Insan sevdiğini bırakır mı?

bir erkek 3 yıllık sevgilisini esnek kızlık zarı yüzünden bırakır mı? yani kız normal kız ama doğru cevap verin lütfen...

Güncellemeler:
arkadaşlar yazılarım bölümüne girip okursanız daha iyi yorumlasınız puanım yok ondan burdan paylaşamıyorum sizinle hikayelerim kısmında yazdım lütfen erkekler gerçekçi olun..
doktora kendi eliyle getirdi beni doktor ona kızlık zarımın yırtılmayacağını yada belki ilişkiden 1 ay sonra yırtılabilirde dedi.
ve o şimdi başkasıyla beraber 3 aydır hayatında başkası varmış ne acı verici...

0|0
1331

En İyi Erkek Görüşü

  • adamın vicdansızlığında hepimiz hem fikiriz zaten... ama bişeyi merak ettim ben şimdi senin kızlık zarın yırtılmadığı için tıbben bakiresin ama ilişkiye girdiğin için aslında artık bakire değilsin... bunu biliyorsun... peki sen evleneceğin adama ilerde ben daha önce ilişkiye girdim diyebilecek misin , sonuçta anlamayacak adam? belki o da önem verecek bekarete ve sana güvenecek... yani ona karşı dürüst olabilecek misin? bilmem bunu da merak ettim... hıı bi de daha seni doktora götürmekle bile sana hakaret etmiş aslında... yani eğer seviyorsan gerçekten koşulsuz güvenirsin... o bunu yapacak kadar yürekli değilmiş... ki zaten sen de onun hata yaptığını biliyorsun , senin güvenini sarsarak...

    1|0
    0|0
    • aslında ben onunla tam ilişkiye girmedim yarısına kadar yaptı ve bu bi kren oldu yani normaldde bakireyim bilmiyorum ben dürüst olduğun halde bu geldi başıma ilerde eşime bu başımdan geçen olayı anlatsam belki oda inanmaz dicekki kimbilir kaç kere kaç kişiyle yatmışssındır yalan mı? erkkeler derler ama belkide yinede dürüst olup diyebilirim...

    • dürüst oldum da noldu sonu kötü oldu diyorsun... ki doğru da söylüyorsun... ama o sana inanacak kadar sağlam duramamış ilişkinizde... o yüzden boşver , unut onu ve hayatına kaldığın yerden devam et bence...

    • evet bencede ilerde eşime anlatırsam olmaz ya ne bilim anlatılmaz millet neler yaşıyor ben bir kere yaşadım sonuçta üzüldüm pişman oldum buda benim sırrım olarak kalsın sanki eşim kimseyle yatmamışmı olacak o üzülmicekte ben neden üzüleyim olan her halde bana olmuş oluyor teşekkür ederim yorumun için

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • 2 bacak arasından akacak 2 damla kan mıdır kadını namuslu yapan? Yoksa ruh mudur namusu o bedene sokan? Bir ZAR ile BAKİRE kalır mı sanıyorsunuz o beden? Siz BEKARETİ ne sanıyorsunuz?, takma kafana seni kullanmak istemiş ve ayrılmak için bahaneyi bulmuş.

    1|0
    0|0
    • İYİ GÜZEL DİİYOSUNUZ DA ARKADAŞLAR SİZİN DEDİĞİNİZ GİBİDE YAPAMIYORUM BEN BANA SUÇLU GÖZÜYLE BAKTI SANKİ BEN UZAYDAN İN

    • Hepsini Göster
    • inş.. bu yaşadıklarım bi gün biter ve onu unuturum ilerde evleneceğim adam herşeyimle beni sever inş.. yoksa oda böyle yaparsa ben kaldıramam artık... :( zaten ruhen iyi dğeilim insana çok acı veriyor böyle bi durum

    • Evleneceğin adam muayenede görünce birşey demez sanmıyorum, herkes aynı değildir.

  • Evlenmeden onla ilişkiye girmişsen, daha öncekiylede girmişsindir. Mantık basit...

    Hatalısın. Suçlusun. Hiç zırlama derim. Müstehaktır.

    0|0
    0|0
    • hadi be ne saçmalıyosun sen bi tek siz erkkeler yapın dimi bu işi evlenmeden size serbest biz kimseyi sevemeyiz cinsel anlamda bişey yaşayamayız öylemi işte sen ve senin gibiler en kötü kaadını almaya laiksiniz...

    • Yooo. Erkekler de yapmasın. Onlarında hakkı değil. Ben yapmadım mesela. Ama benim gibi birine en kötü kadını almaya layıksın dedin ya. Allah da sana kalbine göre versin :)

      Defol git, arkanı dön de bir ışık ara! Bulabilirsen!

  • seninle ilişkiye giriyor sonra doktora götürüyor sonra terkediyor himm küfür ederdim ama günaha girmek istemiyorum. Ama en az onun kadar sen de suçlusun bk mu var güvenip ilişkiye giriyorsun evlenmeden.

