Hamile kalabilir miyim?

Sevgilimle ilişkiye girdik prezervatif kullandık. Sonra sevgilim prezervatifi çöpe atmış alıp içime boşalttım içindekileri. Hamile kalabilir miyim sizce yani prezervatiften yaklaşık bir yedi sekiz dk sonra içime boşalttım. Prezervatifte ölür mü spermler?

Güncellemeler:
Dış ortamda 24-27 saat yaşıyor diyor bir doktor. Aynı şey prezervatif içinde mi geçerli?

0|0
3|21

En İyi Kız Görüşü

  • Kalabilirsin evet.

    1|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 21

  • sen hangi kafayı yaşıyorsun anlamadım spermler kurumazsa 3 güne kadar yaşar hamile kalma ihtimalin var, madem içine boşaltacaktın neden prezervatif kullandın, varsayalım hamile kaldın sevgilin bu olaya karşı çıkmayacakmı.

    0|1
    1|0
  • Prezervatif neden kullandın onu anlayamadım.

    0|0
    0|0
  • hayal gcün genişl

    0|0
    1|0
  • Kalabilirsin de neyin kafasındasın o daha önemli?

    0|0
    0|0
  • Troller ep.3 vol 5
    İyi seyirler...

    0|1
    0|0
  • Millet kafayi yemis

    0|1
    0|0
  • kaşıkla mı boşalttın içine? :D

    0|1
    0|0
  • O işi yaptığında rahminde yumurta varsa kesin hamile kalırsın.

    0|0
    0|0
  • hamşle riski çok yüksek

    0|0
    0|0
  • o nasıl bişey :) niye öyle bişey yaptın ki

    0|0
    0|0
  • Delimi sikti la seni neyin kafasını yaşıyon anlamıe dilim :)

    0|0
    0|0
  • onlar osuruktan teyyare çıkmaz bişey onlardan ;)

    0|0
    0|0
  • Kesin hamilesin

    0|0
    0|0
  • Kesin hamilesin :)

    0|0
    0|0
  • sende safsın valla madem boşalacak niye kullandınız prezertafi

    0|0
    0|0
  • Kesin kalırsın bu hayatımda okuduğum En Saçma Soru (ESS) oldu sağol

    0|0
    0|0
  • Allah akıl fikir versin başka birşey demiyorum

    0|0
    0|0
  • 8 saat sonra sperm kuru olur nasl bosalttn 5 dakika sonra spermler olur :)

    0|0
    0|0
  • yumurtlama dönemine denk gelmişşse olabilir...

    0|0
    0|0
  • Ağzından içeri boşaltsaydın kesin hamileydin :/

    0|2
    1|0
  • Hayır hamile kalmazsın çünkü spermin vakti geçmiş olur 7 ..8 dakikada özelliğini kaybeder...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • yedi sekiz dakikalık hamilesiniz:D

    1|0
    0|0
  • İgrenclikte sinir tanimayan arkadas kalmazsin merak etme 5 dkyi gecti mi olur zaten onlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...