Evlenmeden hamile kalmak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Nişamlıyım ve nişamlımdan hamileyim. Düğüne henüz yaklaşık olarak 1 sene kadar zaman var. Ne yapacağımızı şaşırdık. ailelere bahsetsek biliyorum ki büyük tepki alacağız. Ayrıca çok fazla üzülecekler. bahsetmesek nasıl saklayacağız. henüz ne yapacağımıza karar vermedik. yargılamadan yol göstermek yorum yapmak isteyen kişiler lütfen birşeyler yazsın. aldırmak fikri korkutuyor beni. zaten günaha girdik ikinci bir günah olsun istemiyorum.

Güncellemeler:
kızlara teşekkürler daha yapıcı konuşmuşlar. erkekler içinde şunu söyleyeyim yargılamadan önce keşke düşünseniz. umarım kimse aynı hataya düşmez.

0|1
13|17

En İyi Erkek Görüşü

  • keşke olmasaymış ama olan olmuş, göbek dolmuş :) ailelerinize söylemekten başka çare yokki? düğüne bir sene gibi zaman varmış... her nekdar aileniz biraz üzülsede gene sana her türlü desteği verirler... zira hamilesiniz ki bu dönemde size ihtimam elzemdir..çok önemli ... hem müstakbel eşinden, hemde annen ve babanın desteği... sizi manevi ve sağlık yönünden rahatlatır:

    zaten aldırmak gibi bir gaflete düşmeyeceğinide son cümlenden anladım... allah kolaylık versin..

    inşallah bu günleri sıkıntısız bir şekilde atlatır evladını dünyaya getirirsin. :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Yuuuh yani. Ooohaa. Bir de ne düşünüyoruz diye soruyor..

    Aileni düşün de bir de dogacak çocuğu düşün. Sizin evlilik tarihizle benim doğum günüm arasında niye 9 ay yok diyince ne yapacaksın acaba? "Sen p.ç olma diye evlenmek zorunda kaldık a biraz geç oldu kusura bakma" dersiniz artık... Tabi adam son anda evlenmekten vaz geçmezse...

    1|0
    4|2
    • - verenler de veled-i zina mıdır merak etmedim değil.

  • geçmiş olsun dicemde evlenmeden sex yapmasanız daha iyi olurdu ve en azından korunarak yapılsa mecburen doğuracan artık yani hemen dugun nikah olursa belli olmaz karnın yapamam diyorsanız ailelere söyliceksiniz

    2|0
    0|0
  • Bilmem ben yapmazdım o yüzden ne diyeceğimi bilmiyorum. Cinselliği de yaşamış biriyim. O kadar istemeden oldu diyecek bir şey de değil. Enteresan

    1|0
    1|0
  • Bu durumda dogrudan yildirim nikahi yapmaktan başka bir yol görünmüyor. Düğün yapmanız gerekmiyor.

    Sizin hayatınız ama doğmamış bebeğin sucu yok. Ailenizden neden korkuyorsunuz. Herseyi açıklamanız da gerekmiyor. Yuvamızı kurmak istiyoruz Biran evvel deyip kapatirisiniz. Baskalarının sizin hayatınıza burnunu sokmasına gerek yok.

    Darısı bizim basımıza.

    2|0
    0|0
  • Düğünü erkene al ozaman

    1|1
    0|0
  • En kısa zamanda evlenmelisiniz.

    1|0
    0|0
  • hemen evlenin yoksa sağdan soldan çok laf çıkar.yada sevdiklerinizi bırakıp çekip gideceksiniz

    2|0
    0|0
  • Eğer doğuma zamanınız daha varsa biraz daha bekleyin. Olacakları takip etmek için. Eğer başka çareniz kalmazsa bu durumu ailelerinize söylersiniz. Çünkü olan oldu bir kere.

    1|0
    0|0
  • Bebek doğmadan evlenin

    1|1
    0|0
  • O çocuktan hayır gelmez... Dini bilimlerin kuralları dışında yapılan icraatlardan fayda gelmez.. Aldır gitsin. Cefasını çekeceksin nasıl olsa...

