Bayanlar vajınada kızlık zar düşmesi olur mu?

merhabalar benim evlenme arifesinde olduğum kız arkadaşım

bugün bana hastaneye gittiğini vajınadaki kızlık zarının hasar gördügünü filan düşme riski olduğunu kastetti

bana anlattıgı kadarıyla kızlık zarısı düşme ihtimali varmış

eyer düşerse evlendigimizde ilk gecedeki birleşmede

kızlık kanaması olmiycagini anlatti

gerçekten böyle birşey varmı yoksa

benden önce biriyle ilişkiye girdigi için

ilk gece kanama olmiycagi için böyle bir yalana başvurdu

şimdi yardımlarınız bekliyorum ben anlamadıgım için

bayan arkadaşlarımız iyi anlar yorumlarınızı bekliyorum...


0|0
20|8

En İyi Kız Görüşü

  • bu belli olmaz,doğru da olb.

    en iyisi bir doktora git sor güzel kardeşim,kızın günahını alma

    ya da beraber gidin doktora,öfkeyle kalkan zararla oturur demişler

    tamam mı?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 19

  • Allah askina bee. yalan atacak olsa böyle mi yalan atar? kizlarin bir cogundan kan gelmez en fazla birikinti falan. oda varsa? sanki bicakla bir yeri kesiliyor. amma sacma düsünülüyor bence. gelse de bir kac damladan fazla gelmez. kizlik zari zaten deliniktir biliyorut. sadece tam yirtilmamistir. ozaman da kan gelir gelmez farketmez. ya bir kiz isterse ayakta uyutur adami. ama eger sen seviyorsan ve ahlaksiz davranan bir kiz degilde seni seven iyi bir insansa kurcalama fazla. aklini bulandirma

    0|0
    0|0
  • İnan bilmiyorum ama bence yapman gereken öncelikle kız arkadaşınla konuşman.(Eğer senin için zar önemli değilse) Önemli olanın ona sevgin olduğunu ve eğer böyle birşeyden çekindiği için sana böyle birşey dediyse aranızda yalan istemediğini herşeyi açıklamasını istediğini güzel şekilde söyle.Eğer hayır doğruyu söylüyorum derse de bu neden oluyomuş ilerde kanama olacak mıymış filan bu tip şeyler sorarak tepkilerine bakarak yalan olup olmadığını anlayabilirsin.

    2|0
    0|0
    • Yok Şimdi Zarar Görüp Düşerse Zar İlerde Yane Evlilikte Kanama Olmazmış Demişti Tşkler Yardımın İçin...

  • Hayatimda ilk defa boyle sey duydum.

    Google yazdim, oda duymamis bak..

    Arkadas huylandirmak istemem ama neden gitmis doktora?

    0|0
    0|0
    • Bende Çözemedimki Durduk Yere Nerden Çıktıda Gittin Diemedim Kırmamak İçin :)

  • Bebek düşer kızlık zarı düşmez , bir çeşit et parçasıdır o ve yapışıktır , öyle bir ihtimal yok .

    1|0
    0|0
  • Doktora kızlık zarına baktırmaya neden gitmiş ki. Hem bakire birine vajinadan bakılmıyor sadece ultrasonla bakılıyor herhangi bir rahatsızlığı olduğunda. O doktora eğer demeseydi bak kızlığıma diye doktorda böyle bir tanı koymazdı ki ben şimdiye kadar böyle bir şey duymadım. Bence iyice bir araştır mümkünse birlikte git ama bırakma peşini ucunda yalan olması çok kötü olur

    1|0
    0|0
    • Haklısın Teşekkür Ederim

    • Bak işin bi de bu yönü var. Yalan olduğunun bi kanıtı daha.

  • kızlık zarım düştü arayıp bulamadım

    1|1
    0|0
  • Yorumlarını okudum. Kız arkadaşını kırmaktan korkuyorsun ama ilk gece hayal kırıklığına uğrayan sen olacaksın sonuçta.

    Geçmişi beni ilgilendirmez diyosan eyvallah, o zaman bu konuya takılma ama önem veriyosan haberin ola sevgilin yalan söylüyor.

    0|0
    0|0
    • Ya Bende Çok Şey Yaşadım Kalkıp Ben Yapınca İyide O Yapinca Kirletmeye Hakkım Yok

      Ama Bana Karşı Dürüst Olup Olmaması Mesele Ve Kafamı Kurcalayan Acaba Benleykenmi Böyle Bir Hata Yaptı Demem Olur Yalan Söyledigide İçime Dogmuştu Tşk Ederim...

  • Doğru da olabilir,daha önce ilişkiye girmiş de olabilir.Ama 'doktora gidelim sorucam ispatla' diye zorlarsan,ilişkiniz ayrılığa kadar bile uzanabilir.Onu sıkma.Düzgün sorarsan ve güvenini kazanırsan sana gerçeği söyleyeceğini tahmin ediyorum.

