Neden türk kadinlari, kizlari anal seksden bu kadar isyan eder durumda?

Simdiye kadar ki bir cok kadin ya da kizlar anal seks yasayip isyan eder durumda. Cok az bir kitle halinden memnun. Peki nedir bu isyanin sebebi?

Benim görüşüm; Türk erkekleri bu konuda cok bilincsiz ve cahil die dusunuyorum.
Neden die soracak olursaniz 20 TL verip cinsel iliskiler icin yapilmis jellere o parayi vermekten aciz ya da gidip almaya utanan bir milletiz. Eldeki malzeme neyse onla kurtarmaya calisayim derken karsisindaki bayani yipratior aci cektirior haberi yok? ( vazelin, cilt kremleri, bebe yagi, jöle bilmem be ws ws...)

Burdan denk geldikce okuyorum isyan eder olmus yasamayan bayanlar bile 😃 yahu yasamadin etmedin o duyguyu nedir isyanin simdiden diorum? Eeee şöle böle diolar yok altina edersin, yok genisler, yok sole bole falan filan.

Yasamayip anal sekse karşi bakis acisi zit olanlar zaten ayri bir dunya. Herkes bisilerin farkinda oldu halde yapiosa siz neden diretionuz onuda anlamadik zaten bir 😃

Ben sevdiğim kisi ile iliskimize fantezi olarak (YİLLARDİR) anal seksi katioruz ve bundan mutluyuzda yani. Ben bilincli sekilde herseyi en uygun sekili ile uyguluyorum ve sevdigim kiside sikinti yasamadan bende yasamadan mutlu sekilde birlikteligimizi yasioruz. SONUCUNDA HİCBİR KÖTÜ ETKİ BİLE YAŞAMADİK! Acik ve net bu yani. Soylenen hurafelerin hepside bilincsiz anal seks sonucudur.

Kör topal işi bilmeyen acıp sok cıkar yapan erkeklerin gazabina ugradiysaniz eger o acilari tekrar yasamamak icin partnerlerinizi bilinclendirmeyi unutmayin mutlu sonuclar elde edin!

BİLİNCLİN OLUN BİLİNCLİ YAPİN, SOYLENENLERE İNANMAYİN. HOSCAKALİN. 😃


0|0
2|3

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ben eminim ki sizin kızkardeşiniz ve annenizde anal sekse karşıdır. Ve çokta haklılardır karşı olmakla

    4|8
    0|1
    • Herkesin gorusu kendine 😉 onlar karşi ise sen degilsindir nokta. 😉

    • bir sor bakalım onlara neden karşısınız siz olurmu öyle şey de, böyle yazdıgın gibi uzun uzun anlat onlara :)

Erkekler Ne Diyor 3

  • işi kimin bildiğini bilemessin. ayrıca milletin karşı olmasının en büyük sebebi en büyük günahlardan biri olmasıdır. jel mel sorun değil. sen yapmaya devam et. sevgilinle yapıyormuşsun zaten. e peki yapmayanlarla ne sorunun var sanane? bu akdar dert olmuşta yazıyorsun burada kaç paragraf sanki çok önemli bir sorunu kaleme alır gibi.

    2|5
    0|1
    • Yazdigimi anlamicak kadar kapasitede yok sende genç. Karsit goruslusundur gorusun kendine yapanlara yorum yapman zaten bisiyi degistirmez. Yazdigimdada belirttim ozellikle. Bisilerin farkinda oldu halde yapiosa insanlar neyine çaban 😉 benim amacim yapamayanlari bilinclendirmek ya duzgunce yap ya da hic yapma demek ayiktin😉 hadi bakalim.

    • sen çocukken ben gençtim emin. ol sen sevgilinde kaç delik var bilmezken biz o delikleri terletiyorduk yeğenim emin ol. bilmememden ya da yapmamamdan değil. kapasitem senin kat kat fazlandır bunada emin ol. eleştiriye gelemeyen soytarının tekisin. anal seks sanki amerikada yeni keşfedilmiş bizim millet bilmiyorda sen ordan gelmiş milleti bilinçlendiriyorsun aklınca sanki ahmaksın. anal seksin tarihi insanlığın tarihi kadardır. yapmayana yapmayı bilmiyene helal olsun. tebrik ediyorum onları. yapmamaya devam etsinler. boş boş yazmışsın cevabını alınca zoruna gidiyor. hadi haddini aşacak ifadeler kullanma bana karşı. gizli girmişsin zaten. git p*rno izleyip mast yapmaya devam et. hadi koçum.

  • sana 15-20 cm salatalık soksalar hoşuna gider mi. Bağırsak l*n . Hak yolu dururken b*k yoluna ne diye zorluon.

    3|3
    0|1
    • Karsi isen yorum yapmazsin 😉 o senin gorusun yani. İsini bilen yapan yapior halinden de memnun ciftler cok.

  • b*k kokar diye

    0|1
    0|1
    • Sen kokut devam 😉

    • niye sen kokmayan got gördün mü :)

    • Banyo yapmak yikanmak temizlenmek nedir bilmiosan seni bilcen iş 😉

Yükleniyor...