Penisimin şekli neden bir acayip?

Gülmeyin ama bir acayiplik var bende :S
Şimdi normalde dümdüz ve uzun olur ya da hafif baş kısmı yukarı doğru kavislidir.
Yahu benimki sertleşince çengel gibi oluyor.
Nasıl desem, işaret parmağınızı hafifçe bükün anlarsınız şeklini.
Yani parantez gibi "(" böyle oluyor :S
Bu ileride evlenince sorun oluşturur mu?
İlişki esnasında bir zararı dokunur mu?


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Tobe est. Ajjahaaha

    0|0
    0|0
    • :(( herkesin hayatına kimse gülemez. s. s

    • La normaldir karının botnuna dolarsn skdksd

    • Ahahaha :D sjsjaja olm ne alemsiniz.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • bir sikinti olmaz kardesim rahat ol

    0|0
    0|0
    • Abi ilişki esnasında zararı dokunmaz değil mi? Yani birleşmede sorun olmaz değil mi?

    • Yok kardesim bisey olmaz

  • Tahtanın üstüne yan yatır çıkıntıya vur hocam AS:Fas. d. s

    0|0
    1|0
    • En son ütüye basmayı planlıyordum ben de. Teşekkür ederim önerin için.

  • Sünnetçi hatası :D la ne güldüm :-):-):-):-)

    0|0
    0|0
    • Olm bir dalga geçmeyin l*n kırk yılın BAŞI bişey sorduk. s. s

    • Hepsini Göster
    • Özel at anlatıyım

    • Abi olmaz ifşa edemem kendimi burdan gizliye dön anlat. s

  • Bağlantıya bir göz istersen kardeş. Kendine göre değerlendirirsin.
    http://www.gelarabul.com/peyroni

    0|0
    0|0
Yükleniyor...