Gerdek gecesi hakkında evlilere soruyorum

Kızlık zarı delindiğinde devam ediyormuyuz yoksa kanamayımı bekliyoruz yoksa başka günemi erteliyoruz?


2|1
4|13

En İyi Kız Görüşü

  • Acı olur, olmayan diyen alttaki bayana hayret ettim.Devamı noktasındada acıdan dolayı olmaz, olmamalı daha doğrusu, ara vermeli, sevdiğiniz eşiniz içinse eğer, katlanılır. ''Onun için nefsimdende vazgeçerim ''demişsiniz, aynen olması gereken bu işte.

    11|23
    3|8
    • tabiki geçerim nefsimden, sarılır uyuruz ne acelemiz var

    • Hepsini Göster
    • inş. diyelim, hayırlısı.

    • İnş

Kızlar Ne Diyor 3

  • Devam devam

    6|8
    6|4
  • başka güne ertlerdm

    8|11
    0|0
  • ilk ilişkide illaki kanama olmaz kızlık zarı doğumda ancak yırtılan kızlar bile var.. sen bu konuları bu sitenin dışında daha uzman doktorlların sitelerinde yazdığı yazılardan öğrenmeye bak derim..

    ayrıca öyle bi kere sokup çıkartıp sonra bırakamazsın.. erkeksin.. boşalmadan bırakmak istemezsin yani bence :))

    7|15
    11|4
    • :) sevdiğim kız karım olunca bırakırım, onun için nefsimdende vazgeçerim ben

    • acı çekiyorsa bırakır ya, insan sonuçta, illa boşalcaksa başka türlü de boşalabilir, acı çekterimeden, sadece dokunarak.

    • Aynen katılıyorum sana

Erkekler Ne Diyor 13

  • Erkek kadının kendisinden farklı doğasını kabul etmeli, bir kadının cinsel ilişkiye hazır olmasının erkekten daha uzun sürdüğü gerçeğini göz önünde bulundurmalıdır.

    İlla ki beklemeye gerek yok. Eğer erkek ön sevişme ile kızı ilişkiye iyi bir şekilde hazırlarsa ağrı ve acı daha az olabilir bu kapsamda beklemeye gerek kalmaz. Kadının ileri cinsel hayatını da göz önünde bulundurarak erkek ilk ilişkide aşırı zorlayıcı hareketlerden kaçınmalıdır. Ancak çok fazla ağrı olduysa beklemek lazımdır. zorlamamak gerekir. Çok ağrılı durumlarda kadın bir jinekolağa gözükmek de yarar vardır.

    Erkeğin karısı üzerindeki hakları nelerdir?
    http://www.idealkilox.com/#!erkekkadin/c1yx5

    5|3
    0|0
  • arkadaşım bak bu mahrem bir soru ulu orta yerde sorulmaz..ayrıca cevaplayayım...kızlık zarı normal dokulardan oluşan bir parçadır...yırtılıp açıldıktan sonra ilişkiye en az 1 gün sonra girilir...çünkü yapısı itibariyle o dokuların tamamen parçalanıp dökülüp iyileşmesi için gereklidir bu...

    16|11
    3|3
  • Bro, gerdek gecesi fazla zorlanmaz. Bir kere girip çıksan yeter.
    Dalgada biraz kan lekesi göreceksin o kadar :)
    ilk gece sanılanın tersine şehvet dolu geçmez, daha çok komiktir o :)))

    11|5
    3|1
  • neyin delindigini anlamadım çaydanlıkmı :/ yırtılır yada bozulmak deyimi olarak gecer cok kaba bir kelime olmuş :)) düştünüz elin derisi soyulsa, tuz basarmısınız ? ozaman anlatabildim sanırım :)

    22|6
    0|2
  • kanı temizledikten sonra isteğe bağlı olarak devam edersin. ortada bir yara yok o yüzden beklenecek bir durum da yok. sen kızı ürkütmezsen o da devam etmek ister, durum senin maharetine kalmış

    8|2
    1|4
  • cinsel ilişkiye bayan hazırsa fazla acı olmaz ama hazır değilse erkek abazaysa acı olur zaten öyle bir erkekten bayan ömür boyu çekicektir bitir işini dön sırtını yat

    6|3
    6|3
  • ben de merak ediyourm

    0|0
    0|0
  • devam et

    0|1
    3|1
  • Sanılanın aksine acı olmaz, devam edilir kardeşim. Ama kadın bir süre bacaklarını kapatamaz.

    1|1
    12|7
  • Patlatıp kenara geçecen

    1|0
    12|3
  • ben karımı nasıl yapıcam ya

    0|0
    1|0
  • erkekler gibi kızlarda yıllarca o gecenin hayalini kuruyorlar hiç dur derlermi devam derler kanda ugibidir su akar yolunu bulur acı da kadına zevk verir bağırmak biz erkeklerin hoşuna gidtiyi gibi kızlarında yatakda bağırmak hoşlarına gidyor:)))

    0|1
    12|5
  • ben 2.5 ay önce evlendim penisimin baş kısmı vajinaya girer girmez kanama oldu tabi bu ara penisim 4-5cm kadar vajinaya girmişti kanamadan sonra kanı temizledik ve ara verdik ertesi gün öğleden sonra sevişmeye devam ettik

    2|2
    1|1
    • ertesi güne düzeliyormu tamamen?

    • Hepsini Göster
    • bende ilk evlenince yaşadım ama 25 yaşına kadar zor dayandım

    • günaha girmemek gerek, en doğrusu zamanı beklemek, o zaman gelince sınırsızca istediğimiz şekilde olur

Yükleniyor...