Erkek arkadaşım bekaretime takti

3 aydır 2 sene önce tanıştığım biri ile çıkıyorum. Kendisi 28 yaşında, ben 20. Birlikte güzel vakit geçiriyoruz, ama bazen beni boğuyor. Ben bakireyim, ve evlenene kadar öyle kalmak istiyorum. Benim için önemli bir şey bu çünkü. Ama erkek arkadaşım ise tam tersi, yani son zamanlarda benim bekaretime takmış durumda. Benim hala bakire olmamı çok saçma buluyor, ve bana `madem bekaretini korumak istiyorsun, o zaman en azından anal, oral idare edelim, ben birçok eski sevgilim ile böyle seviştim, ve hepsi bakire evlendiler` diyor.. İnanamıyorum ya, anal oral yapıp bakire kalmak ne kadar iğrenç bir şey. Bunu ona söylediğimde bana `sen o zarını neden saklıyorsun? kendine eziyet etmekten başka bir şey değil, hayatın tadını çıkart` diyor. Çok geniş bazen, sanki ben yobaz mısım gibi davranıyor, ve sanki beni küçük görüyor.. Geçen gün bana `ben senin yaşındayken en az 5 kişinin bekaretini bozmuştum, üstelik hepsi 17-18 yaşlarındaydılar..` dedi. Bende ona `iyi halt yedin, ben Asla evlenmeden bozdurtmam` dediğimde bana `ben çok duydum o ASLA`ları..` dedi. Bu ne demek şimdi, yani eninde sonunda bozucam senin bekaretini mi demek? Korkmaya başlıyorum, böyle konuştukça ondan soğuyorum. Bu durumda siz ne yapardınız? terk eder miydiniz? yani bakire olmak suç mu ya, ne kadar saçma!


0|0
21|33

En İyi Erkek Görüşü

  • bi' insanın geçmişinde bi' takım bişeyler yaşaması normal ama öyle "ben senin yaşındayken en az beş kişinin bekaretini bozmuştum" falan demesi cok yanlış bence.. eğer ki ben öyle bi' lafı kız arkadaşıma söylesem sanırım beni öldürür.. öyle bi' laf karşı tarafa söylenilir mi yahu://

    ben cok korkarım bekaret bozmaktan. bozduğum kişinin ileride ahını almaktansa o kızlığa dokunmam .! o yüzden o bekaret bozma olayını evliliğe saklayanlardanım.. ama bakire olmayıp ta kaşınan oldumu kaşınanın dersini veririz..

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 32

  • Hala soruyor musun ya terk eder miydiniz diye... Kafanın içinde "sineğin götü kadar" beyin varsa şimdi irtibatı keser, bir daha da görüşmezsin...

    2|0
    0|0
  • Bak sana çok samimi cevap vericem güzel kardeşim. Bak amaç belli seni bozmak. Adam açıkça söylemiş ben çokduy o aslaları diye. Sıradaki kurban sensin. Ne kendin çok bağlan ona nede onun sana bağlanmasına izin ver. Bak 3-5 gün cinsellik konuşma nasıl bırakır seni hemen görürsün. Bakireliğini korumaya devam et sen kardeşim. Bir de son zamanlarda şey artık bekaret önemli değil bazıları evlenmeden yapıyor felan. Kardeşim burası sanal dünya herkesin lafına inanmayacaksın. Nerden biliyorlar görmüşler mi sankii ? O bekaretini kaybedenlerde zaten ya evlenemezler ya da evlendıklerınde kapı dışarı olurlar. Kim ister bozulmuş birini. Siz hiç artık yemek yermisiniz. Mantık bu.

    1|0
    0|0
  • bir erkek olarak söylüyorum sana bira kadınlık kızlık gururun varsa ayrılırsın o kisiden

    karar senin o o kisi ile olmaz cünkü ben benle biri cıkarken eski kız arkadasımdan ne bahsederim nede su kadar bakirelik aldım diye övünürüm

    kazmanın tekine denk gelmişsin ne diyeyim allah kurtarsın

    1|0
    0|0
  • Böyle abazaları nerden buluyorsunuz anlamadım gitti, bu kadar deneyimli bir olsa çoktan bekaretini almıştı. Onu bozmuş bunu yatırmış hikaye anlatıyor. Çocuk yıllardır süre gelen beceriksizliği ve abazalığını sende dindirmek istiyor.

    Deneyimli hiç bir erkek sorarak direk isteyerek bir kızla yatmaz yoluna getirir istediğini yapar. Niyeti bozmuş çocuk mercimek tanesi kadar aklın varsa böyle bir abazadan uzak durursun.

    Sende madem bu kadar karakter sahibi biriysen değerlerine önem veriyorsan hala neden görüşüyorsun?

    2|1
    0|0
  • Bakire olmak suç değil, ama öyle şerefsizlerle çıkmak suç...