    1|0
    4|1
    • çok kırıcısın. sen bilemezsin hayırlı olup olmayacağını

    • Hepsini Göster
    • Hayırsız işten hayır doğarmı? Sen önce bu saçma tabularından arın, sonra gel benimle öyle sözlü reaksiyonlara girmeye başla ;)

    • dediğim gibi bunu bilemezsin.

      yazdığım tabuyla ne alakası var?

  • Bunun neyi günah yahu? Muhit ne der diye düşünüyor iseniz, bir şekilde bahane bularak erken bir tarihe çekin düğünü. Umarım mutlu olursunuz. Hayırlı olsun.

    1|0
    1|2
  • Düğünü erken bir tarihe alabilirsiniz diye düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Ailenizi ikna edebileceğiniz düşünüyorsanız konusun.

    1|0
    0|0
  • evliliği bir an önce gerçekleştirmek.

    1|0
    0|0
  • dogmadan evlenin aldırmayın sonra çok vicdan yaparsın haberin olsun

    1|0
    0|0
  • bayılırım.

    0|0
    2|0

Kızlar Ne Diyor 13

  • Bebeğini doğur..

    Sonra evlen..

    Bişe olunca "babanın evinden mi getirdin lan" derse eet diyebilesin..

    1|0
    0|0
  • Düğünü erken yapın en mantıklısı bu.

    1|1
    0|0
  • seninde dediğin gibi evet bir günaha girmişsiniz Allah affeder tövbe edin ama sakın aldırarak 2. bir günaha da girmeyin.

    1-2 ay içinde evlenme imkanınız varsa evlenmeye çalışın ama yoksada mecbur söyleyeceksiniz artık evet kızarlar ama ucunda ölüm yok sonuçta.

    birde insanları günahına şahit tutmamak gerekir yani bir yolunu bulup bir an önce evlenseniz daha iyi olur.

    2|0
    0|1
  • zaten evlenmeden hamile kalarak çok büyük bi günah işlemişsin aldırarak dahada büyük bi günah işleme benim tavsiyem nişanlınla konuş aillerinize hemn evlenmek istediğinizi söyleyin hamilelğinide erken doğum falan dersiniz olabldiğince çabuk evlenmeye bakın :))

    1|0
    0|0
  • Aldırmak istesen de nerde aldıracaksın?İkiniz birlikte güme gidersiniz.Ruh halini az cok tahmin edebiliyorum.Ailene nasıl söyleyeceksin ...Aklıma hiç bir çözüm gelmiyor aileye söylemekten başka.O da cok zor işte senin için.Ee bazı şeylerin sonucları var bunu biliyoruz ona göre davranıyoruz ya da davranmıyoruz.Hayırlısı olsun.

    1|0
    0|0
  • madem nişanlısınız ailelerden bahsedin boşuna boşuna yazık çocuğa

    2|0
    0|0
    • Bahsetmeleri sıkıntı olur. En kısa sürede evlenmeleri gerek. Hem böylece ilk yılda bebekleri olduğunda aileleri daha çok mutlu olurlar. Ama söylerlerse pek sıcak bakmazlar. Soğuk olurlar.

  • Bir şekilde evlenin bence. Ailenize söylemek durumunda da kalabilirsiniz ama yapacak bir şey yok.

    1|0
    0|0
  • erken evlenin.

    1|0
    0|0
  • Daha fazla bekleyemıyoruz deyın aceleyle nıkah kıyıverın düğünüde yaza yaparız deyın olsun bıtsın.

    1|0
    0|0
  • Düğünü erkene alın.Olmazsa ailenize söyleyeceksiniz mecbur.

    1|0
    0|0
  • Anne olmak sana çok yakışacak.

    1|1
    0|0
    • iyi anlamda mı kötü anlamda mı dedin bilmiyorum ama sağol yinede

  • düğün tarihini erkene alın ozaman

    1|0
    0|0
  • bir ay içinde evlenın derim kesınlıkle aldırmayın Allah affetsin

    1|0
    0|0
Yükleniyor...