    1|1
    0|0
    • uzun bi lişkide heleki sevgi fazlasıyla varsa ona alışmışsan artık onu eşin gibi görüyosun ever benim güvenmemem gerekirdi ama güvendim iştee oda benim salaklığım söz geçmiyor bazen yüreğine sanki hiç ayrılmicaksınız sanıyosunuz

    • sorun orda işte ayrılmayız sanıyor saf kızlarımız ne olursa olsun riske girmemek gerek evleneceğinizden emin olsanız bile. Ayrılık bu ne zaman geleceği belli olmaz kaç kere yazıyorum yapmayın bunu pişman olursunuz diye duygularınıza yenilebilirsiniz ama bu konuda sert kurallarınız olmalı evlenmeden asla demelisiniz

    • işte buda benim ilk ve son hatamdı bir daha duygularıma yenilmicem çok büyük bir darbe olmuş oldu bana..

  • Sevgiliyseniz, bu kadar hızlı ilerlemeniz ve madem senin bekaretine önem veriyor neden kendisi ilişkiye girmeye çalışıyor anlamadım boşver takma kafana adam olsa zaten böyle yapmazdı.

    Hem kızlarla yatmak isteyip hemde iş evliliğe geldiğinde bekaret sorumlusu olan erkeklere uyuz oluyorm.

    Söyleyebileceğim tek bir şey var Güzel kızlar ile yatmak hoşlarına gidiyorsa umarım onların kızı da güzel olur. !

    1|0
    0|0
  • ben olsam bırakmazdım..yani bu kadar önemliyse onun için en baştan sorabilirdi bu şekilde 3 seneyi de heba etmemiş olurdu..

    1|0
    0|0
    • İYİDE BİLMİYODUM Kİ SORSA BİLE BEN KIZIM NERDEN BİLEYİM BÖYLE BİR DURUMUM VAR

    • Hepsini Göster
    • bizim burda bırakırlar ki başkasıyla bişey yapmadım ben bunu oda çok iyi biliyor

    • o zaman bahane arıyormuş..ne diyim,

  • çok dramatik bir durumun var...bu zar mevzusu midemi bulandırıyor...gerçek sevgi herşeyi göze alıp kabullenmektir...ayriyetten bu namusu bacak arasında aramaktan vazgeçin...ama kime nereye yazıyorum...sırf kızı bakire değil diye öz kızını öldüren babaların olduğu bir ülke türkiye...sokaklara şu zar yüzünden tek başına bırakılmış kadınlarımız var...sevgilin ve senin olayına yazmadım senin ki tibbi bir mevzu gelip atlama yorumuna şimdi...neyse ya cidden bu ülkeden kaçmak için değil kalmak için sebeb arıyor haldeyim...

    0|0
    0|0
  • gerçek mi la bu ?

    1|0
    0|0
    • evet gerçek

    • adam böyle şeylere takılıyosa harbi geri zekalıymış.bıraktığı iyi olmuş yani.takılma sen de artık buna :/

  • 3 yılık sevdiği insana güvenmiyosa evlendğinzde heralde yanından ayrıldıgı her an ıcın bı adamla yattın dıcek.Gerçekten geri kafalıymış .

    1|0
    0|0
  • ben o erkek değilim ki ne söyleyeyim..

    bana göre bekaret gereksiz..

    önemli olan kadının kendisi ve kişisel özellikleri...

    1|0
    1|0
  • bazı zarlar çok esnek yapıda olur ve doğumla birlikte bozulur. sevgilinin bu konuda bilgisi yokmuş sanırım. doktora gitmeyi tavsiye edebilirdin.

    0|0
    0|0
  • esnek kızlık zarını ilişkiye girerken mi öğrendi bu insan? açıkçası ben bırakmazdım. böyle zeki insanlara pek rastlamıyordum. ama şu erkeklerin şerefsiz olduğunu hala çözememiş olmanız da sizin sorununuz.

    0|0
    0|0
  • kız seninki jinekologmu zar esnek bol gevşek her ne haltsa,doktor bilemiyor o yavşak nerden bilmiş...

    0|0
    0|0
  • ya şu zarla ilgili durumlar bana çok basit geliyor.bir erkek bu kadar olaya eşya mantığıyla bakmamalı.

    0|0
    0|0
  • Hayır bırakmaz bırakırsa çok cahilce bir davranış olur

    0|0
    0|0
  • 8 yıllık ilişkiler bitti 3 te biter 10 da sen iyi ol gerisi önemli değil

    0|0
    0|0
  • ondan bir cacık olmazmış zaten, ayrıldığınız iyi olmuş

    0|0
    0|0
  • bi bitmedi bu tipler amaca ulaşınca bahaneyi iyi bulmuş

    0|0
    0|0
  • zarınmı patlamadı

    1|0
    0|1
    • evet yırtılmayan bi cinsmiş artık bilmiyorum bende

    • o cocuk senin tenine dokunundugunda gözlerinin içine baktığında başkasıyla beraber olmadıgını anlamıyormu illa ilişki yaşamak gerekmiyorki bunun için

  • kusura bakma ama o biras salakmış bence

    0|0
    0|0
  • Boşver öyle biri bu yüzden ayrılıyorsa ardına bile bakma.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 13

  • neden kızlık zarı bu kadar önemliii. ? hem hangi devirde yasıorz artkk. şu dar kafalılıgını bırakın artk.. eger sen zaten o kızı gercekten sevio olsaydn bunlarn hcbirini takmazdın..

