Kücükken babamın yaptığı bir sapıklığı hatırlıyorum?

Ben 7-8 yaslarındaydım. Komsunun kızı 18 yasında falan . Ona kilo vermişsin kız diyip gülerek kalcasına saplak atmıstı. kızda güldü... Acaba aralarında birşey olmuşmudur ne diyorsunuz?


0|0
4|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • milletde ne fanteziler vr yıllar gecsede tadından yenmıyor.)

    0|1
    0|0
  • senin hafızana hoplayim ben başka bişi hatırla onu yaz bari :DD

    0|1
    0|0
  • saçma

    0|0
    0|0
  • olmuş olabilir

    0|0
    0|0
  • Sana kardeş geliyor...

    0|0
    0|0
  • Olmuştur tabi bakarsın bir kardeşin olduğu ortaya çıkar. :D

    0|0
    0|0
  • Kardeşine bir DNA testi yaptır :)

    0|0
    0|0
  • komşu kızını götürmüş senin baba

    0|0
    0|0
  • Yav bir yürü git kızım

    0|0
    0|0
  • Git sor babana neden kıza şaplak attın diye

    0|0
    0|0
  • Bende babamı facede manitalarla yazısırken yakaladım a.. mk :Ddd bisey oLmas mazur gor knk :)))

    0|0
    0|0
  • bizde yedik

    0|0
    0|0
  • Komşu kızı kardeştir kaldır kaldır yerleştir :D O hesap olmuş :D

    0|0
    0|0
  • O harekete güldüyse devamına kahkaha atmıştır.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Hihi baban sevmiştir.. d

    0|0
    0|0
  • olmuştur tabii

    0|0
    0|0
  • hahahah :D :D
    iyi güldüm yaa kac yasındasın sen ne alakası var hatırlama böyle seyleri.

    0|0
    0|0
    • 18 yasındayım o eski komusyu görünce aklıma geli verdi

  • Normal bir durum degil olmustur belki gunahini almayim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...