İnik penisiniz küçükmü?

Arkadaşlar 23 yaşıdnayım benim inik penisim küçük duruyor. Pisuvarda işemeye utanıyorum. Kalkık hali 14.2 cm çapı 12 cm felan ama inik hali sıkıntılı. Saçma yorum yapmayın arkadaşlar lütfen.

Güncellemeler:
ya amma sorunlu insansınız yanlışlıkla çap 12 cm yazmısım o çevre olucak çok prensipli arkadaşlarım.
çapı çevre anlayarak yazmısım arkadaşlar büyütmeyin bu kadar yav özür diledik işte.12 cm çap 36 cm eder o kadar kalınlık kimsede yok demek istediğimi anladınız takılıyorsunuz boşa :)

0|0
6|20

En İyi Kız Görüşü

  • Bir erkeği sevdikten sonra , anlaşabildikten sonra erkeğimin , hayat arkadaşımın her şeyimin penisine sıkıntı yapmam , nefsimi doyurması yeterli , sevip anlaşabildikten sonra kısır olması bile mühim değil o benim hayat arkadaşım...

    Tabii kaç olsun dersen seninki iyi yani ben çok korkuyorum canımın yanmasından.

    1|8
    0|1
    • En iyi cevap buydu sanırım. Umarım böyle olur..

    • Hepsini Göster
    • erkekler çok fenadır ya kızlardan beter olanlar var böyle yerlerde. Spor salonunda üst değişirken gelse diyen insanlar tanıyorum ama neyse konu sapmasın :)

    • helal olsun gzli keşke gizlenmeseydin :S

Kızlar Ne Diyor 5

  • kan penisi seninki. sorun yok.

    1|4
    0|0
    • teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • haklısınız

    • İşte tecrübe

  • ahh yazıkk :)

    0|1
    0|1
  • Napak simdi. ürolog muyuk biz.

    0|1
    2|4
    • bir git sana ürologsun demedim gözlerini açıp düzgün oku şu soruyu. Açtıkmıda delisi olursun

    • l*n geri zekali mal mal konusup asabimi bozma benim. su zamana kadar hicbi soruya sizin kadar abaza cevaplar vermedim. allaha sukur aldigim teebiye belli sizin gibi oramin buramin dersini buralara yazmiyom icim rahat benim. agzimi bozdurtmadan git simsi

  • İnik penis ne l*n diye bir saat düsündüm ya

    0|0
    0|2
  • erkekler neden boyuta önem verirsiniz kızlar sizin kadar önem vermiyo boyuta

    0|1
    0|0
    • bilmem bir kompleks oluşuyor takıntı yapıyorum :)

    • Hepsini Göster
    • ne güzel helal sana :)

    • teşekkürler :)

Erkekler Ne Diyor 20

  • Benim de öyle normal demekki 13 cm ve 13.5 çap kalınlık ama inik hali 2-3 cm falandır demekki herkeste öyle

    0|1
    0|0
    • evet tamda böyle yaşıtız demek normal. pisuvarda sorun oldumu?

    • Hepsini Göster
    • İşeme konusunda sıkıntım olmadı zaten ileriye atıyor şeyim :) Senin ölçülerin benden büyük sen niye yapamıyorsun ki

    • Küçük diye utandigimdan kanka yoksa benimki de ileri atıyor :D

  • Yok 1metre çap 12 cm nedir l*n . Çap ne demek biliyo musun? Ayrıca kan penisidir inik hali küçük olur.

    0|1
    0|0
    • çevre olcaktı yanlış yazmısım sorunu anladın sen

  • Memleket ortalaması zaten o kadar

    0|1
    0|0
    • ama kalkık olandan bahsetmiyorum. İnik halinde utanıyorum küçük duruyor taş çatlasın 4 5 cm

    • Hepsini Göster
    • boşver kompleks yapma, yaparsan dahada küçülür, bulmazsın sonra:)

    • haklısın atmaya çalışım bu takıntıyı :)

  • inik hali 6 cm kalkık hali 13-14 cm

    0|1
    0|0
    • aynenn valla aynısı diyebilirim işte. İnikken kalınlığınıda kaybediyormu

    • Hepsini Göster
    • ahahahh kanka seni takip etcem ilerki gün :D hayran kaldım

