Nişanlıma bakire olduğumu söyledim. Gerçeği anlatsam mı? Vallahi çok pişmanım.

Bundan 4-5 sene önce 17-18 yaşlarındayken işte. Cahillik ergenlik ne derseniz deyin biriyle birlikte olmuştum. Bakire olduğum halde hiç bir kanamam olmamıştı. Kimseye de söyleyemedim anlatamadım. Çok çok pişman oldum. Bazı arkadaşların sorularını cevaplarını okudum esnektir demişler. Olabilir mi? Bir de ben şimdi nişanlıyım ve nişanlım bana sordu utandım anlatamadım bakireyim tabi ki dedim. Düğüne az kaldı korkularım çok.. Acaba yine kanamam olmaz mı? Olmazsa doktora gitsek anlaşılır mı daha önce biriyle birlikte olduğum. Nişanlımı çok seviyorum böyle bi pişmanlığım olduğunu duyarsa benden uzaklaşacağına eminim aramız bozulacak. Her şey tepetaklak olacak anlatamam... gerdekte kanamam olur mu? Olmazsa doktorda anlaşılır mı daha önce biriyle birlikte olduğum? cevaplarınızı bekliyorum...


0|0
10|23

En İyi Erkek Görüşü

  • manşetleri görür gibiyim yeni damat dehşet saçtı.. gerdek gecesi önce gelini sonra silah seslerine gelen komşularını öldürdü .

    madem böyle bir haly yedin bari o temiz insana karşı dürüst davranıp böyle bir şey oldu demelisin eşşek değil ya anlayacaktır. sevyorsa kabul edecektir ki yalan söylediğin için kabul etmeyecek. ama bence dürüstlük yapıp söylemelisin.

    0|0
    0|0
    • peki nasıl anlatıcam..?

    • bu mutluluğu bozmayı hiç istemedim seni canımdan çok sevdim kaybetmekten korktum yalanlar söyledim olur ya insan kaybetmekten korktugu kişilere yalan söylermiş eved bende sana yalan söyledim ve bu acıyla yaşamak istemiyorum senin yuzune bakacak gücüm kalmadı kendimi bitirdim. gençlikti bir hata oldu kandırıldım ilişkiye girdim ama kan gelmedi bunu sana söylemek çok acı biliyorm yaralayacak ikimizide ama bu acıdan kurtulmayalım . ben biriyle ilişkiye girdim ama kan gelmedi sanırım esnek oluyormuş

    • affet beni seni seviyorm beni kabul etmeyeceksn biliyorm o yuzdne hoşçakal... BU TARZ BİR ŞEY SANIRIM İYİ GELEBİLİR.

Erkekler Ne Diyor 22

  • Yine bir ne yapmalıyım değilde, onu nasıl kandırabilirim vakka,sı..

    0|2
    0|0
    • İnan bana amacım kandırmak falan değil.. ama ne kadar pişman olmuş olsam bile eminim ona bu durumu anlattığımda kendini kötü hissedecek. Bütün huzurumuz mutluluğumuz bozulacak. düğün heyecanı falan ev bakıyoruz mobilya o kadar güzel şeylerki. geçmişte yaşadığım o cahilliğim yerin dibine sokan bi olay yüzünden bu bütün güzellikler etkilenecek eminim.. çok utanıyorum ama bu güzelliklerin etkilenmemesi için söyleyemiyorum...

    • Peki söylemedin ve devam edip giderken mutluluk,bunun gerçekliği ne kadar gerçek olacak kendi vicdanında?ömür boyu her baktığında bunu taşıyabilecekmisin?seni seven her koşulda seviyor olmalı bence,bu konuya takıntılı falan da değilim ayrıca kimse yanlış anlamasın.dürüstlükten,ve açık yüreklilikten yanayım sadece.

    • bakın beni anlamıyosunuz.. ben konu açıldığında ona anlatmaya çalıştım daha doğrusu anlatmak için konuyu bekarete getirdim. o bana adetlerini anlatmaya başladı. seni baban kapısında kırmızı kuşağını bağlayıp çıkaracak falan filan.. işte gerdekte kapıda biri çarşafı beklermiş. sen benim eşim olacaksın dedi o kadar mutluydu ki söyleyemedim.. bütün cesaretim kırıldı.. dahada söyleyemem ondan vazgeçemem. onu mutsuzda edemem..üzemem.. zaman daraldıkça daha çok korkmaya başladım ..

  • Yapmayın bunu lütfen.. Karşı taraftaki insana ne kadar acı verir bu olay bilmiyorsunuz... Eğer nişanlın seni GERÇEKTEN seviyorsa ona bunu açıkla çünkü gireceğin her ilişkide pişmanlık duyacaksın söylemediğine dair.. Seni eğer gerçekten seviyorsa anlayacaktır, yalan söylediğine fazlasıyla kızmaya hakkı var ama sonsuza dek bu yalanı bilmemesi ile sen acı çekeceksin.. Ona gerçeği söylemelisin... Senin geçmişinde olamadığı için çok üzülecektir ama artık siz birbirinizin geleceği olacaksınız. Geçmişe bağlı kalmayın lütfen birbirinize yalan söyleyip üzmeyin..

