Garip bir istek?

2 yıldır sevgilim yok yalnızım. Kimseyle aramda bişey de geçmedi. şu an konuştuğum biri bile yok. Ama artık libido artışı mı desem ne desem bilmiyorum biriyle deli gibi öpüşmek istiyorum. Kucağına alsın beni ellerini saçlarımda gezdirsin öyle öpüşelim. Gerekirse daha ateşli olması için kucağında hareket edeyim kalçalarıma falan dokunsun ne bileyim. Bunların hepsi yalnızlıktan mı yoksa ben mi abartıyorum? Resmen ihtiyaç haline geldi. Yaşım 23.


0|1
1|41

En İyi Erkek Görüşü

  • benim de arzularım böyle :)

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 40

  • Fake isen cevabım çok güzel yazmışsın ama değilsen bu durum artan hormonların tavan yapması sonucu ve yokluk içindeki durumundan kaynaklı ben normalde hiç cinsellik düşünmeyen biriyim ama bilemiyorum belki hormonlar tavan yapar benimde hele bu aralar korkuyorum zaten yediğim yiyecekler ve yaptığım spor yüzünden vücudum normalde 2-3 kat daha fazla testosteron salgılıyor.

    0|0
    0|0
  • Libido seviyen tavan yapmış, eğer bu istek ve arzulari bir şekilde bastırmazsan (mast falan) buna yenik düşüp pişman olacağın şeyleri yapman çok yakın.

    0|0
    0|0
  • Her kizin olduğu gibi senin de arzularını var anormal bisey değil mastürbasyon yaparsın diner tekrar gelir bu bir döngüdur

    0|0
    0|0
  • 23 yaşındasın daha mı olmasın ? elbette senin de arzuların var.

    1|0
    0|1
  • Sen manyakmisin aksam aksam yaa okurken hareketlendimm bak delirtme insani olan var olmayan var icimde patlatma su duygulari :D

    0|1
    0|0
  • hepimizin canı belirli dönemlerde böyle şeyler istiyor bence abartmıyosun çık dışarıya ihtiyacını gider bak bakalım sonrada devam ediyomu akışına bırak işte

    0|0
    0|0
  • Milleti aklini aliyosun burada sayin gizli goster kendini de bari atesini sondursun ks nin bickin delikanlilari 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • son derece normal ve doğal bir istek bunda abartılacak bir durum yok. mastürbasyon seni yeterince tatmin etmiyorsa bir erkek arkadaş edin ve dozunda seviş çok da ileri gitmeden veya evlen ancak böyle giderebilirsin ihtiyacını

    0|0
    0|0
  • libidon tavan yapmış o fantezilerini sana yaşatmak gerekir

    0|1
    0|0
  • gelirmisinn

    0|0
    0|0
  • Bizde istiyoruz onu teklif etsek gelmezsin şimdi

    1|1
    0|0
  • 22 yaşındayım hiç sevgilim olmadı senin gibi değilim mk

    0|0
    0|0
  • o kadar çok teklif alırsın ki şimdi :)

    0|1
    0|0
  • bahar geliyor ondan olabilir hormonlar falan, bende de var biraz bu aralar..

    1|1
    0|0
  • Türkiye de bunu anlamıyorum, kızlar göstermese belli etmese de böyle bu durumç Hele erkekler daha fena, ama seks denince herkes susuyo özelliklede kızlar. Seks doğal ve var olan bişey, sevişin :D

    0|0
    0|0
  • Aynı yaş aynı durum :) valla benim de uzun zamandır sevgilim yok nereye kadar bu Yalnızlığımız sürecek bilmiyorum :)

    0|0
    0|0
  • Sevgılı edın bence uzun zaman olmus yanlızsın bu gayet normal bır ıstek sevgılı degılse bıle cınsel ıtıyacını karsıkayacagın bırını ya da bul

    0|0
    0|0
  • yalnızlık başa bela... emin ol herkes böyle.. gerçi bazıları daha istekli...

    0|0
    0|0
  • Kendine hakim ol senin anormal bir durumun yok yasindan dolayı bunlar. Her insanın içinde var zaten bu. Özelliklede o yaşlarda çok olur. Yardımcı olabileceğim birşey varsa ya da sormak istediğin bana mesaj atabilirsin.

    0|0
    0|0
  • l*n şöyle bir sevgilim, eşim olsun be böyle hatunlarda varmış demek ki de bizi bulmaz ki böyleleri nerde ter kokusuyla banyo yapmış bıyıklı sakallı var hep onlar arkadaşlık isteği atarlar yaşta 23 tam istediğim gibi ya

    0|0
    0|1
  • Sevişmek isteği her sağlıklı bireyde olması normal zaten eğer duymuyorsan asıl o anormaldir

    0|0
    0|0
  • Yalnızlıktan. Sevgili edin biran önce...

    0|1
    0|0
  • çok p*rno izliyorsun bu ara

    0|1
    0|0
  • Böyle kızlarda varmış demek

    0|1
    0|0
  • yanlzlıktan ve evlenme çağııı banada geliyolar öyle :)) tehlikeli durmlar

    0|1
    0|0
  • Abartmıyosun... Henüz :)

    0|1
    0|0
  • kucağ alıp meme emmeyi çok severim :DD
    oooooofff oooooooooffffffffff

    0|1
    0|1
  • Normal bence her insan ister emin ol :)

    0|0
    0|0
  • Bilmem bana resmen kalk buronun camlarinin hepsini kir diyosun ben bulamadm daha sen gibisini

    0|0
    0|0
  • pff. bu nasıl bir iştir ya.. o kadar mı vahim durumdasın :S

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...