    • et gardaşım et =D =D

  • Çap değil çevre o

    0|1
    0|0
    • işte çevremi her neyse sorunu anladın sen

  • zamanla kendi boyutuna ulaşır takma kafana

    0|1
    0|0
  • bnmkide küçük inikken
    ama kalkınca damarlar çıkıyo fena değil
    buradan gösterdiklerim çok beğendi

    0|1
    0|0
    • işte kalkıkken sorun yok zaten inikken sıkıntılı utanıyorum tuvalette

  • 14.2'de küçük sınıfına giriyor broman :D

    0|0
    0|0
    • girsin napalım elden gelen bu ben istemedim böyle olmasını :)

  • İnikken küçük olması gayet normal. @şakayık Alininki bundan büyükmüş.:)

    0|0
    0|0
  • kaldır öyle işe ozaman aga

    0|0
    0|0
  • Agirlik as cukune

    0|0
    0|0
    • oldu baska emrin bro sende 20likmi var yoksa

  • sönükken ufak olması normaldır bnmkii sönükken 3 cm kalkınca 18 cm

    0|0
    0|0
    • peki işerken pisuvarda utanıyormusun. ben nette mesela inik peniste görüyorum ama kalkık gibi kalın felan benim ki inince minicik oluyo 3 cm ama kalında olmuyor. kalktıgı zaman kalın ve boylu bitek

    • Hepsini Göster
    • cesaretlendim şimdi yarın gerine gerine pisuvara işiycem :D

    • hahaha (::

  • Vay arkadas adam bide capini cevresini olcmus hesaplamis ya. Takinti yapmayin sikinti olmaz kanka :)

    0|1
    0|0
    • kanka ölçmeyenmi kaldı herkes en az bir defa merak edip ölçmüştür.

    • Hepsini Göster
    • ölçmedim dedinya bende diyom seni mi kırıcaz ölçmediysen ölçmemişindir :)

    • Okkey

  • benimki 23 baya küçükmüş :)

    0|0
    0|0
    • he baya küçükmüş

    • 14 iyi gene ülkenin yarıdan çogu öyle sıkma canını

    • sağol

  • Kan penisidir

    0|1
    0|0
  • Kan penisi ne la inik hali ufak olması normal ya hele birde denizde falan su soguksa büzülür kalır kerata sıcaklık ister :D

    0|1
    0|0
    • aynenn soğuk havalarda minicik kayboluyo :D herkesinmi böyleymiş biraz rahatlattı şimdi. İşerken pisuvarda utanmıyormusunuz peki?

    • Pisuvarda işemek küçük ya da büyükle alakalı degil bende psikolojik olarak biri varken rahat edemiyor işeyemiyorum illaki yalnız olmam gerek :D

    • tamda böyle belki de durum aynı :D

  • kan penisidir o yaa benimde öyle inik hali ama benim 17 cm olması lazm ölçmedim ama

    0|1
    0|0
  • Sen ne diyorsun benimki küçük hali bazen 6 cm ye kadar düşüyor bazen kalkikken sıkıntı yok da

    0|1
    0|0
    • benimde öyle işte kalınlığıda iniyor boyuda küçülüyo. Kalkıkken gurur kaynağım ama inikken kedi gibi kaçacak dlik arıyom tuvalette

    • Hepsini Göster
    • takılıyorum eywallah cevap için.

    • Sende Sağol :)

  • Benimde öyle bro yapcak bişey yok ama kalkik hali 17 cm bende anlamıyorum nasıl uzuyor bir anda o kadar

    0|1
    0|0
    • evet pisuvarda işeyemeden öleceğim. Hep içimde kaldı bu durum. Acaba işeyenlerdemi öyle küçük bakamıyozda *

    • Kac cm oluyor inikken

    • 4 5 6 değişiyor soguk havaya göre. Bazen çok sıkışırsam 8 cm oluyor ama neticede küçük duruyo gözüme ince duruyor.

  • Kardesim bnmki buyuk ne plajda ne esofmanla nede kumas pantolonla rahatim surekli utanc

    1|1
    0|0
    • ne güzel işte

    • Hepsini Göster
    • Kizlar buyuk olsun ister gorunce kacar dostum bu isler boyle

    • Sıkıntı yok :)

Yükleniyor...