Kapat

Cinsel istegim yok oldu ne yapmalıyim?

Antidepresan kullanmaya başladım cinsel istegim hiç yok ne yapabilirim erkek arkadaşım bu durumdan çok şikayetçi kendimi kötü hissediyorum


0|0
1|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Kullandığın haplar iater istemez cinael ihtiyaçlarını geriletiyor kullanma zorunluluğu hissiyatın var ise erkek arkadasın buna alışması lazım ya da onu belirli vakitlerde kullanman lazım erkeklerde ise depresan hapları gec bosalma yapıyor ii olmanız dileği ile..

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 12

  • İlaç ismi verebilir misin?

    0|0
    0|0
  • Bende kullanıyorum, evet var öyle bir yan etkisi.

    0|0
    0|0
  • ilaçlar yuzunden ilacı bırak

    0|0
    0|0
  • inanirmisin bende antidepresan sarkisini dinleyince ayni oldum.

    0|0
    0|0
  • 1 ay sonra coşacaksın sabret.

    0|0
    0|0
  • kilo aldırıyor ve isteği de kafanda bitirmişsin o yüzden

    0|0
    0|0
  • serotonin geri emilimini engelliyor, ihtiyaç duymuyorsun.

    0|0
    0|0
  • Sanalda alistirma yap biraz

    0|0
    0|0
  • İlacı sende çaktırmadan içeceğine koy.

    0|0
    0|0
  • ayni sey bendede var 3 ay oldu ilacta kullanmiyorum kafayi yiycem duzelemiyorumda

    0|0
    0|0
  • Bende öyle sorun yok masturbasyon yapıyorum ama antidepresan penisimi küçültüyor ve sertleşme sorununu da beraberinde getirdi ve inan ki antidepresan hayatımı bitirdi

    0|0
    0|0
  • yazııkk erkek arkadaşın durumdan şikayetçiymiş derdine bak eritme peynirin :S

    0|0
    0|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 1

  • ne kadar salak cevaplar vermişler. onları dinlememen bile çok işe yarar emin ol.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...