    1|0
    0|0
    • bilmiyorum bu erkekler iki damla kana çok meraklılar ama nedense kendileri kadınlarla yatıp kalkarlar sonra bakire kızla evlenirler bu hak mı? ve çevremizdekilerde erkke yapınca yapar o erkektir kızlar 1 kere bile yapsalar o... oluolar

    • Hepsini Göster
    • öyle işte iyiler zaten hep eziliyor gerçketen iyi olmicaksın yalancı olacan ki sana inansınlar millet kaç kişşile yatar kalkar sonra kızlık zarını diktitiriler biz bişey yapmadık yinede kötü olduk

    • iyiler ezilio. kızlar daha da bi ezilio. bu devirde kız olmak zor be gülüm.. yatmasan da kaşar olursun yatsan da... valla işin zor. ama sen kndini biliosn gerisini salla.. bnce üzülmemeye çalış.

  • hayatimda bukadar sacma birsey duymadim. 3 senelik emek soz konusu. eger gercekten seviyorsa boyle gerikafali bir davranista bulunmaz.

    0|0
    0|0
  • saçmalık

    0|0
    0|0
  • erkek degildir o.

    2|0
    0|0
  • Sevgilinin beynini..Bırak ya valla dellendim.Sevmemiş seni,güvenmemiş de ayrıca.

    0|0
    0|0
    • Güncelleme:Bildiğin doktora mı gittin yani onun için?O yine de bıraktı vay vay vay diyecek laf bulamıyorum.

    • kendisi ayarladığı bi doktora getirdi beni yani

    • Ya adam bahane aramış kızım bu kadar da olmaz yani.Ondan sana yar olmaz aman olmasın da zaten.Evlenip boşancağına..

  • adam odunmuş boşver

    1|0
    0|0
    • şakamısın sen? buna müsade mi ettin

    • Hepsini Göster
    • EVET KENDİMİ ISPATLAMAK İÇİN GİTTİM O RUH HALİYLE BELKİ SİZDE GİDERDİNİZ

    • gitmezdim kimseye kendimi ispatlayamam zarla mı sevgili benle mi durması gereken yeri bilsin. madem önemli bu kadar evlenmeyi bekleseymiş naptı test sürüşüne mi çıktı ?

  • Bunu yapanlar var evet:(

    0|0
    0|0
  • salaksa olur.

    0|0
    0|0
  • al bi esnekzede daha :(

    0|0
    0|0
  • Bırakır.

    0|0
    0|0
  • Ne güzel gülmüşsün benimde böyle bir resmim var ona ara ara bakıp ne kadar içten güzel derim Allah bahtını açık etsin herkes birşeyler yaşıyor kimse seni anlayamaz umarım karşına adam gibi biri çıkar çok mutlu olursun üzülme değmez o mutlu olamaz emin ol buna

    0|0
    0|0
    • allah razı olsun.. kötü biri değilim ama başa geiyor olmadık işler işte

    • Hepsini Göster
    • artık zaten kimseye güvenmiyorum inanmıyorum da herşeyimi allaha bıraktım içim de kimseyi istemiyor ilerde çovuk için evleneceğim mantıken evlilik yapacam onca ıspat etmek için herşeyi yaptım haldee ki ıspatladım da yinede bıraktı beni en çok bu koyuyor insana ve hiçbieşy olmamış gibi hayatına başkasını aldı hemen güçlü olmak o kadar zor ki an yaşadıklarımın altında eziliyorum..

    • Allaha havale et gerisini düşünme emin ol çok mutlu olacaksın

  • Mutlu olamaz ki o bunu sana yaptı ya Allah çıkarır

    1|0
    0|0
  • benimki 2 senedir patlamıyor böyle şeylere takılma derim;) sevgi aşk zor bulunan şeyler kıymet bil:)

    1|0
    0|0
    • ÖYLEMİ SİZİNDEMİ ESNEKMİŞ KIZLIK ZARINIZ

    • Hepsini Göster
    • peki sonunda ayrıldınız mı? evet normalde ben zaten bu konuda çok şeyimdir neden böyle bişey yaptım bilmiyorum sevgi aşk insanın gözünü kör ediyor işte

    • bugun ayrıldık ama o knu yüzünden değil bir sene önce o knuyu kapatmıştıık baktı olmuyo ben kızım diorum o değilsin en sonunda pes etti..

Yükleniyor...