Penisimden ip gibi bişey çıktı?

Bugün mast yaptıktan sonra penisimden ip gibi bişey çıktı sanırım spermlerdi ama çok garip ki tek parça halindeydiler kopmuyolardı dışarı çıkan kısmı çektiğimde 5 cmlik bir şey çıktı penisimden elastik bişeydi sanki ince silikon gibi bişeydi ne olabilir bu

Güncellemeler:
Arkadaşlar korkuyorum yardım edin

0|0
0|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Pıhtılaşmıştır. sıkıntı etme.. ağrı sızı yoksa sorun yok.

    0|0
    0|0
    • Ağrım yok bu genelde olur mu tehlikeli mi birden uzunca bişey çıkınca korktum bide aynen pıhtı gibiydi

    • bişey olmaz korkma :)

    • Eyvallah

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 5

  • 0|0
    0|1
  • Aman Allahim bu evrimin kaniti demekki biz maymundan degil iprk boceginden gelmisiz hemen bunu yetkililere bildirmeliyiz :D

    0|0
    0|1
    • Ahahahah :D kardeşim ciddiyim

    • Hepsini Göster
    • Hayır beyazdı ve esnekti

    • Ozaman bilemicem kanka bir doktora danis derim ilk defa boyle birsey duyuyorum

  • İp fabrikası kur,

    0|0
    0|0
  • Doktora gorun kardesim ciddi bir problem olabilir

    0|0
    0|0
    • Utanırım la ben

    • Hepsini Göster
    • Hacı aileme söyleyemem ya

    • Sen bilin hacim yapacak bisey yok ama saglik problemi sana sole bir ornek vereyim yasanmis olay adamim tasaklarina kene yapismis utandigi icin doktora gitmemis ve oldu haberlere cikti yani saglik problemi niye utaniyorsun ki insan oglu et ve kemik hersey olabilir

  • Önceden idrar yolunda kalmış menidir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...