Ben çok beyazım vajinamın karşıdan bakılınca görünen her yeri bembeyaz zaten lazer yaptırdım hiç tüy yok. Fakat... Gelin içeri? Vajina estetiği?

Dediğim gibi her yeri bembeyaz fakat bacağımı araladığım anda alt tarafları kahverengi. Çok siyah değil ama kahve birde vajinamın iç dudakları yok dışarı cıkıklık yok çizgi şeklinde vajinam. Ama oturup bacagımı aralayıp eğilip baktığımda vajinamın popo ile birleşen kısmının dudakları kırışıyo ayakta baktığımda gergin acaba deforme olmaya mı başlıyo oturmaktan mı kaynaklı? Kafaya taktım bu aralar bu vajina görüntüsünü. Sizce nasıl?
Ayrıca kızlaaar araştırdım hatta aradım sordum şimdi bir lazer cihazi cıkmıs vajina üstündeki tüm siyahlaşan ölü deriyi tahrip ediyor ve alttan yepyeni bebek poposu gibi kırmızı bir ten geliyo. Bir nevi üst tabakayı soyuyor seansı 250 tl imiş. Evlenmeden önce mutlaka yaptırıcam heryeri bembeyaz olsun altları kırmızı kırmızı güzel olsun.

Güncellemeler:
Vajinanın siyahlığına göre 1-3 seansta hallediyorlarmış :) kurtulduk mu nee :))

0|0
4|21

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 20

  • sen vajinal seksten diğer kızlara göre daha çok keyif alırsın clitoris dışardaysa. hiç elleme.

    tamam görüntü vermeyebilir ama keyif bence görüntünün önüne geçer

    0|0
    0|0
    • Clitoris dışardaysa ne demek? Benim vajinam çizgi şeklinde içinden dışına çıkan o et gibi şeyden yok bende. Hatta içindede yok gibi iç dudak dedikleri şeyden benimki mi garip acaba :D

    • Hea ben yanlis anlamisim olsun vajina vajinadir olan var olmayan var detayli anlatip adamin canini cektirme. Ah simdi bir tane olsa siyah kara farketmez ne yalarim :)

  • yeterkı paran olsun fakırlıgın gözunu skem

    0|0
    0|0
  • tek derdin bu olsun gizli kahverengilik de herkeste var sorun etme

    0|0
    0|0
  • bir r esmini at bakalım nasıl oldugna ozaman karar veririz.

    0|1
    0|0
  • Cok kurcalama bozucaksin sonra

    0|0
    0|0
  • bence harika :)

    0|0
    0|0
  • yanlışın var bilgiler yanlış. intrn dr um. geçmiş olsun

    0|0
    0|0
    • Yanlış olan ne?

    • burdan yazılamaz bir tezatlık var çünkü. okadar çok muayne ettimki anlattığın şekil bozukluğunda tezatlık var açıklayabilirim fakat burdan olmaz

  • cok sık es degıstırırsen ondanda kaynaklanır

    0|0
    0|0
  • nerden anlicaz böle deformemi olmuş nolmuş koy resminide yorum yapalım

    0|0
    0|0
    • Koyarsam soruyu kaldırırlar :)

  • offf muhteşem bireşy olmuş o zaman :D

    0|0
    0|0
  • Tarifindeki vajina bence harika neden kafana takıyorsun:)

    0|0
    0|0
    • Heryeri bembeyaz bal dök yala olsun istiyorum :D

    • Ya zaten şu an ben olsam bal döker yalarım:))) Ama yoksun işte

  • Estetik mevzularına fazla bulaşmayın derim, Kaş yapacan derken göz çıkarmasınlar sonra

    0|0
    0|0
  • Neden ugrasirsiniz boyle şeylerle bilmem

    0|0
    0|0
    • Sizin yüzünüzden psikolojimizi bozdunuz :)) yok sarkık meme olmasın dik olsun yok vajina esmer olmasın beyaz olsun yok zayıf olsun yok balık etli olsun dengemizi kaybettiiik :(

    • Onlari söyleyenlerde sanki kivanc tatlitug bildiğin tek kaş kekolar ne takiyonuz Allah vermiş herkese güzellik az kiloya dikkat etcen tamam :))

  • Kapalı kutu gibisin maşallah

    0|0
    0|0
  • Hacı pornocuların hepsi yaptırıo bnde cok izlerm merak etmiştm nie hepsnn güzel die xD

    0|0
    0|0
  • En güzeli oraya doğal şekilde Beyazlatmak seansa da gerek kalmaz

    0|0
    0|0
  • Gerek yok tarif ettiğin gibiyse yalamasi daha güzel olur

    0|0
    0|0
  • Şu yaptığın tarife bak yaa:)) resmen erotik hikaye okur gibi ağzımı açarak okudum. yapma böyle yapmaaa. şu an kaç kişi sol elle okuyor biliyormusun :))

    0|0
    0|0
    • Erotik hikaye mii ya burada derdimi anlatıorumm :D

  • Ne takılıyorsunuz ki sanki vajinalar arası güzellik yarışması var da biz mi bilmiyoruz 😜

    0|0
    0|0
  • Bas bas bağırıyor bu * skilir mı die bn skrim rahat ol

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Lazerle vajinaya müdahale etmenin sağlık açısından zararları hala tam olarak belirlenmiş değil yalnız. Ben İngiltere'deyim ve burada bile hala tartışılıyor pigment açıcı müdahale sağlıklı mı diye.

    0|0
    0|0
  • Zevk almayi engelleyecek bir şey yapılırsa yaaa

    0|0
    0|0
    • Hayır kız sadece dışına yapılıyor bu içiyle ne ilgisi var 😄

  • Ya tuysuz kısıma da yapiyorlar mi acaba? Iç kisima yani.

    Klitoris ve iç dudaklarin oldugu yerde var benim kararma.

    0|0
    0|0
    • Evet her yere yapıyolar komple

    • Hepsini Göster
    • Adanada mezoslim diye bir yer ama artk yavas yavas her yere yayılıyor ankarada istanbuldada yapan cok yer var

    • Hmm cok iyiymis ya

  • Anlamadim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...