Hamileyim ama kimden olduğunu bilmiyorum?

Evliyim ben ama başka biriyle birlikte oldum. Bu süreçte kocam da ilişkiye girdi benle. Bu bebek kimden nasıl öğrenicem? Eğer kocamsa doğurmak istiyorum. Değilse eğer o babalık yapacak başkasının çocuğuna buna katlanamam. Ağır bir yük. Aldırmam gerekir o bilmeden. Dna yapılır mı anne karnında, ne zaman yapılır, bebek 2,5 ayı geçmeden bunları nasıl çözebilirim?


0|2
1974

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 73

  • benden o çocuk.

    6|4
    1|1
  • Agir bir yukse bu isi yaparken agir degilmiydi katilmisin sen

    3|6
    0|0
  • Küfür etmek isterdim ama değmezsin o çocuğu aldır ve o adamdan boşan evlilikten soğudum senin gibiler yüzünden birde erkekler aldatırmış kadınlar daha aşağılık şerefsiz.

    3|4
    0|0
  • 27 senelik hayatımda çok kaliteli kaşarlar gördüm ama senden kalitelisini görmedim.

    7|3
    0|1
  • Rabbim bizlerin karşısına senin gibi birini eş diye çıkartmaz inşallah.

    4|3
    0|0
  • Be orspu başkasıyla yatiyorsunda cocuk olunca mi katlanamiyon. sizin ben. neyse

    2|4
    0|0
  • biraz nefes alsaydın anlardın kimden olduğunu.

    4|1
    0|0
  • DNA testi

    1|1
    0|0
  • Başkasının çocuğunu doğurmaya katlanamıyon da yatıp kalkmasını biliyon mk

    5|0
    0|0
  • Allah Senin gibi bir eş çıkarmasın karşıma..
    Bir Sürtükle hayatımı geçiremezdim kesinlikle.

    3|2
    0|0
  • Başkasının çocuğuna kocanın Babalık yapmasını kaldıramıyorsun ama başka bir adamın kini kaldırıp indirmesini biliyorsun

    3|0
    0|0
  • Kocana Allah sabır versin.

    2|1
    0|0
  • başkasının çoçuğuna babalık etmesi zoruna gidiyorda karısının başkasının altına yatması gitmeyecekmi bu ağır yük değilmi vicdansiz

    2|2
    0|0
  • Başkasının çocuğuna babalık yapmasına katlanamam ama boynuzlanmasına katlanırım ulan ne güzel ayak be :D

    2|1
    0|0
  • Sizin zihniyetinize...

    1|0
    0|0
  • Kadınlara saygımızın sonsuzda sizin gibi kadınları Asacaksın asıl o tecavüzcüler nasıl aşaglık karaktersizse inan sen ve senin gibilerde öylesiniz

    1|1
    0|0
  • benden değil

    3|0
    0|0
  • bir de anlatıyosun yani bari söyleme de haberdar olmasın insanlar ahirette aleyhine, günahına şahitlik etmesinler , gelip burada bunu soracağına yaptığın şeyin affı için tevbe et af dile allahtan anlamıyorum nekadar normal geliyo size böyle şeyler bir de vicdan yapıyosun başkasının çocuğunu doğrp baktıramazmışsın kocana elin adamıyla zina yaparken vicdanın tatilde miydi? Onu bırak edebin zaten emikli olmuş çoktan yazık valla çok yazık.

    1|0
    0|1
  • Gördüğüm professional kaşarlardan dahada üstündesin

    2|3
    0|0
  • * başkasına vermen ağır değil başasına verip çocuk dogurman mı ayıp. bırak cocugu yazık ne aldıracan oylede boylede bebegın ne sucu var. oruspuluk sende kendını aldır dicem nerde sende o kalite

    2|1
    0|0
  • Erkekler Devam
    53

Kızlar Ne Diyor 19

  • Irıspı -,-

    3|13
    0|1
  • Allah sizin gibi kaşarların belasını versin
    Yazık.

    4|12
    0|1
  • Bence sen hic çocuk doğurma boyle anne olmaz olsun

    4|4
    0|1
  • Anne karnında dna testi yapılıyor

    2|2
    0|1
  • Başkasının çocuğuna babalık yapacak buna katlanamam yazmışsın peki bunu düşünebiliyosan neden evli olduğun halde kocan değilde başka biriyle ilişki yaşıyorsun. Bu yaptığın gerçekten çok utanç verici.

    1|3
    0|1
  • Karakter akıyor be peehh

    2|2
    0|1
  • Yuhhhh.. Sizin gibilere bizim oralarda birşey deniyor

    2|2
    0|1
  • Kac haftalik oldunu bilmiyor musun ona gore bilirsin

    Yazik gunahi gunahla kapatmak bu tam bir felaket batin iyice dibe batma bari her ne olursa olsun dogur cocugu vede esinden ayril bence

    2|1
    0|1
    • Bu da iyi fikir aslında. Haklısın

  • Usenmedim butun yorumlara baktim
    Harbiden guzel keklemissin millrti
    herseyi bilen ks insani agir gaza geliyor dimi:)

    1|0
    0|0
  • Türlü trollukler

    2|0
    0|0
  • Aldatırken nasıl katlandın?

    1|1
    0|0
  • Yaptığın şeyi hiç tasvip etmiyorum ama hastaneye gidip sormalısın dna testi yaptırmak istiyorum diye onlar sana gerekeni söyler kan veya saçla falan oluyo bildiğim kadarıyla kan zor olur haliyle saç falan halledersin

    1|0
    0|1
  • Git adamı aldat sonra onun değilse katlanamam de gozlerim yasardı

    1|2
    0|0
  • Yapılıyor diye biliyorum doktora git sor

    1|0
    0|0
  • Cocuk baskasinin cikarsa uzulcen kocana yani katlanamiyms aldatirken katlandin ama

    1|1
    0|1
  • Kocandan değilsede doğur. Sonuçta senin o. Nasıl kıyacaksın?

    1|0
    0|4
  • Şimdi sana herkes bir laf söyler

    1|1
    1|4
    • Tebrikmi edelim?

    • Hepsini Göster
    • hem kimse karışmasın kimseyi ilgilendirmez bizim hayatımız diyorsunuz dayak yiyince ya da öldürülüncede insanlık öldü kimse müdahale etmedi diyorsunuz ama bunu yapanların insanlığı çoktan ölmüş bedeni yaşasa ne olur

    • Namus bekçileri aman..

  • anne karnında kordondan alının bir parça ile öğrenilebiliyor diye biliyorum

    1|0
    0|1
  • Evet tabii yaa, düşünsene ya eşinden değilse çocuk ve bunu bilmeden ona babalık yapmış olacak, hiç etik değil şekerim, bu duyarlılığın gözlerimi yaşarttı doğrusu,... :))))

    3|3
    0|1
Yükleniyor...