Erkekler adet olsa ne olurdu?

Hic düşünen var mi bunu ya olsaydinız

Güncellemeler:
Cvplayan herkese tesekkurler

0|0
10|31

En İyi Erkek Görüşü

  • Sigara yerine ped istenirdi artık.
    Kardeşim pedin var mı?
    Tek kalmış be abi ama istiyorsan al ben yaprak sararım.

    6|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 30

  • erkekler adet olsa kalp krizi geçrime oranı düşerdi, allah verdiyse boşuna vermiyordur , hiç yoktan pis kanı dışarıya atar kalbi temiz kan pompalardık , kadınlarda kalp krizi düşüktür erkeklere göre , bu durumdan dolayı degerinizi bilin

    3|0
    0|0
  • Geçenlerde bir araştırma okumuştum, erkeklerde adet oluyormuş fakat sadece ruhsal olarak :))

    1|0
    0|0
  • bir ped attırsana dostum..
    otlakçılıkta konu değişir..

    1|1
    0|0
  • hamile kalan çok olurdu kesin.

    4|0
    0|0
  • Şu dönemde kız adetim ağrılarım var dediği zaman erkek ne yapacağını şaşırıyor. ilgi hediye vs.. ama sonuçta gene de ciddi şekilde bişeylerden dolayı o gün/hafta azarı çok kötü yiyor veya kavga oluyor. Valla iyi ki sizde var, eğer bizde olmuş olsaydı biz kaba kuvvete başvururduk ve kadın 2-3-4. sınıf olmaktan kurtulma imkanı da asla olmazdı.

    0|0
    1|0
  • leş gibi kokardım

    tıpkı sizin o günlerde kendinize parfüm dayadığınız gibi
    bende parfüm sıkardım bol bol.

    0|0
    1|0
  • ben kan tutuyor her ay bayılırdım :D :D bakmadan hortumla temizlerdim :D

    1|0
    0|0
  • Hic Cekilmezdik :)

    1|0
    0|0
  • sen daha iyi biliyon adet olmadığımız için bilemiyoruz.

    0|0
    0|0
  • heryer ped olurdu :D

    1|0
    0|0
  • Sizin kadar hallerimiz olmazdı heralde

    0|0
    1|0
  • Şahsen KIZLAR mükemmel
    Benim çüküm kanasa düşüp bayılırdım 😄😃😃

    1|1
    0|0
  • o kan nereden gelecek :D

    0|0
    0|0
  • kesin kadın olurdu

    0|0
    0|0
  • pet fabrikaları zengin olurdu

    1|0
    0|0
  • Ortalığın a. m. k dicem affedersin
    😀

    0|0
    0|0
  • yaw bir uyuyun artık yeter * koyim ya.

    0|0
    0|0
  • o zaman yaradılış o şekilde olmuş olurdu ve normal karşılanırdı

    0|0
    0|0
  • Prezervatifle dolaşırdık 1 hafta kadar olacağı o :)

    0|0
    0|0
  • siz ne zaman sünnet olursanız o zaman

    0|0
    0|0
  • Intihar ederdim

    0|0
    0|0
  • Halam amcam olurdu. =)

    0|0
    1|0
  • hahaah :D

    0|0
    0|0
  • Kadınlar g. tüne kına yakardı ozaman :)

    0|0
    0|0
  • kadın.. prostat olsa ne olurdu hiç düşünen var mı?

    0|0
    0|0
  • Düşünmek Bile İstemiyorum.
    Bu Sorduğun Kaçıncı Cinsel Yaşam Sorun. Yavaş Biraz :)

    0|0
    1|0
  • Kadınları herkes anlardı. Belki iş dünyası ayda 3-4 gün izin kullanma hakkı filan verirdi

    0|0
    0|0
  • sıktı bu soruda

    0|0
    0|0
  • atarlanıp trip atardık şapşik. s. s

    1|0
    0|0
  • ben zaten temizliğime rahatıma çok düşkünüm of of hiç çekilmezdim nazlı erkek olurdum jasdklsdfsdfdf

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 10

  • -Abi aksam maca geliyosun dimi?
    +Yok abi ya gelemiyorum ben
    -Niye olum ya kimi bulcaz simdi senin yerine?
    +Abi adet olmusum kosunca pedim kayiyo. s

    8|3
    0|0
  • hahahahahaha :D Bence olmalılar, mazoşistçe bişey

    1|1
    0|0
  • Şu an bile bazen çekilmiyorlar. olsalar hiç çeklimezdi acaba onlar da gizlerler miydi? Dostum bir ped yolla

    0|0
    0|0
  • Hiç aklıma gelmemişti

    0|0
    0|0
  • ne güzel olurduuu!

    0|0
    0|0
  • Kadın olurdu

    0|0
    0|0
  • Atarlı sancılı duygusal erkek? Düşünemiyorum

    1|0
    0|0
  • Onlarda erkek olmazdi

    0|0
    0|0
  • Yha ytr ya bktm ya. s. s ytrr artk çkil gt bşımdn. s http://i.hizliresim.com/YvrYaa
    Snin içn her şy gırgır şmata ztn. s. s
    Dkunma bna. s heryerim aciyo. s
    Sen benim nelr çktiğimi nrdn blcksn üf slk. s

    0|0
    0|0
  • :) dusunemiorm

    0|0
    0|0
Yükleniyor...