Şivesiz erkekler bana gay gibi geliyor :)

Valla bak :) dümdüz , Şivesiz konusan erkekler öyle geliyor.o kadar itici geliyor ki, igrenc .tabi öyle cok Şive de olmayacak ama biraz ve bazen kücük seyler olmasi gerek gibi.belki bir harf , belki bir kac kelimecik yada deyim , belki bi vurgu olmali

sizce?


0|0
6|18

En İyi Erkek Görüşü

  • kesinlikle haklısın, herkesin mutlaka kendini yaşadıgı yeri ifade edecek bi kac kelimelikte olsa şivesi olmalı, olmayanlarıda gay demiyim o senin düşüncen olsun :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Şöyle bir durum var: Yüksek Türkçe denilen şey İstanbul şivesidir yani İstanbul Türkçesidir.Biz İstanbullular okuduğumuz gibi konuşuyoruz.Hala harfleri vb. yutanlar en azından iş hayatında yüksek Türkçe konuşuyorlar.Bu bir cinsel yakıştırmayı hakediyorsa eğer devletin tüm resmi makamlarına gay demiş oluyorsun bilgine.

    2|1
    1|0
  • Bu şekilde bir tereddüt yaşıyorsan, karşındakine ''Erkekliğinden şüphe duyuyorum acaba yanıldığımı gösterir misin?'' diye sorabilirsin.

    0|1
    1|0
  • Doğum İstanbul'sa şive pek olmaz. Özel gayret göstermen lazım, o zaman da yapmacık olur. Yanlış bir yargıya sahipsin.

    0|0
    0|0
    • bende ankaraliyim tamamen bi Şive degil kastim diger türlü bana yapmacik geliyor kivrak geliyor

  • yoooo.. yok öyle bi lakırtı !

    0|1
    0|0
  • oha :) adam kibar konuşayım diyecek sen de ona gay mısın diyeceksin:)) çocuğun surat ifadesini düşünemiyom :) şive yaptım say

    0|1
    0|0
  • Seni Ödemiş'li bir erkek ile tanıştırmak gerekir.Hızlı konuşursa anlaşamazsın bile.

    1|1
    0|0
  • sen adamına denk gelmemişşin adamına denk gel dibin görünmezzz

    0|0
    0|0
  • ben karadenizliyim :)))(ama çok fazla şive yok yavf)

    0|0
    0|0
  • O zaman dizi oyuncular hepsi gay gibi geliyor sana :D ne alaka allah aşkına

    0|0
    0|0
  • ok oldu ozaman

    0|0
    0|0
  • her türlü şive yapabilirim :)yetenekliyim sanırım

    0|0
    0|0
  • Normal konuşurken düz konuşabilirim ama yatakda iş degişir

    0|0
    0|0
  • Şivem yok. Ama iyi vurgu yaparım.

    0|0
    0|0
  • godummu oturturummu diyecek yani!

    0|0
    0|0
  • karadenizli misinz ? :D

    0|0
    0|0
  • Şivem yok.

    0|1
    0|0
  • allahına gurban

    0|0
    1|1

Kızlar Ne Diyor 6

  • Yok ben İstanbul Türkçesi konuşanlardan çok hoşlanıyorum.Bi erkek ''be '' bile dese bana anında soğuyorum :D

    1|1
    0|0
  • Aynı düşüncede değilim.bence bazı şiveler hoş tatlı olabiliyor ama şivesiz erkekler iticidir de diyemem.

    0|1
    0|0
  • alın birde burdan yakın

    0|2
    1|0
  • boyle takintilari olan kadinlarda bana itici geliyor

    0|1
    0|0
  • kibarlık ne zamandan beri gaylık oldu bilemedim adam doğma büyüme istanbulluysa napsın ege şivesini mi katsın doğu şivesini mi katsın bide fatih ürek gibi tipler kendilerini belli ediyo zaten

    0|0
    0|0
  • Hiç böyle takıntılarım olmadı.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...