Sol memem sağindan büyük! ?

Arkadaşlar memelerim değisik büyüklükte zamanla düzelirmi?


0|2
4|31

En İyi Erkek Görüşü

  • bendede sağ büyük deyişelimmi?:)))))))))))))

    0|0
    0|0
    • Tm ama seninkiler yine benmkilere yeTişemwz 😂 benimkiler cidden cok büyük

    • Hepsini Göster
    • Vallah yanlişliklaa olduu:((

    • yapacak bişey yok bende spor yaparken nasıl yapmışsam sağ büyük idare edcez artık :))

Erkekler Ne Diyor 30

  • Zamanla düzelmez. Simetrik organlar tam eşit olmaz zaten.

    0|0
    0|0
  • Akışına bırak amaaannnn ne ol cak yani meme ışte

    0|0
    0|0
  • duzelır nerden bılıyorsun dersen yegenımı bu sorun yuzunden doktora goturmusler doktor duzelır demıs yanlıs anlama ben falan gormedım sadece aıle arasında konusulan konuydu duydum sadece

    0|0
    0|0
  • vücut asimetriktir zaten ikisi de aynı olmaz :D
    zamanla sana düzelmiş gibi gelir ama :D

    0|0
    0|0
  • Normal bu, kimsenin memesi eşit büyüklükte değil.

    0|0
    0|0
  • Tum kadinlar da durum boyledir zaten, sorun edilecek bisey yok ;)

    0|0
    0|0
  • sağ memeni biraz daha fazla elllet, okşasın bol bol, sola dokundurtma.. bir süre sonra aynı büyüklüğe geldiğini göreceksin.)

    0|0
    0|0
  • zaten birisi diğerinden büyük oluyormuş herkeste öyleymiş yani sıkma canını

    0|0
    0|0
  • D en büyügü 95 110 arası seninkiler tasma tak gezdir gibidir #memelereözgürlük sana gelsin buda benimde bir meme ucum var digeri yok gibi

    0|0
    0|0
  • insanın biyolojik yapısı öyledir insanların sağ yüzü de sol yüzünden farklıdır

    0|0
    0|0
  • simetri hastalığın mı var

    0|0
    0|0
  • Söyle sağa yüklensin

    0|0
    0|0
  • Görmeden yorum yapmak zor ya..

    0|0
    0|0
  • görmeden bir şey diyemem :D

    0|0
    0|0
  • bir benzinciye git sağdakine hava bastır aman ha batlatma fazla basip :))

    0|0
    0|0
  • Üstüne yatmıssın

    0|0
    0|0
  • O nasıl bisey be

    0|0
    0|0
  • çok fark yoksa sıkıntı yok bence düzelmez

    0|0
    0|0
  • Büyk olan memeni sevisirken daha cok sıkmışlardır. Küçk olan memeni erkeqe sıktr oda büyr

    0|0
    0|0
  • Nasıl yani biri 90 diğeri 85 falan mi

    0|0
    0|0
    • Sayiliir

    • Hepsini Göster
    • Valla bunlar ofsayti anlamaktan bile zor :-)

    • Benden suc gitti 😂😂 anlatmaya caliştimm

  • Bu gozle gorunur bir buyukluk mu

    0|0
    0|0
  • O nasil oluyo yaa ciddi bisey yoktur sen takinti yapmissindir

    0|0
    0|0
    • Ciddi değil zaten :D ama sol daha güzel yaa böyle daha sıkı ve biraz daha büyük bence:Dd bana öyle geliyo yani pek gözükmüyor öyle bakinca ama dikkat edince anlaşiliyo yanii

    • Anladım takma kafana senden baskasi farketmez boyut farkini, senden başkasinin bu güzel bu cirkin diye ayrim yapacagnida sanmiyorum:)

  • masaj yap büyüt

    0|0
    0|0
  • İnik memeler itinayla emilir :)

    0|0
    0|0
  • Portakal gibilermi

    0|0
    0|0
  • Benimde sol billur sağından büyük. birbirimize için yaratılmış olabiliriz bence bir düşün

    0|0
    0|0
  • sol göğsünün sağdan büyük olmasının nedeni kalbimden kaynaklıdır bütün herkes te öyledir korkma :) iyi bak onlara ;) ^*^

    0|0
    0|0
  • bilmem hiç memem olmadi :D

    0|0
    0|0
  • Simdi gormeden bisey diyemicem. Gormek lazm

    0|0
    0|0
    • Foto atiyim mi?

    • Hepsini Göster
    • Atsana hadi atsana :))

    • Saglik olsn :) isin sakasi arkadaslarda demis demekki genelde boylemis;) bende yeni bisey ogrenmis oldm

  • Herkes için geçerlidir.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bir hekime danışmanda fayda ne olur ne olmaz ciddi birşey varsa erken teşhis önemli

    0|0
    0|0
  • Normal bişey

    0|0
    0|0
  • Benimkide öyle☺:D

    0|0
    0|0
  • Kist olabilir.
    Meme kanseri de olabilirsin doktora git ihmal etme.

    0|2
    0|0
Yükleniyor...