Şofben ile mastürbasyon yapmak kızlık zarını bozar mı?

şofben ile mast. yapmak kızlık zarını bozarmı arkadaşlar

Güncellemeler:
tazyık lı su girerse bişey olurmu
ii ilginizi çekmiş soru :D
geçin dalganızı bakalım ben zevkime bakarım =) ne sevgilim verdi o zevki ne de ellerim .. en çok titrediğim ve ağzımın suyunun bile aktığı yer orası

0|0
2558

En İyi Erkek Görüşü

  • Su ya da başka bir cisim farketmiyor, önemli olan kızlık zarının yırtılması. Kan gelmediyse problem yok. Ama bence klitoral mast. yapman daha iyi bu türden risklere girmemen için...

    1|1
    1|1

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 57

  • Benim verdiğim linkle gelenler beğensin lütfen :P

    9|4
    0|0
  • Hiç birşey olmaz mübarek takıl kafana göre, evdeki bütün beyaz eşyaları denemeyi unutma

    12|3
    0|0
  • vay arkadaş one lan hoooovv brrrüsttttt doğalgazmı elektriklimi?

    22|7
    0|0
  • senin türkçe öğretmenin ta ...

    7|2
    0|0
  • suyun saniyedeki debisine bagli sekerim:D

    8|3
    0|0
  • çoçuk olursa şofben çoçuk adı olur

    7|4
    0|0
  • daha büyüğünü bulamadın mı? mesela otobüs :D ayrıca o son yorum, o sevgilinin beceriksizliği

    5|1
    0|0
  • içinde maşrafa kalsın inşallah

    6|1
    3|0
  • Kızlık zarın duruyormu acaba :/

    1|0
    0|0
  • milattan önce 7.yy falan mı yaşıyorsun, başka alet kalmadı mı mastürbasyon için? şofbenle nasıl yapacaksın?

    3|1
    0|0
  • Şu soruda cevabım olsun,iz bırakalım fdgkldfkljgdfddf

    2|0
    0|0
  • bencede harika soru 5 yıldız verdim bozmaz tabiki

    0|0
    0|0
  • hangi şehirdesin ? şofben dedin de o yüzden soruyorum.

    0|0
    0|0
  • Ben ev in tasiyici kolonunq surtuyorum.

    yqrdimci olamadigim icin uzgunum

    4|1
    0|0
  • Ergen arkadaş fıskiyeyle şofbeni karıştırıyor sanırım:)

    4|1
    0|0
  • Duş başlığıyla tazyikli su mu tutuyorum demek istedin?

    0|0
    0|0
    • eveeett :)

    • Hepsini Göster
    • zevk alma mı düşer yani

    • Su tutunca zevk alma düşmez.İç dudakların ıslatılması mantar gibi enfeksiyonların riskini arttırır.Zevk alıyorusn zaten duşu tutunca.İç kısım ıslak kalmamalı yani.

  • Yaratıcı buldum fikrini. Eğer tayzik şekilleri varsa avizenin , ince fırlatanlarından işe başlayabilisin.

    0|1
    0|0
  • şofben mi? kalifer kazanıyla mast. yapıldığını duşmuştum ama şofbenle ilişkiye ilk defa duydum degisik bir fantezi olsa greke

    3|0
    0|0
  • kombi daha güzel olur bırak şafbeni o demode oldu :))

    1|1
    0|0
  • soru bomba cevaplar cok dah bomba... tazık zarı yırtmazsa bozmaz.. tazıklı suyu ıcerı kacırma ... :)

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    37

Kızlar Ne Diyor 25

Yükleniyor...