Erkeklerin penisi kokarmı?

Sevgilimin penisi kokuyor uzaktan bile rahat alıyorum kokuyu ve rahatsız ediyo söyleyemiyorum alınır diye napmalıyım? Nasıl anlatabilirim kendisi çok alıngandır


0|0
5|51

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 50

  • pis oldugunda kokar.

    ne pislikmiş arkadaşın :D

    0|0
    1|0
  • çişten sonra küçük adamı yıkamazsa
    apış araları terliyorsa
    gün gün duş almıyorsa
    kokar
    bööö

    1|0
    0|0
  • Temiz olmayan hersey kokar.

    2|1
    0|0
  • yıkamıyordur.
    Kılları temizlesin her gün banyo yapsın ve her tuvaletten sonra silsin.

    1|0
    0|0
  • Pislik mmikrop yuvasi adamlarla takiliyosunuz ulan ne garip iinsanlarsiniz yatacagim kizin koltuk alti killarini gorunce giyin git dedim gönderdim mk ne isim olurya pis insanla

    0|0
    2|0
  • Cinsellik de hijyen önemli bunu sevgiline söyle..
    Rahatsız olman normal tabi ki bence senle beraber olmadan önce yıkansın..

    Yemişim onun alinganlina bir söz var onu da mı duymadı?
    Temizlik imam dan gelir diye.

    0|0
    0|0
  • Bacak arası kokar terden dolayı penis kokmaz ve bacak arası da kolay kolay çok kokmaz uzun süre yıkanmayınca kokar veya uzun süre iç çamaşırı değişmezse

    0|0
    0|0
  • Pislik insan bir duş alır :) Ne diyeyim nasıl insanlar var temizliğe önem vermeyen ilerdede sorun yaşayabilirsin..

    1|0
    0|0
  • madem o kadar alıngan, sığır önce temiz olmayı öğrensin

    1|2
    0|0
  • yıkanmazsa kokar tabi

    0|0
    0|0
  • apiş arasıdır o değiştirmiyordur iç çamaşırlarını dusta almıyor bellki :D

    0|0
    0|0
    • 2 günde bir değiştiriyomuş duşunu bilmiyorum :(

    • o zaman hergün değişip duşunu alacak terliyordur vede traşlı değildir başkada neden olamaz :)

    • Peki Teşekkürler :)

  • Pis insanlarinki kokar tabi... bazilari var trans olmak nedir bilmez amazon tasirlar yanlarinda.

    0|1
    0|0
  • kirliyse kokar temizse kokmaz

    0|0
    0|0
  • Penis İnsan Vucudunda ki En Temiz Şey. Ağıza Alınıp Yalanan Bir Alet Nasıl Kokuyormuş O?
    Kızın Yanına Hemde Duş Almadan Çamaşır Değişmeden Gitmiş. Vay Başıma Vayyy

    0|0
    0|0
  • Cenabet oldugundan kokar... onun disinda kokmaz. Parfum falan al kendisine biraz kendisine bakmasi gerektigini hissettir daha dikkatli olmasini sagla ;)

    0|0
    0|1
    • Öyle yapıyorum ama fırsatım yok diyo işten güçten eve gelir gelmez yatıp uyuyo yemek yemeye fırsatım yok diyo yarında onunla buluşcaz tekrar söylerim artık inşallah yarın temiz gelir yanıma

    • Hepsini Göster
    • Öyle yaparsam daha çok alınır

    • bir kere alınmasndan bsy cikmaz bunu yapmazsan iliskinz daha cok zarar gorucek. Had ben yatm ii gecekr ;)

  • pis olan kokar...

    0|0
    0|0
  • bence gusül almıyor sevgilin

    0|0
    0|0
  • git bir duş aldır be sende ne yokluktasın

    0|0
    0|0
  • oral yapma sakın

    1|0
    0|0
  • sen bu dünya da mısın? yoksa baska bir gezegen den mi teşrif ettin buraya?

    0|0
    0|0
    • Neden :(

    • Hepsini Göster
    • Olmaz :)

    • neden ki ne var biraz konussak tanısmasakta olur sadece muhabbet istedğiniz zaman keserim rahatsız etmem hani :)

  • Hergün duş alırım ve dalinle yıkarım :D

    0|1
    0|0
  • kafasından aşağı sabunlu su dök

    0|0
    0|0
  • Ne kokması benimki her zaman tertemiz pırıl pırıl :)

    0|0
    0|0
  • temiz bakımını yapsa kokmaz

    0|0
    0|0
  • benimki gül kokar

    0|0
    0|0
  • Whaahah

    0|0
    0|0
  • Aga bu nedir ya

    0|0
    0|0
  • Babandan yardım al

    0|0
    0|0
  • Temiz tutarsa kokmaz. Yani banyo, duş vs.

    0|0
    0|0
  • Yıkanmassa kokar kanka normal pislik yaa :D:D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    20

Kızlar Ne Diyor 5

  • Erkeklerden soğudum.

    4|1
    0|1
  • Of pis demek ki

    2|0
    0|1
  • Allah sana kolaylik versin

    0|0
    0|0
  • Kokmasi bakteri olmasinida saglar cunku oral yaparsan dudaginda ve dilinde yaralar cikmasi cok yuksek

    1|0
    0|0
  • Ya okadar uzaktan alınacak kadar olamaz kokusu. ama ben sevgilime 31 çekerken ağğzımla çamaşır suyu hipo ğibi bir koku geliyo neden bilmiyorum yaparkende öğruyorumm :/

    0|2
    0|0
    • suya dönüşmüs sprem kokusu o dediğin yani sendne önce o işi yapmıs :)

    • Hepsini Göster
    • çözmüsünde zaten çözülmüyecek bir kokuda değil kendiside hissetmesi lazımdı senden ses cıkmayınca demekki umursamamıs :) şakayla karşık belirt böyle bir tat geliyor neden diye anlar zaten :) vede süreyle şu alakası var ilk bosalmadan sonra ikincisi daha uzun sürede geliyor genelde öyle yapılırki ilişki daha uzun sürsün bir nevi erken bosalmadn kurtulma diyelim.

    • ediğin ğibi yapıcam çok mantıklı teşekkürler :)

Yükleniyor...