Ağda sonrası oluşan kırmızı noktaların daha hızlı geçmesi için bir yöntem var mı?

ağda sonrası oluşan kırmızı noktaların daha hızlı geçmesi için bi yöntem varmı? yarın işe başlıyorum ve etek gymem gerekiyor iş gereği .şimdi aldım yarına kadar nasıl geçer bu kızarıklık


0|0
12|9

En İyi Kız Görüşü

  • ağda sonrası yağını sür .sabaha kadar bekle sabahda gitmeden duş al normale dönmüş olur bu kadar saatte

    1|0
    0|0
    • bebek yağı sürüyorum her zaman ama kızarıklığın geçmesi 1,5 gün felan sürüyor.buz uygulycam şimdi inş sabaha geçer :S

Erkekler Ne Diyor 9

  • Hadi Kizlar derdinize ben Care olayim Söyleyim neyin cok cabik gecirdigini.

    100% Badem yagi sürün geciyor en hizli o ise yariyor...

    Deneyin görün memnun omazsaniz gelin Tükürün yüzüme..

    1|0
    0|0
  • nemlendirici falan sür tatlım

    2|0
    0|0
  • Buz terapisi yaparsaniz gecer.

    1|0
    0|0
  • Vazelin sür.

    1|0
    0|0
  • Kız değilim ama orayı soğuk tut belki geçer sonuçta fazla ısıdan dolayı öyle olmuştur.

    1|0
    0|0
  • beyaz boya iyi gidebilir.

    0|0
    0|0
  • Bepanten sür geçer :):)

    0|0
    0|0
  • buz kompleksi yada pudra iyi gelebilir

    1|0
    0|0
  • buz kürü uygula

    olmadı soğuk suyla bacaklarını ıslat, ne kadar çok yaparsan o kadar faydasını görürsün

    benin eski manita hep böyle yaparsı

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Buz yada soğuk su tut. Ama cildin çok hassassa işe yaramayabilir. Büyük ihtimalle bu gece geçer kızarıklıklar,geçmezse de ten rengi çorap giyersin kafana takma.

    1|0
    0|0
  • nemlendirici krem sur

    1|0
    0|0
    • bütün yöntemleri denycem. :D su buz nemlendirici. geçer artık herhalde :d

  • Yarına kadar geçer zaten. Nemlendirici sür.

    1|0
    0|0
  • en basiti buz kompleksi

    0|0
    0|0
  • Benimde oyle gecmiyor .( cok acil durumlarda bacagm icin kapatici aldm .d onu kullaniyorum sende kullan abe durmuyo tenn renginde kullan ama ustme fircayla pudrada gezdrmeyi untma puruzsuz olsun . Tabi bacagn icin ayri alman lazm yuzle back arasnda renk farki var . Ama kurtarici boyle durumlarda cunku gecmiyor ne buz ne su ise yariyor

    0|0
    0|0
    • bronz çorap aldım belli olurmu acaba çoraplada . buz sürcem şimdi braz azalda bari

    • Hepsini Göster
    • tamam canım teşekkür :)

    • Rica ederm :)

  • Siyah çorap giyin:)

    0|0
    0|0
  • su tut bacaklarına bi 10 dk kadar sıcak değil ama

    0|0
    0|0
  • yarın sabaha kadar geçer ya..

    0|0
    0|0
  • Ya bundan ben de çok çekiyorum valla LAZER YAP KURTUL ben başlıycam kasımda

    0|0
    0|0
    • bilmiyorum ya ben kararsızım.zararlı olduğunu söylüyolar

    • Hepsini Göster
    • hücreleri öldürüyor diyorlar..

    • yok yeaa bu kıl diplerine etki ediyo kıl hücresini de öldürsün bi zahmet

  • sir ağdanın suyu var onu sür ama çam ağda sivilce yapıyor.

    0|0
    0|0
  • gece geçer ya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...