    0|1
    0|0
  • ben olsam böyle bir aldatmacaya kurban gittiğimi öğrendiğim anda beni kandıran kişiden öyle bir uzaklaşırım ki birdaha asla o dakikadan sonra ardıma bile bakmam şimdi söylemedin yarın birgün anlaşılırsa bu durum o zaman ne halt yiyeceksin bence kimsenin hayallerini yıkmaya hakkınyok o seni safi arı bir bayan sanıyor sen şimdiden konuş eğer çok seviyorsa bir problem olmaz ama diğer türlü sen ölene kadar ızdırap çekersin hadi şimdi çekmedin ölünce çok çekersin.

    0|0
    0|0
  • bence söylemelisin

    0|1
    0|0
  • He Bu Arada Oynadıgın Oyun Cok Kotu Adam dıyıcekkı 2 Gun Once Bakıreyım Dedı Dugunden Once Bu kızı Kım dudukledı?:D

    0|1
    0|0
  • önce bir doktora gidip tam olarak durumunu öğren. bakire misin değil misin. ona göre ya esnek olduğunu öğrenirsin yada diktirip diktirmeyeceğine karar verirsin.

    0|0
    0|1
  • Bu dünyanın birde öbür tarafı var AHİRET.Burda kandırdın peki ya ahirette ALLAH'ın huzurunda herkes öğrenecek bu daha mı iyi ? Bence söyle ve kurtul sonucuna ise katlanmalısın.

    0|2
    0|0
    • saçma bence söylme nerden bşilicek bi daha ona ihanet etme yeter alışmış kudurmuş hesabı olmasın

    • Dürüstlük diye bir kavram var bilmem haberiniz var mı ?

  • sanırım esnek bir kızlık zarına sahipsin...tıbbende hala bakiresin..ama doktor senin daha önce cinsel beraberlik yaşadığını tespit edebilir...

    sana tavsiyem şudur...

    güvendiğin birisi veya tek başına gidip gizlice kızlık kontrolü yaptır...aklına takılan soruları orada doktora sor..hatta probleminide anlat...o daha aydınlatıcı bilgiler verecektir...ne yapacağına ondan sonra karar ver..çözülemeyecek birşey değil...

    0|0
    0|0
  • Kanaman olmadigina eminsen sorun yok ama yine dedigi gibi git bi jinekologa goster kendini... olmadi oracikta diksin hemen

    0|0
    0|1
  • Wallahı Gızlı kullanıcı Dugunde Bi Kan Cıkacagı Gercek Artık Orandan mı Gelır Yoksa Erkek Benı Kandırdın Der Namus Sayar Sana Sıkar Kafandan mı gelır onu bılmem:D

    0|0
    0|0
  • çok rahatsızsan bu durumdan diktir kalıcı şekilde dikiyolar

    0|0
    0|0
  • günü kurtarma sevgili kardeşim, kızlığın büyük ihtimalle bozulmamış bi esnek zedelenmiş olabilir doktora görün eğer bozulmuş ise düğünden 1-2gün önce diktirirsen kanama olacaktır tabi bu ne kadar doğru bilinmez sevdigin insanı kadırmak

    0|0
    0|0
  • bence yalan söylemen yanlış şimdiden bana bu konuda yalan söyleyen ilerde ne haltlar yer benden gizli diye düşünürüm anlat sen yinede

    0|0
    0|0
  • sen şimdi yalanın ortaya çıkacağı için mi pişmansın yoksa sevgiline yalan söylediğin için mi?

    0|1
    0|0
    • böyle berbat hissetmeme neden olan bir şey yaşayıp evleneceğim insana yalan söylemek zorunda kaldığım için..

    • Hepsini Göster
    • Bir de şöyle bir şey var sen daha önce ilişkiye girdiğinde nişanlını tanımıyordunki sonuçta onu aldatmadın bişey yapmadın, nişanlın varken de daha önceki sevgilinle ilişkiye girmedin ve nişanlınla karşılaşacağını önceden bilemezdin..

    • senin öpmeye dokunmaya kıyamadığın insan gelip ben senden önce biriyle birlikte oldum derse yaşayacağın hayal kırıklığı ne kadar kötü olacakdır. heleki evlenmeye az bi süre kalmışken.. :( söyleyemem ona mümkün değil..

  • Soyle. Soylemelisin.

    0|0
    0|0
  • gizlice jinekologa sen bi git anlat derdini buurdan görmeden bişe diyemem

    0|0
    0|0
  • kan yoksa sorun yok

    0|0
    0|1
  • Selam ablacim sorun devam ediyormu

    0|0
    0|0
    • evet.. söylemedim hala...

    • Diktirmeyi dusunuyormusun

  • Bence hiç konuyu açma çünkü birkere cevap vermişsin.

