Kızlar özellikle siz bakın. Kafayı yemek üzereyim :/ ? kesin okuyun Çok önemli durum?

Bu katagoriye çok bakmıyorum ama denk geldikce okuyorum. 2-3 defa yatakda tecrübelimi yoksa tecrübesizmi erkek istersiniz sorularına denk geldim ve %80-85 tecrübeli diyor. İşin tuaf tarafı gene başka sorularda bakir erkemi yoksa daha önce ilişki yaşamış erkekmi sorularındada neredeyse hepsi bakir istiyor. Bu ne çelişki bakir olup tecrübeli erkek istemek çok mantıksız değilmi? yok pornolardan falan bakın diyeni gördüm. Neden evlendikten sonra beraber tecrübe ediniymesi düşünülmüyor.

21 yaşındayım sevgilim falan oldu ama hiç cinsel birliktelik yaşamadım fırsatım ola ola yapmadım evlenmedende yaşamak istemiyorum ama bu yorumları görünce üzülüyorum ilk gece korkusu sarmaya başladı. Şeytana uymak istemiyorum ama çok zorluyor. :/ :/ :/


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • Helal olsun. Erkek yaşadıkları ilişkiye skor diyip övünürken birinin böyle düşünmesi mükemmel. Karşına çıkacak, eşin olacak kişi nasıl olsun istiyorsan öyle davran.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Baskalarini dinlersen zaten kendin olamazsin. Sonucta birile evleniceksin, sence hic bisey yasamamis insanlar napiyor? Iste evlenince ogrenmeye baslarlar, sende evlenince esinle ogrenirsin denersin falan herkes gibi. Simdi pro olsan ki nolucak? Boyle temiz kal ki evlendigin zaman hersey ilk olsun, hersey ozel olsun ogrenince herseyi tekrardan yapmis olucaksin. Bakma onlar diyor yok tecrubeli olsun ama bakir olsun, o nasil is? Insanlarin ne ahlaki kalmis ne bisey. Tecrubeli evlendikten sonra olmayi hic dusundun mu?

    0|0
    0|0
    • ben zaten bunların hepsini evlendikten sonra yaşamak istiyorum ama bunları görünce eşimi tatmin edememe ya da küçük düşme gibi endişeler sarıyor. söylediklerinde haklısın

    • Hayir esine bagli orasi. Oyle yargilamicak biri olursa iyisin sıkıntı yapma. Herkes bu islerde pro olarak dogmuyor zaten herkes bir sekil zamanla ogreniyor ne bilim.

    • haklısın :) teşekkür ederim umarım hak ettiğim gibi birini bulurum :D mutlu kalın

  • Doğru yoldasın, bozma çizgini. Eşinle birlikte tecrübe edinmek varken neden başkalarına bakasın?

    0|0
    0|0
    • valla ben yıllardır bu görüşü savunuyorum babamda aman oğlum milletin günahına girme falan der ama burada görünce sinirlenmemek endişelenmemek elde değil. Evlenince eşimi tatmin edememe ya da küçük düşme korkusu sarıyor

    • Hiç öyle bir korku sarmasın seni. Ne güzel bir baban var ki sana bu konuda doğru olan yolu göstermiş. Evet belki izleyerek ya da okuyarak bazı şeyleri öğrenebilirsin ama tecrübe edinmek uygulamayla sabittir. Ve eşinle bu tecrübeyi edinmen hem senin hem de eşin olacak kişi için çok daha iyi olacaktır.

    • umarım dediğin gibi olur :D teşekkür ederim

Erkekler Ne Diyor 3

  • Hahahaha :)))))) Çoğu tecrübe önemli değil der ama tecrübesi olanları tercih eder :))

    0|0
    0|0
  • Kardeşim coğu trol cevaplar onların inanma. Hepsi pembe görünümlü maviler coğu dalga amaçlı yazıyor

    0|0
    0|0
    • yok onları saymıyorum :D normallerde çok kardeş neyse bildiğimize devam edelim :)

  • Sık dişini dostum. Kızların bir dedikleri bir diğerini tutmaz:D

    0|0
    0|0
    • ya dişi sıkmak sorun değil kendime hakimim ama böyle dedikce evlendikten sonra eşimi tatmin edememe korkusu ya da küçük düşme korkusu sarıyor :D

    • Kızda tecrübesiz olur inşallah. Anlamaz zaten tatmin olur:D

    • inşallah kardeşim :D

Yükleniyor...