Biriyle cinsel birlikteligimden sonra icim cok aciyor ve daraldigini hissetiyorum, Neden aciyo acaba?

Zevk oluyorum olmadığımdan değil ama beraber olduktan sonra tekrar daralıyor ve acıyor girmesin bir daha o anda diyorum. Nidennn acep?

Güncellemeler:
ARKADAŞLAR ıcım derken ruh demedım. Cınsel organım acıyor dıyorum.

0|0
6|42

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 41

  • pismanlık duyuyorsun herhalde bırde duygusal karısıklık var

    1|0
    0|0
    • Wow içimi okudun ama ondan olduğunu sanmam

    • Hepsini Göster
    • yumurtaya alerjın var mı

    • Hiç birşeye yok bildiğim kadarıyla

  • Gusül abdesti al geçer.

    0|1
    1|0
  • teknik yöntem, rahim kasları ve süreç ile ilgili. ergen hormonal zirve dönemindesin. yediklerine dikkat et. varsa akıntı kokulu ve sarımtıraksa üşütme veya iltihapta böyle yapar uzman hekimin sorularını yanıtlayın ya da dr a gidin. (tıpcı)

    0|0
    1|0
    • 23 yaşındayım.. Bır tıpçı olarak bunları bende bılıyorum ama başkaların yaşadıklarından Öğrenmek ıstedım Sağol.

    • Hepsini Göster
    • mesaj atabilirdin. bye

    • No thank you bye.

  • darlıkla alakalı bir iki defa bende denk geldım ole iyisin yani sorun etcek bısıy yok acıyada alısırsın bı zaman sonra.

    0|0
    0|0
  • kıyamammm annem :)
    Bak şimdi canım sen sıçarken açılmıomusun? sonrasında acık kalsa ne olur?
    kapiş ;)

    0|0
    0|0
    • Ne?

    • :) yeterınce acık oldugunu dusunuyordum lakın bıraz daha acılması gerekmıs hemen acayım arkadasım.. Sen lavaboya gıdıp buyuk abdest, dışkı, b*k , sıcmak artık ne olarak kabul edıyorsan onu yaparken anusun acılmıyormu? acılıyor sonrasında neden kapandıgını dusunmedın mı? bı dusunsene acık kalsa ne olurdu orada :) ben dusunmek bıle ıstemıyorum :)
      soylemek ıstedıgım ıse tam olarak su sen ılıskıye gırerken zevk almaya basladıgında acılmaya baslarsın sulanırsın kı erkek ıcıne rahat gırsın dıe ama ısı bıttıgınde zevk almadıgından dolayı once kurumaya baslarsın sonrada kapanmaya baslarsın bunu bır magza gıbı dusun musterısı warsa acık kalır musterısı olmadıgında kapanır umarım yeterınce acık ollmustur :)

  • umarım bıdahakıne acımaz..

    0|0
    0|0
  • sen herkesle ılıskıye gırıyosun heralde :D

    0|0
    0|0
  • Biriyle dediğine göre birden fazla ilişkn var o yüzden kendini kötü hissediyorsun

    0|0
    0|0
  • İlk eferinde olur öyle. Bekaret gitti sonuçta, geri gelmeyecek tekrar.

    0|0
    0|0
  • pişmalığın var ondan

    0|0
    0|0
  • içim çok acıyor diyince, birliktelikten sonra üzülüyorsun falan sandım bende.
    uyku vakti, c'mon

    0|0
    0|0
  • Tövbe de dilini Issir

    0|0
    0|0
  • biriyle cinsel birlikteliğe giriyorsun yani :(

    0|0
    0|0
  • Normal biriyle ilişkiye gir sende

    0|0
    0|0
  • Caponmusunnnnnnnn

    0|1
    0|0
  • Islanma sorununuz var mı

    0|0
    0|0
  • alışınca acımaz

    0|0
    0|1
  • klasik eskort sendromu

    0|0
    0|0
    • Ama nerden bıldın. 3 senedir 1 Kışı ıcın sadece onun ıcın yapıyorum ve artık sendrom oluştu :)

      Yürü gıt be.

  • ben de sandım üzülüyo içi acıyo ağlıyo falan :D:D

    0|0
    0|0
  • Issız kadın sendromu:)

    0|0
    0|0
    • Aksıne ısım var :) hemde çok ıı

    • Hepsini Göster
    • Yıne anlamadım :)

    • Issız Ya ben ilk yazarken sevişince ruhum daralıyor anladım ısız adam filmindeki karakterle özdeşleştirdim:) Ondan öyle edim. Ama vajina anlamında diyormuşsun sonradan gördüm yazdığını. Bir kız arkadaşımda da darlık sorunu vardı zamanla açıldı ama

  • Ara verdiginfen

    0|0
    0|0
  • ammada haydar dümen varmış burada ya :D yurdum insanı işte yardım etmeyi seviyo :)

    0|0
    0|0
    • Sagolsunlar hepsıde yardım yerıne elestırı yapar oldu.

  • çok mu kalın birlikte olduğun kişinin şeyi

    0|0
    0|0
  • Doktor degiliz , doktora sormalisin

    0|0
    0|0
  • Bu bir amasküs belirtısı acil muayene haneme gel ;))

    0|0
    0|0
  • Kendini kasıyorsun sen aslında kasmadığını düşünüyorsun ama öyle değil

    0|0
    0|0
  • Tatmin olmuyorsun her halde
    İşini gören gidiyor
    Buda seni rahatsız ediyor buyuk bir ihtimalle

    0|0
    0|0
    • No no an olarak iyi ama iş bitince sonra acı hissettiuyurum dik dik atıyor yanıyor

    • on sevısmeyı uzun tutarım sen merak etme

  • seks bu

    0|0
    0|0
  • Vicdan... Rahat edermi kul görmüyosa Allah biliyor cocuk

    0|0
    0|0
  • İçini acayip sarsmiş :))

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 6

  • alışırsın zamanla ilk zamanlar olur öyle şeyler

    0|2
    0|0
  • Canin yaniyorsa yapma

    0|0
    0|0
    • O an ıstıyosan yaparsın ama sonrası açıyor

  • hem ruhun analdım hay amkk yaa :S:D:D

    0|0
    0|0
  • kaç kişiyle birlikte oldun ki

    0|0
    0|0
    • Tek Kışı

    • Hepsini Göster
    • Bılmem normal bence

    • acı yapıyor ya büyükelri

  • pısmanlık duygusu vs bendede oluyor yetıstırılısten rahat degılsın bu konularda emın ol bıraz daha boyle devam etcek belkı gecer

    1|1
    0|0
  • Doğru bişey yapmadığın için, BOOYAH!

    0|3
    1|2
Yükleniyor...