    1|0
    0|0
  • Kaç kurtul ondan. Ondan ne sevgi gelir nede sevgili olur.

    1|0
    0|0
  • düşüncen gerici bile olsa saygı duymak zorunda. istemiyorsa ayrılmayı seçebilir, bekaretini evlenmeden bozman ona kalmamış. böyle erkeklerin 3 tarafı kızlarla çevrili, benim gibi biri yalnız ya, adaletin batsın dünya :)

    1|0
    1|0
  • kaç kurtar kendini

    1|0
    0|0
  • Midem ağrıdı okurken...

    İnş. böyle bir insana 'sevgilim' demek konusunda ciddi değilsindir...

    4-5 bekaret bozmuş da... Ne olmuşşş..

    Adam olsaydı yuva kurardı. bozma uzmanı olmuş cıkmış adi :(

    2|0
    0|0
  • Bu şahıs senin sevgilin falan değil sadece cinsel anlamda ihtiyacını gidermek için seni kullanmaya çalışan birisi. Sakın ola dediklerine itimat etme ve bir an önce terk et. Senin sevgilin tam bir mal asker!

    2|0
    0|0
  • seninle ciddi bişi düşünmüyr ve seni kullanmak istiyor sen ona senin kız kardeşin olsaydı aynı şeyleri düşünürmüydün diye sor ana bence

    2|0
    0|0
  • Bakire olmak yada olmamak 'suç' değil...Suç böyle sohbetlerin döndüğü bir ilişkiyi hala devam ettiriyor olmak...

    2|0
    0|0
  • sen neden bu adamla berabersin anlamadım. ilişkin devam ederse kızlıktan olcan diyim sana

    1|1
    0|0
  • bence sorun sende bu adama hala sevgilim dediğine göre.

    1|0
    0|0
  • çocuğun sana yaklaşma tarzında hata var... bundan bişey olmaz söyleyelim sana... uzak dur bence.

    1|0
    0|0
  • Hala öyle bir insan la birlikte olman da senin iğrençliğin.

    1|0
    0|0
  • hiçbir erkek evleneceği kızı böyle sıkıştırmaz; bu şekilde konuşmaz.. yani onun amacı evlilik değil. istediğini alıp yeni av peşine düşecek.

    0|0
    0|0
  • bu nasıl bi adal al böyle sevgilinmi arkadaşınmı belliğ degil.ne bok yediyse anlaytıyo bide küçük görüyoo.asıl sen bırakta küçük kim belli olsun.böylelerini nikip öldüreceksin ya da belden aşagısını felç edeceksin

    1|0
    0|0
  • bu adam sana göre değil.

    bence uzaklaş yoksa onun Eski Sevgilileri kervanına katılacaksın.

    0|0
    0|0
  • vallahi ne yapacağını sen bilirsin

    1|0
    0|0
  • kizkardesin de anal oral yapiyormu lan ib*e deseydin gersi ayrilmadigina gore sende az degilsin

    2|0
    1|0
  • adam kullanmaya çalışıyor seni, baksana hepsini kullanmış evlendirmiş kaç ordan.

    1|0
    0|0
  • al işte senin de ondan altta kalır yanın yok.sen onunla sevgiliyken ondan bi farkın kalmaz

    1|0
    0|0
  • sen hala o öküze sevgilim mi diyosun?

    1|0
    0|0
  • patlat onu istekleri biter azmış

    0|0
    1|0
  • İyi senaryo tebrikler.

    0|0
    1|0
  • Umarım yazdıkların kurgudan ibarettir. Abazalıkta doruklarda senin eleman

    0|0
    1|0
  • e e e o kadar yaş farkı olursaonunda istekleri kendıne göre ama tavviz verme

    0|0
    1|0
  • kızım sen o ahlaksızla hala çıkıyorsan senin akılından şüphe ederim

    0|0
    0|0
  • bana da herşey meydanda dolaşan bir kızın ben evlenene kadar bekaretimi saklayacağım demesi çok komik geliyor. kapalı olmasa bile, açık ta olmayan bir kız öpüşmek bile istemese saygı duyuyorum ama tersi durumda bi garip oluyor. insanın içinden gelmiyor dokunmaya çalışmak falan.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    2

Kızlar Ne Diyor 21

  • Mübarek kızlık bozma makinesi sanki çoğunu yalan söylüyor ondan şüphen olmasın zaten amacı seni o şekilde kandırmak . Böyle ucuz numaralara gelme ama tip bir tıbbi atık ile nasıl birlikte olmaya ve sevgilim demeye utanmıyorsun seni anlamakta zor .

