Küçük vajina nasıl olur?

Arkadaşlar vajinam etli yani ellediğimde elime kemik gelmiyo ve görüntü olarak bakıldığında dış dudaklar görünüyo sadece çizgi şeklinde bir görüntüsü var. Sevgilim vajinan küçük diyo anlamış değilim aslında çok küçük değil küçük nasıl oluyo büyük nasıl oluyo aradaki farkı birisi anlatabilir mi?

Güncellemeler:
http://hizliresim.com/oYNQ3o benim görüntü olarak 6 numara oluyo

0|0
155

En İyi Erkek Görüşü

  • sorun sende değil. sevgilin seni pornolarda izlediği kızlarla kıyaslamaktan vaz geçsin

    0|0
    0|0
    • Pornodakilerle nasıl kıyaslayabilir ben daha bakireyim ama onlar öyle mi :(

    • mantığın doğru :) ama erkek arkadaşın kıymetini bilmiyor.

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 54

  • Bosver , iyi boyle.. kurcalama dahasini.

    0|0
    0|0
  • Ne iğrenç vajinalar var midem bulandı. En iyisi altı ve on numara. Gerisi iğrenç.

    0|1
    0|0
  • Dar diyordur dar.

    0|1
    0|2
  • Aklınca iltifat etmiş.

    0|0
    0|0
  • Kerpeten gibi.

    0|0
    0|0
    • Hahaha en azından daha düzgün diğerleri gibi pörsük durmuyo :D

    • Yo iyidir kerpeten gibi olması..

    • Gerçekten ama diğerlerini görünce iğrendim görüntüden dolayı kendime şükrettim

  • tum kızların vajınası dar tum erkeklerın 18cm + zaten turkıyede

    0|0
    0|0
  • değiştirecekmisin yoksa cevabın ozaman yapacak bişe yok bunla yaşayacaksın ama en guzeli küçük olması zaten

    0|0
    0|0
  • Çok iyi yha <3

    0|0
    0|0
  • küçük olması büyük olmasından iyidir

    0|0
    0|0
  • 6 daki gibi oluyor.

    0|0
    0|0
  • kötü bişe buu :D

    0|0
    0|0
  • Vajinadan sogudum yemin ederim :) o vajina resimleri nedir oyle yaaavv

    0|1
    0|0
  • Şimdi ben burada çok güzel bir açıklama yaparım ama ks rtük gibi araya girip uyarıyor a. q :-)

    Bu konuda da kesin ve net bir cevap için, kontrol etmem gerekiyor kuzum seni. Bazen gözler yanılabiliyor. Ellemem lazım :D

    0|0
    0|0
    • O da olmucağı için :)

    • Hepsini Göster
    • Beni değil de başkasını kontrol edebilirsin :) seç bir tane eş kendine ya da sevgili bilemiyorum artık onları kontrol et :))

    • ah be kuzum. üst solunum yolları için KBB'a, alt solunum yolları içinde bana gelseniz ne olur sanki :D

  • sevgilin hiç bişeyden anlamıyo anlattığın gibiyse tek kelimeyle muhteşemm

    0|0
    0|0
    • Hayır beğeniyomuş ama küçük dar diyo yani ben bakireyim nasıl büyük geniş olabilir ki zaten

    • işte bilmiyor :)

  • başka dert vermsin Allah

    1|0
    0|0
  • Basarili d

    0|0
    0|0
  • Görmem lazım birsey diyemem

    0|1
    0|0
  • Benim icin daha iyi olurdu

    0|0
    0|0
    • Herkes dar küçük olsun istiyo ama o çok beğeniyorum ama küçük diyo anlamadım yani

    • Hepsini Göster
    • Yok artık :) sadece soru sormuştum ben

    • Olsun kapim her zaman acik sana ve vajinana :D :D

  • Yhoo daş

    0|0
    0|0
  • Yaaa bosverrr kucuk olsun daha iyi cok sirin.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    34

Kızlar Ne Diyor 1

  • ay kız benm de dar..=)

    0|1
    0|0
    • Dar olması küçük olması güzel bence ama bir tuhaf iste benimki :))

    • Hepsini Göster
    • Yani önemli tabi :)

    • İkinizinkide On Numara

Yükleniyor...