Siz erkekler kızlar tam olarak tanıyamıyorsunuz sanırım, soruya gelin?

Karşıma son bir yılda çıkan 3 kişinin amacı cinsellikmiş, bana kendileri açık açık söyleid bende uzaklaştım , ama ben evlenemden böyle şeylere karşı olan biriyim , neden böyle adamlar karşıma çıkıyor? Siz erkekler bir kızın nasıl bir kişiliğe sahip olduğunu anlayamıyormusunuz?


0|1
0|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Anlariz.. yalniz eksiklik sadece erkekte dememelisin.. sana ciddi yaklasan insanlar o isigi gormeyip olayi cinsellige indirgiyorsa bence sende dusunmelisin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Şunu genellemeyin kardeşim bazı erkekler desenize ulan hepimiz sapık olduk.

    1|3
    0|0
  • Şimdi ilk başta olduğu gibi genelleme yapma..

    Eekeklerin %60 o işe bağlar yani her 60 erkekten 40 aynısıdır sana böyleleri düşen erkeklerin oranı %60 tır..

    0|0
    0|0
  • anlıyoruz ama bazı şerefi bozuklar var cinsellik delisi onlardan bolca oluyo hep sonra namus muhabbeti yapıyorlar çok adammışlar gibi hiçbirkızla o şekilde konusmadım munasebetimde olmadı memnunum hayatımda bir eksikliği oluşmadı aksine beni yüceltti

    0|0
    0|0
    • yok 20 yaslarınd aolsa neyse 30 yaslarının bası hepsi

    • 20 de olsa 30 da olsa onlar bir baltaya sap olamamış adam gibi ilişkiye sahip olamamış kişiler hep doğru düzgünler niye dolanmıyor ortalıkta ilişki diye

    • dogru aynen oyle tıpler dı

  • Her erkeği aynı kefeye koymayın, amacı sadece cinsellik olan başka yere gitmeli. Sevgili olmak ayrı bir şeydir.

    0|0
    0|0
  • Olayı cinselliğe vuracak ve vurmayacak erkekleri iyi biliriz, sonuçta biz de erkeğizdir, sorun sizin onu farklı algılamanızda. Kısacası sizin birinde görüp etkilendiğiniz şeyi başka bir erkek gördüğünde, "amacı belli..." der. :)

    0|0
    0|0
  • benimde karşıma senin gibi temiz bir kız çıkmıyor işte. bende senin gibi düşünelerdenim. nedense karşıma hangi kız çıktysa bakire değildi.

    0|0
    0|0
    • ne bıcım sans bu yaa ,

    • Hepsini Göster
    • çevremde düşüncemi bilrler benim. nedense hoşuma giden kızlar böyle çıktı.

    • güvenmek çok zor artık kızlara. kızlar erkklerden daha bet er inanki

  • Yanlıs insanlari tercih etmişsin.

    0|0
    0|0
  • sende nerde abaza var onları bulma ne yapalım yani

    0|0
    0|0
  • Karşındaki insanın kişiliğini kolay kolay anlayamazsın ki? Onun anlattığı kadar tanırsın onu.

    0|0
    0|0
  • Çoğu öyle de ondan karlına çıkıyor

    0|0
    0|0
    • yoo benım arkadaslarmın karsına ıyıler cıkıyor

    • Ozqmqn şansın yok kardeş benm de aynı hep çürükler çokıyor cşnsellik çon ön planda tutuluyo malesef bu zamanda az briyle diyaloğum olsa hemn o konular araya gşrşyo ister şstemez soğuyorum sevgşye aşka değer pek az napcan

  • peki siz cinsellik arzusu ile debelenen erkekleri anlayamıyormusunuz?

    0|0
    0|0
  • Bu cinselligide sizden baska bukadar buyuten yok onlar istemis sende vermemissin niye uzatiyosnki

    0|0
    0|0
  • bence şu soruyu sor. Neden ben bu erkekleri seçiyorum?

    0|0
    0|0
    • bılmıyorum onume bunlar denk geldı normal ısten kısıler

    • İş kriter değildir. başka şeylerede bakacaksın.

  • bende senın gıbı dusunuyom banada kızlar aynısını dıyo neden acaba

    0|0
    0|0
  • kimse kimsenin karakterini tanımadan bilemez

    0|0
    0|0
  • onların öküzlüğü işte. sende sorun yok.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...