göre değişir

    ben kimsenin geçmişini yargılayacka değilim

    1|0
    0|2
  • Bakır degil gümüş de olamam...

    En iyisi ben polemiğe girmeyeyim...:(

    0|0
    1|1
  • daha önce biriyle yattıysa memnuniyet duyarım bundan.

    1|0
    3|7
  • bak sana abi tavsiyesi. kesinlikle evlendiğin adam ilkin olsun. gerisi boş

    1|4
    0|0
  • çok şükür 6 yıllık bi ilişkim var herşeyi beraber yaşadık oda bende birbirimizin ilkiyiz:) evet benim için sorun olurdu başkasıyla yatması ama değil çok şükür:)

    2|3
    0|0
  • Başkasının penisini ağzına almış, vajinasına almış bir kişiyi ben nasıl koynuma alayım?

    0|4
    0|0
  • Asla evlenmem asla.

    0|3
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sen yazanlara bakma , her koyun kendi bacağından ...Doğru kişiyle olmalı , pişman olmamalısın , kendinden iğrenmemelisin , suçluluk hissetmemelisin .

    2|1
    0|4
  • sorun ben bakıreysem oda olacakkkk ama erkeklerrr mıde bulandırıcı serefsız kımseye lafım yok kımse uzerıne alınmasın ben gelecekte esım olandan bahsedıyorum eger bakır degırsee mıdem bulanır koca mı kocaa baska bısı olamaz benım gozumde ıcımın almasınıda beklemesın

    1|1
    0|2
  • beden senin neden baskasinin fikirleri onemli ki senin icin, sadece sana ait olan bir seyden kendi bedeninden sadece sen sorumlusun baskalarina hesap vermek zorunda degilsin

    2|0
    0|2
  • onceki hayati niye ilgilendirsinki. beni benimle olan hayati ilgilendirir.

    Birde kendi bakire olmayop yok kiz baskasiyla yapmis kabul edemem diyen erkeklerde hipokrittir bana gore! boyle insanlar yapar yapar baskasina laf atar!

    1|0
    0|2
  • ne kadar çok takılınıyo bu bekaret konusuna.boşverin hayat olacağına varır.

    0|1
    0|3
  • birinin seni kabul etmesi ya da etmemesine göre davranma .senin ne hissettiğin çok daha önemli.

    1|0
    0|3
  • genelde sorun olur

    0|2
    0|0
  • tabi sorun olur

    0|2
    0|0
Yükleniyor...