Bir daha aşık olmak isteyen sevgilimi nasıl etkilerim?

selam herkese

Benim sevgilim bundan 2-3 hafta önce bana msj atarak

bana bir daha aşık olmak istediğini söyledi, onu bir daha etkilememi istedi benden

bunu nasıl yapabilirim...


0|0
411

En İyi Erkek Görüşü

  • sevgilinde yaniii

    afedersin ama inegin gozunu istemis senden

    bu ne yaa Asigim sana ama beni bir daha asik et kendine

    Kasapa geldim bir kilo pirzola istiyorum gecen hafat aldigim pirzolaniz cok guzeldi ayni pirzoladan bir tane daha der gibi

    :(((((((

    0|0
    0|0
    • iyi güzel yazmissin ama iste erkekler... ne yapiyim benim anlamadigim bu istek niye var ?

    • Ask bir defalık kullan at bir huy değildir. insanoğlu (hele de aşkta yüzü gülmemişse)sürekli bir arayış içerisindedir. birisinden hoşlanır, bunu aşk zanneder, onun için dünyayı yıkmaya hazırdır,

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 10

  • Sen de ona " ben de senin bana 1 degil hergün yeniden asık olmanı istiyorum ; tıpkı benim yaptıgım gibi ..." demen yeterli.

    0|1
    0|0
  • İmkansız birşeyi istiyor sana zaten aşıksa bidaha nasil aşik olcak, bu koşulların oluşması için uygun ortamın olusması gerektigini söyle birden bire olmaz de

    0|0
    0|0
  • bu istekte cinsellik kokusu aldım

    2|0
    0|0
  • hülya20 senin şu ilşkilern nezman tam olarak rayına oturack acaba durmadan bii sorun çıkıyor :))

    0|0
    0|0
  • bu arada hep erkekler bi şey istiyo haa hiç kızlar istemiyo

    0|0
    0|0
  • unutamayacağı bi ders ver ona

    nasıl diyosan

    grubun ağası değilsindir takıldığın kız grubunun ağasına sor

    o sana söyler...

    0|0
    0|0
  • millet aşık olamıyo seninki bi daha istiyo iyimiş. İsteyenin bi yüzü aşık etmeyenın ıkı yuzu dıyorum sana :D

    0|0
    0|0
  • gerçekten komik bir soru değil mi?...

    0|0
    0|0
  • bu ne ya... bi daha aşık olmak istiyormuş... sanki ilacı bitti bi daha istiyo:) zaten değil miymiş:S

    0|0
    0|0
  • onu kendine nasıl ilk kez nasıl aşık ettiysen gene aynı taktiği uygula ..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • insan aşıksa bir daha aşık olamaz ki ..

    0|0
    0|0
  • bu naısl bir şey ya :D ALLAH akıl fikir versin.

    0|0
    0|0
  • Sadomazoşist bir sevgili bulmuşsun kendine ne güzel. Terk et, telefonlarına çıkma, arama sorma. Al sana en kısa yoldan tekrar aşık edebilme yöntemi. Öyle sevgiliye böyle turşu.İlginç :)

    0|0
    0|0
  • baska amaçları olmasın sakın benı etkıle felan derken sen bu ilişkide cok yorulursun bence

    0|0
    0|0
    • oda olabilir ama bana birden öyle yazmasi istemesi beni cok düsündürdü acikcasi

Yükleniyor...