Erkekler, erek dısında penis 2-3 kadar düşüyor idar yaparekn zor oluyor gibi normalmi?

yani sizce ne yapmlyım bazen oluyor bu ? fikri verrsenz dalga gecmeden


0|0
7

En İyi Erkek Görüşü

  • ayaktamı işiyorsun peki

    0|0
    0|0
    • arada

    • Hepsini Göster
    • hacı burdan yaz yaya diyormki baskları rahat işiyor büyük ereksiz hali bnmde 2 -3 cm düsüyor normalmi

    • mesai saatım bıttı cıkmak zorundayım yarın devamö ederız ozaman

Erkekler Ne Diyor 6

  • Eğer böyle olmasa kafamıza işerdik.

    0|0
    0|0
  • Ucak kalkerken küçülür , alet kalkarken büyür, inerken küçülür. Çok kuculduyse cimbizla tut hahahahaahh

    0|0
    0|0
    • dalga dibi =) yok bn byüteçle bakıyom =)

  • Kardeşim Türkçe yazabilseydin iyidi ya

    0|0
    0|0
    • pardon reis ya erek dısında penisim 2-3 cm kadar düşüyor bazen idrar giderkn zor oluyor gibi normalmi

    • Bilmem hiç karşılaşmadım böyle bir problem ile

  • idrar yollarında iltihaplanma olabilir idrarın çok varmış gibi wc gidip kesik kesik yapıyorsan ve geceleri sürekli idrara çıkıyorsan hastalık belirtisi üroloğa gitmen gerekiyor.

    0|0
    0|0
    • peki reis de ereksizyonsuz hali kaç cm olmalı bir penisin

    • ereksiyonsuz işerken işaret, orta, yüzük, parmak ile tutamıyorsan penis küçük demektir ereksyonlu muhtemelen 14cm geçmez çok iniyorsa

    • 3 cm falan oluyor peki buna ürolog bisery yapamazmı

  • İnik hali 2 cm mi :D

    0|0
    0|0
  • mikrop kapmış olabilirsiniz dr gidin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...