Nasıl bırakıcam ben bunu?

Çok masturbasyon yapmaya başladım. Günde 8-9 kez oluyor. Her defasında da çok zevk alıp boşalıyorum. Nasıl bırakıcam bunu? Ne yapmam lazım? Neden bu kadar çok yapıyor olabilirim?

Güncellemeler:
Haaa. Bide böyle yaptığım için kilo da vermişim yani. Vücudum daha bir iyi oldu. Ne yalan söyleyeyim. Azaltmaya çalışıyorum ama kendimi tutuyorum. Sanırım bu depresyondan çıkacam gibi görünüyor

0|1
5|41

En İyi Erkek Görüşü

  • Sanırım boş vaktin çok. Kendine meşguliyet edin. Arkadaşlarına daha çok vakit ayır, gez dolaş...
    Manevi şeylere yönel, namaz kıl dini kitaplar oku mesela.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 40

  • O seni bırakmadan sen onu bırakmalısın. Yalama olacak çıkacaksın başımıza. ¦¬)

    http://i.hizliresim.com/QJljEg.gif

    0|0
    0|0
  • yuh 8 9 ne 1 sene sonra depo boşalır yavaş git.

    0|0
    0|0
  • Seni cok iyi anlıyorum ben de tipki senin gibiydim. Bu sekilde 17 kilo verdim.. cok kotu olmustum. Cok cok zkr oldu ama sonunda duzelttim.

    0|0
    0|0
  • Mutlu ol. Ne diyeyim?

    0|0
    0|0
  • Olecen yakında

    0|0
    0|0
  • Enerjini harcayacak baska ugraslar bul

    0|0
    0|0
  • işi ilerlet bence azalır :D

    0|0
    0|0
  • Masturbasyon yapana kadar neden zikişmiyorsun daha çabuk zayıflarsın her türlü pozisyona girerek hareket ettiğin için

    0|0
    1|0
  • Bülent ersoyu düşün: )

    0|0
    0|0
    • Tmam ben artık bırakıyorum masturbasyonu :D

    • Bencede ben onu düşününce 1 ay sahalardan uzak kaliyorum: DDD

      Mast değil tabikide ama yinede işe yariyor

    • Tamam

  • Şeytan dürtüyor dimi :))

    0|0
    0|0
  • abaza mısın?

    0|0
    0|0
  • ergenlkte olur ole seyler yavas yavas bırakırsın ılerde zevk almamaya basladıgın zaman

    0|0
    0|0
    • Ergende sayılmam aslında ama

    • Hepsini Göster
    • bırakamazsın ama en azından azalt hem vajinanıın gorunusunu bozarsın hemde ilerde isteksizlik zevk almama durumuna dusersın benden solemesi

    • Peki tamam deneyeceğim

  • vay bee, düzenli seks öneriyorum

    1|1
    0|0
  • Seni benim elime verecekler ki senin hakkından geleyim. Sonra bırakırsın zaten

    0|0
    0|0
  • okullar açılınca geçer :D

    0|0
    0|0
    • Okulda bile yapıyordum yani tuvalette falan

    • höh! sakin ol şampiyon! dönem dönem hormonal dengeyle alakalı olur diyecektim vazgeçtim. o da yokmuş sende. kendine bir sınır belirle o zaman. zamanını başka şeylere ayır. her aklına estiğinde tombala çekme.

    • Depresyondayım sanırım ondan yani

  • wooaawww çok fazla durr kendini öldüreceksin dikkat et

    0|0
    0|0
    • Ayn böyle devam ederse :))

    • Hepsini Göster
    • Evet

    • herseyin hayırlısı :)

  • hobaa yakında haberlere çıkarsın odasında orgazm olan genç kız kalp krizinden gitti diye

    0|0
    0|0
  • Yuuhh be azgın teke.
    Sen adamın sikini kırarsın yaaa,
    Hem sen cünüpmü geziyosun sürekli?

    0|0
    0|0
  • insan kış günü duş almaya üşenir be

    0|0
    0|0
  • Sen iflah olmassın :D

    0|0
    0|0
  • acımıyormu günde 8 9 kere parmakla parmakla nereye kadar

    0|0
    0|0
  • Yalanini yiyim ;)))

    0|0
    0|0
  • Tam kıvamındasın ondandır 😉

    0|0
    0|0
  • yuh amma kızışmışsın

    0|0
    1|0
  • 8 9 mu yuh ;) naptn be abla

    0|0
    0|0
  • yapacağın şu.. bikere birisine vercen ateşini alcak sonra yavaş yavaş bırakırsın zaten..

    0|0
    1|0
    • Birisine veremem bu sefer kızlık gider çünkü :)

    • Hepsini Göster
    • Olmaz genede ya :)

    • tamam senbilirsin çözümden mahrum kalcaksın o zaman :))

  • sürtünerekta düşünsene heycan vericiyanitanımadıgı bierkege

    0|0
    1|0
  • Abazan kiz modeli versiyon 18.24 :))

    0|0
    0|0
  • Daha ne istiosunnnn sagliklisin bence

    0|0
    0|0
  • bir ara bnde yapıodum ama 15 yşnda flndm :D gecer hormonlarn depreşmiştir

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 5

  • hobi falan edin kendine aklını başka şeylerle oyala

    0|1
    0|0
  • kızım sen n'aptın

    0|0
    0|1
  • ayyy evet benimde o kadar olmasa gunde 4 5 kez yaptigim oluyor sinirlerim bozuluyor rahatlayacagima artik

    0|1
    1|2
    • Ayn depresyona girdim herhalde

    • Arada olur öyle kafaya ne kadar takarsan vaz geçemezsin ama. Yaptıktan sonra niye yaptım keşke yapmasaydım gibi yakınmayın ve canın isteyince bir süre ertelemeye çalış kısa süreli de olsa. bir iş uydur kendine o anda kısa uzun farketmez. Şartlanmadan önce kafanı dağıt biraz ki vücuduna, arzularına hakimiyetini arttır.

  • Erkekler gibi mi boşalıyorsun yoksa orgazm mı olıuyorsun bakire misin

    0|0
    0|2
  • Bazen banada geliyor öyle

    1|4
    1|1
Yükleniyor...