Vajina da sivilce cikmasi normal mi?

Vajina da sivilce cikmasi normal mi?


0|0
1|15

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 14

  • Cikar.. genrlde ter ve sentetik camasirlar yapar bunu

    0|0
    0|0
  • ergenlerde hem vajinada hemde popoda çıkması normal ,

    0|0
    0|0
  • Benim de kulağım da çıkmıştı

    0|1
    0|0
  • Bilmiyorum hiç vajinam olmadı :D

    0|0
    0|0
  • Gayet normal

    0|0
    0|0
  • Pamuklu iç çamaşırları giy ve sık değiştir birde temiz tut o bölgeni ozaman hiçbişeycik olmaz

    0|0
    0|0
  • çıbandır, akıntılımı? xxxx*** al iç bişi kalmaz. intörn dr um.

    0|0
    0|0
  • sivilce sandığın şey siğilse poku yedin yavrum.

    0|0
    0|0
  • itinayla sivilce sıkılır :D

    0|0
    0|0
  • Çok çitlemiş seninki çekirdeği

    0|0
    0|0
    • Ben hesabini sorarim simdi bunun ncnc -.-

    • Hepsini Göster
    • Sagolsn :)
      Bende ilk defa yasadigm icn sasirdm sorim dedim

    • bişey olmaz kılların olduğun bölgede çıkıyorsa dıger tarafları bilmem ama

  • Normal tabikide takma

    0|0
    0|0
    • Oh tamam normalse

    • bir ara benim çükümdede cikmistir. Bastan sikinti etmistim ama normal bir durum oldugunu fark edince takmadim.. ama dokunma patlatma o zaman yara yapabilir iltihap kapabilir..

    • Valla ne yalan soyleym patlatdm baya kanadi
      ama zaten sonrada banyo ya girdm

  • Normal ergenlikte

    0|0
    0|0
  • sen galiba tuvaletten sonra iyi yıkamıyorsun.

    0|0
    0|0
  • Yaaaa sus :(((

    0|0
    0|0
    • Zorla okuturmadm bu soruyu kardesm

    • Biliyorum da kötü oldum :/

Kızlar Ne Diyor 1

  • normal :)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...