    0|0
    0|1
  • Kandırılmak kötü :((

    0|1
    0|0
  • Vicdanın seni rahatsız etmiyor ise bir ömür boyu yaşayacağın, herşeyi paylaşacağın, canından bir parça olacak olan eşine yalan atmaya devam et. Ama bu dünyadaki hayatın sonunda birde ahiret hayatın olacak unutma. Hesap günü geldiğinde eşinin iki eli yakana yapışacak ve yediğin o KUL HAKKININ hesabını veremeyeceksin.

    TANRI SENİ AFFETSİN...

    0|2
    0|0
  • onu sakin bi zamanında yakala durumu güzelce anlat yoksa düğüne bırakırsan çok pişman olursun ne diye bekaretinizi verirsiniz evlenmeden olacağı bu.

    0|0
    0|0
    • Anlatamam her şey bu kadar güzel giderken bütün güzelliği bozulur eminim :(

    • Aksi bi durumda ailene daha zor anlatirsin

Kızlar Ne Diyor 10

  • git bir doktora işin aslını öğren şimdiden. madem çaldın minareyi, kılıfını da hazır et bari.

    0|0
    0|0
  • Kanaman olmadığına göre çok büyük ihtimal esnkektir kızlık zarın . Eğer ilk ilişkinde kanama olsaydı ve diktirip nişanlına bakireyim deseydin doktor muayen sırasında diktirdiğini anlardı. Ama senin kanaman olmamış ama yinede anlayabilir penisin orayı zorladığını. Yinede tam bir fikrim yok. Bence sen en iyisi evlenmeden önce henüz vaktin varken tek başına bir jinekolağa görün derim. Sonradan nişanlınla ilişkiye girdiğinde eğer kanama olmazsa başına bir dert almaktan kurtulmuş olursun büyük ölçüde hem için de rahatlar aynı zamanda nişanlınla aran da bozulmaz.

    0|0
    0|4
    • jinekoloğa tek başıma hiç gitmedim. durduk yerede doktora gitme gibi bi alışkanlığım yok ailem nereye gidiyosun niye gidiyosun bi dünya hesap sorar.. hem gidip ne diyeceğim doktora?

    • gerdektede zorlayacak sonuçtu 2 sefer zorlanmış diye bi rapor mu verir :S yaa belki o zaman kanama olur.. olabilirmi ki acaba yaa?

    • ilk ilişkide kanam olmazsa emin ol bir daha hiç olmaz bunun boşuna hayalini kurup kendini avutma. Hem korkuyorsumn hemde ailem nereye gittiğime dair hesap veremem diyorsun, bence başına evlendikten sonra kötü birşey gelmesini istemiyorsan ailene jinekoloğa giderken söyleyecek bir şey bul. Ayrıca bu durduk yere doktora gitmek değil madem korkun var bukadar git ozaman , yoksa kocan seni götürüp gerceği öğrenirse çok pişman olursun daha önce doktora gitmediğin için.

  • korkma esnek zarlar sadece doğumda yırtılıyo sewgiline esnek oldugunu kontrele gttiğini syle inanmazda dttora gtr esnek diyceklerdir. merak etme daha önce ilişkiye grdiğini doktor anlayamaz anlar ama siz o srada ewli olduğunuz için bişey demez.

    0|0
    0|0
    • yani evleneceği erkeğe yalan atsın öylemi.Yani vicdanın ne olacak. vicdanen rahat edebilecek mi. Sen galiba evleneceğin erkeğe böyle söyleyeceksin. Planı kurmuşsun.

  • Ya herseyi durustce anlatip ( ki bu biraz g.t ister) onu kaybediceksin yada bozlmussa diktirip onunla her birlikte oldugunuzda onu nasil bakireyim diye kandirdigin aklina gelicek.

    0|1
    0|0
  • Niye söyliyimki bekaretin kaybedileceğine ailecek mi karar veriliyor, onları ilgilendiren bir durum değil hayat benim !

    1|0
    0|4
  • anlat canım sonradan problem çıkmasın

    0|0
    1|0
  • yinede sen doktora bi gozunsen iyi olar

    0|0
    0|0
  • nişanlından gizlice doktora git belli olup olmayacağını öğren ve bunları doktora anlat

    0|0
    0|2
  • anlatma bence. büyük ihtimalle zarın geride olduğu yırtılmadı. doğumda yırtılır. üzme onuda kendini de takma bunu kafaya.

    0|0
    0|1
  • zarın ya esnektır yada kanamıstır ama ıcıne akmıstır. ıcıne aktıgı taktırde ne oldugunu anlayamassın. yasın 18 ustuyse kadın dogum uzmanına gıt kesın doktoruna danıs. delındı derse yapcak bısey yok. anlatman konusuna gelınce nısanlının tawrına baglı onu ıyı tanıosunudr. bole bıseyı duydugunda uzulp senı tekrar kabulmu eder yoksa kıyametımı koparır

    0|0
    0|0
Yükleniyor...