    0|0
    0|0
    • Ya Kalkip Bende Doktora Gelim Dersem Onun Sarsmış Olurum Dediğin Gibi

  • Google'a bir danis ama eger bakire degilse "bosarim" diyenlerden misin sen?

    0|0
    0|0
    • ne fark eder .kızlık zarına mı aşık olmuş

    • Hepsini Göster
    • Evet iste partnerine gidip "bakire olup olmaman onemli degil bana sadece dogruyu soyle yalan soylemene gerek yok" de...

    • bence de .senin onu kabul etmeyeceğini düşündüğü için böyle davranmıştır.doğru veya yanlış seviyosan hayatına devam et.o arla mı evleneceksin .

  • buradaki insanlar bu kızı eleştirmiş tanımadan etmeden , ama dunyanın bin türlü hali var olabilir belki, hiçbirimiz dr değil,izz burada...

    0|0
    0|0
  • Kmileri dogru olabilirde yazmış ama kes,nlikle kızlık düşmesi diye birsey yok ben kendı kendıne düşen kızlık duymadım nasıl hasar görmüş :) evlilik arifesindede doktora gidiyor filan yemiş seni o

    0|0
    0|0
  • Kız arkadaşını tanımıyoruz, ama yalan söylüyor muhtemelen. Buna takılmaman lazım fazla, tabi yalan söylemiş olur o başka mesele. Emin olmak istiyorsun tut kolundan hastaneye götür beraber baktırın.

    0|0
    0|0
    • Tut Götür Ozamanda İşler Çok Daha Kötüye Gider İŞtE Onuda Kırmak İstemiyorum

  • yalan olmaz öyle şey

    0|0
    0|0
  • belli olmaz nadir bir durum

    0|0
    0|0
  • dr a gidin

    0|0
    0|0
  • Kızlık zarı düşmesi diye bir şey olmaz kızlık zarı ancak yırtılır ona da ya ağır bir darbe ya da içine bir şey girmesi lazım. Sevgilin seni kandırıyor olabilir.

    0|0
    0|0
    • Ya Bana Dediği Şey Hastaneye Gitmişimde Kızlık Zarı Çok İnceymişte Zarar Görmüş Filanda

      Düşme İhtimali Varmış Yane Düştü Filan Yok Ama Düşme İhtimali Varmış Nabzımı Yokluyor Bende Dürüsst Konuşmadıgı Kanıtına Vardım

    • Hepsini Göster
    • Hımm öyle ısrarlı bir şekilde söylüyorsa onun altında bir iş var kendisi daha önce başkasına bozdurmuş olma ihtimali yüksek.

    • Zarar Görmüş Dese Anlarımda Düşücek Dio O Saçma Geldi Zaten Normalde Kendi Kendine Zararda Gören Bişey Deil Dur Bakalim Çıkar Kokosu Ya Sorun Önceleri Bişey Yaşamiş Olması Deil

      Karşıdamdakinde Güven Ve Gerçekten Bana Açıklayıcı Dürüst Olsa Sorun Etmezdim

  • doktora gotur gunumuzde kızlar eskortluk yaparakta para kazanıp sonra bu sekılde evlenıyolar yalan soyleme ıhtımalı cok yuksek

    0|0
    0|0
  • hahahahayt kız arkadaşın seni yiyor kızlığını kaybetmiş belki mast. yaparken belkide biriyle yatmıştır bilemem artık ama öyle bir şey yok ne güldürdün ya ne kadar safsın

    0|0
    0|0
    • Saflikla İlgisi Yok Bir Çok Şey Yaşadım Bende Emin Ol Sadece Emin Olmak İstedim

  • tövbe bismillah başımıza daş yağacak o.O

    0|1
    1|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • kızlık zarı düşmemiştirde o kız bi şeyin üstüne düşmüştür :)

    0|2
    0|0
  • Muhtemelen yalan söylüyor.

    Kimine göre zar ayrılık nedeni olmaz ama bu yalan benim için ayrılık nedenidir.

    1|0
    0|0
  • Bence bu söylediğini beraber doktora gidip teyyid edin. En doğrusu bu olur.

    0|0
    0|0
  • bildiğin element uydurmuş kızlık zarı düşmesi nedir? tut kolundan bunu söyleyen doktoru bide bana göster bakalım de.

    0|0
    0|0
  • çocuk mu len bu düşsün :))

    0|2
    0|0
  • kızlık zarına mı aşık oldun ne fark eder.seviyosan aşıksan hayatına devam et böyle şeyleri sorgulamak yerine

    1|0
    1|0
  • hsdhsggsaghgfssdasdertwr

    0|0
    0|0
  • seni kandırmaya çalışıyor olabilir sakince uygun bir dille ona şuan kızmısın diye sormalısın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...