Evlenmek istemiyorum ama bir çocuk istiyorum, ne yapmalı?

Aseksüel biriyim, cinsel istek ve evliliği yürütme isteğim yok. Sperm Bankası gibi bir şey yasal mıdır? Yasal olsa bile ne kadar sağlıklı bir seçim olur? Böyle bir durum yaşayanlar var mı?


1|0
520

En İyi Erkek Görüşü

  • madem böyle bir şey istiyorsun yurt dışında yap. Çocuk şanslı olsun çifte vatandas

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 19

  • Böyle dusuncenden hemen vazgec. Kendini sorgula.. hem dini acidan hemde sosyal acidan.. herseyi önüne alarak. . Yanlış dusuncedesin.. ama sen bilirsin yinede

    2|0
    2|1
  • oha ya bu nedir arkadaş. Kadınlar bile kendi hırsları duyguları için bir çocuğun duygularıyla oynamayı düşünür olmuş. Eee gelgelelim o çocuğun duygularına aile istemicek mi babam olsun istemicek mi nasıl bir düşünce yapısı bide güya anne olacaksın. bir çeki düzen verin kendinize ya biz böyle bir toplum değildik.

    0|0
    0|0
  • Ufaklıkla arkadaş olmama izin vereceksen, ben sperm bağışlarım memnuniyetle.

    1|1
    0|0
  • Aynı dertten gidiyoruz heralde. Evlenmek aklımın ucundan bile geçmedi şimdiye kadar zannetmiyorum ki bundan sonra olsun. Senin gibi aseksuel değilim ama çok istiyorum bir kızım ya da oğlum olsun :)

    0|0
    0|0
  • cinsel istek olmayan biri ilginc

    0|0
    0|0
  • Türkiyedeyiz abla ne sperm bankasi. Zaten burada herkes seyyar banka awk. hic tanimadigin kisinin cocugu dogurulur mu. Git bildiğin tanıdığın birine

    0|0
    0|1
  • ben sana bagislrim ciddiyim

    0|0
    0|0
  • biriyle yap en azından babası belli olur

    0|0
    1|1
  • Çocuk esirgemeye basvursan daha iyi olur ama evli olmayana çocuk veriyorlar bilmiyorum

    0|0
    0|0
  • Cinsel arzu yok ise nasıl çocuk arzusu oluyorki

    0|0
    0|1
  • Cocuk esirgeme kurumuna basvur

    0|0
    0|0
  • Evlatlik al kurtul #)

    0|0
    0|0
  • Evlatlık al...😉

    0|0
    0|0
  • Evlilik sadece cinsellik ve cocukmu seven kabul eden boyle kabul eder. Olumlu dunya

    0|0
    0|1
  • neden cinsel arzu duymuyorsun

    0|0
    2|1
  • Gel yapalım hamile bırakayım bidaha görüşmeyiz bak yeşl gözlü sarışınım çocuğun tatlı bişey olur :D

    1|0
    5|3
  • yapcağın tek şet bir kaç sefer biri ile beraber olmak sonra veled i zinan hazır

    0|0
    2|2
  • ne uğraşıyorsun sperm bankasıyla falan. seks istemesen de çocuk için bir iki sefer yaparsın. farklı erkeklerle yapar hem şansını arttırırsın hem babaya söyleme derdinden kurtulursun.

    0|0
    0|0
  • Yeni boşaldım istersen bardağa koyim gönderim?

    0|0
    4|1

Kızlar Ne Diyor 5

  • Kadinlarin kemik iliginde sperm hucresi bulundu ama turkiyede yapilir mi bilmem yapilsada bayagi pahaliya patlar ya da aseksual bir es bulabilirsin cinsellik olmadan evlilik yasarsiniz tup bebekte yapabilirsiniz

    1|1
    0|1
  • Burada gunaah kokusu vaarr obaaa

    2|1
    2|1
  • kadınlar artık kendi kemik iliğinden sperm üretiliyor.

    0|0
    0|2
    • o kök hücredir olsa olsa. ama sperm özellikli olsa bile aynı canlının çekinik genetik özellikleri baskın hale geleceğinden akraba evliliğinden daha çok hastalık üretecektir.

  • Benim kardeşimde biraz sana benziyor. Evlenmeyi düşünmüyo fakat sen çocuk istiyorsun kardeşim de o da yok. Kardeşimi pazarlamıyorum pazarlamamda fakat bulacaksan bu tip karakterde birini bulsan daha mantıklı olur yarın öbür gün çocuk bende kalacak demesin başın ağrır sonra.

    Jigolo ile işini halledebilirsin dersin eğer bu işi yaparsan sana şu kadar para veririm. Yoldan 10 erkeğe sorsan en az 8-9 u bile rahat kabul eder ama erkeğin kişiliği de önemli çocuk erkek kız fark etmez sonuçta babasına çekebilir. Belki beraber olduğun kişinin hastalığı olabilir.

    Çocuk esirgemeden çocuk sahibi de olabilirsin. Hem böylelikle hamilelik dönemi ile uğraşmazsın hemde başka bir erkek ile ilişki yaşamak zorunda kalmazsın :)

    Bide tüp bebek olayı filan var ama hiç bilmiyorum nasıl oluyor onlar.
    Bana kalırsa başka bir erkekle beraber olma olacaksan bile sağlam, düzgün, hastalığı olmayan, karakteri düzgün biriyle ol ki bu da samanlıkta iğne aramaya benzer.

    0|0
    0|0
  • aseksuelligini yenmeye calis bence.. sevilmeye hic mi ihtiyacin yok? o. O

    0|1
    0|1
Yükleniyor...