Berbat birr şeyle karsılastım :?

sevgilim denen kişi şu an o kadar sinirliyim hatta ondan tiksiniyorum ya facede p*rno aramsı yapmıs dökümandan gördüm ya bu manyak mı ne normal mi kızlar ya sizce napmalıyımmm

Güncellemeler:
sevgilime bagırdım agzıma ne geliyosa saydm oda ben bişey ypmadım sadece izledim baska bişey yok dedi sonra yazma bana asla dedim oda tamm dedi sonra mesaj attı 10 15 dakıka gibi arayalım konusalım benım sınrim gecti diyo sizce napmalıyım

1|0
8|35

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 34

  • Facebook una virüs bulaşmış olabilir mi. Benim Facebook ta bir arkadaş etiketlemiş müstehcen bir videoda arkadaş listesindekilerin tümünü etiketlemiş böyle bir şey olmuştur.

    0|0
    0|0
    • hayır bildigin arama motoruna porna yazılmıs

  • oha ne yapacaktı sevimli kedi videosumu izlesin.. tabiki porrn izlecek adam.

    1|1
    1|1
  • Faceden p*rno mu aranır tam malmış

    2|2
    0|1
  • Konusun bir daha yapmasın sizde sakin olun

    0|0
    0|0
  • ne var bunda ızleyebılır abartılacak bırsey yok bunun ıcın kızmana falan gerek yok senden cınsel seyler ıstıyor mu?

    0|0
    0|0
  • ohoooo abartıyorsun erkek adam bu arıcak tabi evlileri neler yapıyor sen daha buınamı kızıyorsun.
    bir kez daha iyiki eşcinselim diyesim geldi:)))))))

    0|0
    0|0
  • izlicek tabii insan bu be, farkında değilsin galiba ama sen her ay regl olup içindeki pisliği atarken biz erkekler ereksiyon olup onu atmamız gerek

    0|0
    0|0
  • bir iki gün konuşmayın dinlenin bir birinizi iyi ce kırarsınız

    0|0
    0|0
  • erkekler pornoyu sever buyutme

    0|0
    0|0
  • Sevgilin hala, alkış sana

    0|0
    0|0
  • Sen doyurmuyonn mu

    0|1
    0|1
  • Son derece normal. Abartıyorsun.

    0|0
    0|0
  • boşan

    1|0
    0|1
  • Sende izlettirme ihtiyacını karşıla adamın ne yapsın gariban

    0|0
    0|0
  • Rahatsız mısın sen duyanda aldatmış seni zanneder.
    Sen rahibemisin?

    0|0
    0|0
  • Google ne güne duruyo ahaha :D

    0|0
    0|0
  • çok normal bu abartman neden anlamadım erkek yapar bunu

    0|0
    0|0
  • izlemesindeki sorun ne?

    0|0
    0|0
  • bu kadar da ınce dusunmeyın ne var yani izlemısse..

    0|0
    0|0
  • sen hiç p*rno izlemedinmi peki

    0|0
    0|0
  • sen de izle eşitlersiniz.

    0|0
    0|0
  • Anormal değil... olur o.

    0|0
    0|0
  • izlememesi anormal

    0|0
    0|0
  • Sen vermeyince oğlan napsın

    0|0
    0|0
  • arkadaşım izledi der inanma yalan

    0|0
    0|0
  • bir gün uygulama yaparsa görürsün kezo seni

    0|0
    0|0
  • Ne yapsın adam Tsubasa mı izlesin? :)

    0|0
    0|0
  • Vay anasını ya. Memleket meselesine dönmeden konuşun.

    0|0
    0|0
  • p*rno izlemeyen erkek var mı la :D

    0|0
    0|0
  • Ne var bunda mk sen izlemedin sanki

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 8

  • tabı kı normal her erkek ızler

    0|1
    0|0
  • Yaşın kaç senin kardeşim?

    1|0
    0|0
  • Igrenc harbidennn.

    0|0
    0|0
    • byle şeyler gayet normal ve ızlemıyorm dıyen erkek ya erkek degıldır ya da ölümüne izliyodur kuzum :D

  • Abartma

    0|0
    0|0
    • ne demek abartma ya iğrenç bişey bu

    • Hepsini Göster
    • cock p*rnosu mu var bide ayyy ne iğrenç seyler

    • Evet var maalesef o apayrı bir konu :S ama normal erkeklerin p*rno izlemesi bu kadar takma kafana.

  • canım buna bir sorun yok. gayet normal. yaşın genç diye bu konularda tecrübesizsindir ama hem erkekler hem bayanlar izler :)

    0|0
    0|0
  • Pornoyu sana mı uygulasın saçmalama
    Evlenince geçer o durumu şu an idare etmesi lazım pornolorla sanki kadına gidiyor

    0|1
    0|0
    • ya gecmesse böyle olursa heo

    • Hepsini Göster
    • aradı konustuk benden ayrılma diyo ve ben izleemdim arakds face istdi kendi facesine gircekti ama girmemiş valla benim sucum yok dedi

    • Ne suçu ya dedim ya izlemesi normal bişey

  • Abartmissin.

    0|0
    0|0
    • simdi ne ypım alltan alsam tekrar olur

  • Herkes izliyor

    0|0
    0|0
Yükleniyor...