    2|0
    0|0
  • ayrıl gitsin zihniyeti bozuk

    1|0
    0|0
  • oha kızım ya sen böyle adama sevgilim mi diyorsun..

    bildiğin hayvan bu!

    sakın sakın uzak dur onun öyle havalardan attığına bakma evlenmeye gönlü yok gününü gün edecek kadın arıyor. niyeti evlilik olsa uzatmaz evlenir 28 yaşına gelmiş imkanları şartları gayette müsaittir. ne demek ya insan karısına şunun söylediklerini söylemeye utanır. bir an önce münasebeti kes derim...

    ona da deki sen kendini çok akıllı mı sanıyorsun!

    gerizekalı tam mal ya..

    1|1
    0|1
  • Bu zihniyetten bi hayir gelmez. Cocuk yasta kizliklarini aldigini sana nasil boyle anlatir.

    1|0
    0|0
  • Bu laflardan sonra sen hala onun seninle ciddi olacagini dusunuyorsan pes artik !

    Tabi ki terkederdim, ballandira ballandira senin namusunu hiçe sayip baskalarinin bekaretini de bozdugunu soyluyor, anal oral yapmis eskileriyle ve evlendiler diyor, yani sana da anal oral yaptirip yol vercek onlarla ayni kefeye koycak, hala kör müsün kardesim ! üstelik anal ne demek ya igrenç bisye dinen zaten haram yol, ve sen hala onu terketmedin :s

    1|0
    0|0
  • bana ilginc gelen

    namusa bukadar önem veren bir kiz

    nasil böyle namussuz adamla takilir

    kansiz birini sevmen senin akilsizligin bide onla gelcek düsünüyorsan

    2|1
    0|1
  • 'Kızlık bozmak' kelime dağarcığını bünyesinde bulunduran, kullanan, kadınları seks objesi gören erkek bünyesini bundan başka tanımlamak mümkün olmaz: Şerefsiz.

    Kaç kurtul böyle insandan... Ne sana ne de cinsel kimliğine saygısı var...

    1|1
    0|1
  • Sonuna kadar okumadım ancak, sana uygun olmadığını düşündüğün biriyle bir ilişki yürütmeye çalışman kadar saçma birşey olamaz.

    1|0
    0|0
  • ayrıl gitsin su adamdan ya azmıs :D

    1|0
    0|0
  • terket ben o adamdan korkardım valla ii cesaretin var masallah...sapık gibi geldi bana..bi adamda utanma olcak önce sanki erkek arkadasına anlatıo bunları iyyyy...sanada yazk bu aptalı mı dinledin defet sunu ya...

    1|0
    0|0
  • Erkekler %10 guzellinle ilgilenir %90 bekaretinle

    0|2
    1|1
  • Bence en saçma olanı bu adamla hala cıkmaya devam etmen... biraz gurur gurur proud

    1|0
    0|0
  • Sakin yapma

    1|0
    0|0
  • bence ayrıl bu adamdan sen

    0|0
    0|0
  • Seninde genişlik bakımından ondan farkın yok hani... O bu kadar iğrenç lafları saymış ve sen hala onu terk etmelimiyim diye soruyorsun. Yok devam et...

    1|1
    0|0
  • bu salagı hemen bırak bnden sana bır kız tavsıyesı !

    1|0
    0|0
  • Sen onla hala çıkıyormusun..Sen nerdesin o nerde..Başkası mı yok saçmalama bırak onu çok üzülürsün ki o laflardan sonra üzülmüyomusun şaştm !

    1|0
    0|0
  • cok ilginc burda 16 yasinda bir kizvar kendine kurus veren adam var adam 49 yasinda

    kiz adama vajinasini göstermis hocasina yani adamin penisiyle oynamis adam cocuktur diye bise yapmamis kurs vermeyi bile birakti ona bide adam dul bir yilki sex yapmamis bile kimseyle

    kiz sapigin teki vibratör almis

    analina sokuyo kizligim gitmesin diye senle olmak istiyom demis adama anlda yap demis adam yapmadi

    senin bu oldugun adam tam bu kiza göreymis

    1|0
    1|0
  • uzak dur bu serefsizden . o kadar marifet biseymis gibi anlatiyor birde kac kisinin bekaretini bozmus. ayrica anal veya oral yaptiginda bakire olmuyorsun bu sadece kandirmadir, namusu bir tek zara baglamayalim. bakirelik senin icin onemliyse senin fikrine saygi gostermek zorunda, sana bunda israr edemez kesinlikle izin verme, ve bu konusmasi da karakterini ortaya koyuyor, bu karakterde biriyle olmayi kendine yakistiriyor musun, kendine layik goruyor musun hala? bence senin dusunlerine saygi gostermeyen biriyle birikte olmak zaman kaybi, kendine olan saygini onurunu kaybetme ve bunun gibilerin hayatina girmesine izin verme derim ben.

    1|0
    0|0
  • terk ederdim tabi. seninle niye birlikte oldugu gayet açık ve net ortada..

    1|1
    0|1
  • Sen hala buna ciddi bir ilişki diyebiliyormusun?

    1|0
    0|0
Yükleniyor...