Erkekler sokak ortasında mal gibi aletlerine dokunuyorsunuz?

bu sizi iyi mi hissettiriyor anlamadım sizi bir türlü..


0|0
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Sağ sol hatası.) sığmıyor bazen büyüyebiliyor da kendi kendine illa kadınların tahrik etmesine gerek yok kendi başınada büyür penis. O zaman işte boxer'in içinde yer değişikliği yapmak zorunda kalıyoruz yoksa pantalondan gözükücek yani şunu ders olarak çıkarman gerekiyor biz elimizi oraya götürmesek erkeğin kendini teşhir eden ve kaşar olanıyla karşı karşıya kalırsınız. Sizin gibi değiliz yani göstermiyoz.. bir tarafımız gözkünce kasılıyoruz sizin öyle derdiniz yok tabi dekolte g*t gösterme cinsel bölge gösterme ayıp değil sizde.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Bunu yazarken çok utancağım ama neyse aydınlanman için anlatacağım ben öyle yol ortasında toplumun içerisinde avuçlamam orayı ergenlik dönemlerinde penisin kendi iradesiyle kendi kendine ereksiyon olduğu zamanlarda :D aşağı doğru uzamıyo ağrıtıyor illaki yukarı çıkacak hal böyle olunca her adım sana eziyet oluyor bunu şimdide yaşadığım olmuyor değil malum "batılaşmak" kızlarımız heryerini açmayı çok seviyorlar bizene dimi o olay öyle olmuyor işte :D umarın anlamışsındır

    0|1
    0|0
  • Ben ereksyon olunca düzeltmek veya saklamak için dokunuyorum ama öyle aleni değil tabi. Cebimden halletmeye çalışıyorum ya da biyerin arkasına geçerek. Anlamaya bilirsiniz ama erksyon halinde penis boxer veya kota sıkışınca erkeğin canı yaıyo. Penisi yukarı doğru düzeltmemiz gerekiyo. Tabi hayvanlık yapanda çokta benim açımdan durum bu. Haklısın rahatsız olmakta

    0|0
    0|0
  • hiçbir erkek yolda penisine durup dururken dokunmaz ya kaşınmıştır ya sıkışmıştır ben bıle bazen ereksıyon olduğumda nerdeysem orda otururum gecene kadar

    0|0
    0|0
  • öyle bişey yapmıyorum genelleme yapmayın :)

    0|0
    0|0
  • Gözün hep orada olursa görürsün tabi

    0|1
    1|0
  • Kaşınıyor ondan sende de ne göz var hep araya bakıyorsun anlayalım yani :)))

    0|0
    1|0
  • Boynu bukuk kalmistir onu duzeltiyodur

    0|1
    1|0
  • Asla öyle birşey yamadım yapmamda...

    0|0
    1|0
  • ya kasınıyodur ya rahatsız ediyodur sahsen ben dikat ederim ulu orta yerde dokunmam.

    0|0
    1|0
  • pantolon giyince bazen sıkışıp acıyor diye yapıyorum ama kimsenin olmamasına dikkat ederim :D

    0|0
    0|0
  • Bakma ozamn sende bacim ne işin varda oralara bakiyon
    istem dışı oluyor bazen bükülüyo sıkışıyo şu iğrenç diyen pembeliler agziniza alınca neden iğrenç olmuyo

    0|0
    0|0
  • O kadar fazla odaklanma.

    0|0
    0|0
    • o kadar fazla uğraşma o zaman. bk mu var?

    • Sana çakmak lazım. O zaman görürsün ne olduğunu.

  • Biz niye görmüyoruz hic :)) demek ki sizde hep oraya bakıyorsunuz :)

    0|3
    1|0
  • Onu yapanlara şahsen bende kızıyorum

    0|0
    1|0
  • yeni traş olduk hanım abla kaşınıyo

    0|0
    1|0
  • eee bazen sıkışır acır falan filan nabalım ki

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Iy evet

    0|0
    1|1
  • iğrençler

    0|0
    1|1
  • ayy çok tiksinç görünce midem bulanıyo

    0|0
    1|2
    • sen kadın değilsn ozman daha bebe D:

    • Hepsini Göster
    • Ayyyyy tatlım en azından sizin gibi tayt giymiyoruz tayt giysek duramazsınız.:)) biz sizin cinsel bölgenizin çizgilerini detaylarına kadar görüyoruz iğrenç şekilde ve de tam yemek yerken molped reklamları çıkıyor midemiz bulanmıyor mu sanıyon.. Şunu unutma ki erkekler kadınını cinsel bölgesinin görüntüsünü hiç sevmiyor. Kendi şeyinizi çok güzelmiş gibi sanıyosunuz. Biz sadece hormonel zorunlulukla sizle ilişkiye giriyoruz. Penis mi vajinal bölgemi daha görsel allaskina bir bakın ya. İğrençsiniz.

    • Kızlar istediği şekilde götünü gösterme hakkına sahipse ve yapıyorlarsa da erkekte aletini düzeltme hakkına sahiptir. Bize görede sizin denize bikinili girme hakkınız yok tayt giyme hakkınız da yok mini etek giyme hakkınız da yok?

Yükleniyor...