Ella gecikme yapar mı?

24 kasimda ella içtim ancak aralikta hasta olmadim ocaktada bir kaç güne hasta olmam lazim ama hala belirti yok.(ilaç içtikten sonra birlikteliğim oldu ama boşalma yok.)


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • gecıkme bı yana bosalma sart degıl kı hamılelık ıcın dıkkatlı ol derım baya uzamıs

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Adetlerin düzenli mi normalde?

    0|0
    0|0
  • Hapı ilişkiden kaç gün sonra içtin?

    0|0
    0|0
  • Adet düzenini bozabilir.

    0|0
    0|0
  • Ella agir ilactir ve hormonlarini mahveder. gecikmeye sebep olur

    0|0
    0|0
    • Mümkün olduğunca içmemek gerek yani

    • Hepsini Göster
    • Yok asla kullnmam artik

    • Dikkatli babacn benm hatama dusme sakin

  • aynen kiminde gecikme yapar kimine erken. bunun amacı bu. ilişkiden kaç saat sonra aldın bunu

    0|0
    0|0
    • 1 gün sonra

    • Hepsini Göster
    • umarım kalman. ama dikkat et kalmadıysan bundan sonrasına

    • Edicm elbet

  • 2 dk lık zevk icin sağlığınla oynuyosun kendine yazık etme.

    0|0
    0|0
    • Napak sevismeyekte ölek mi :D

    • Hepsini Göster
    • Ne diyeyim ağzına yumruk istermisin :)
      Bundan sonra dikkat et

    • Tamamdir :)

Kızlar Ne Diyor 1

  • oo cok gecıkmıs o ya benımkı 1 hafta gecıktı diye öldüm dirildim bence sen test yap ya

    1|0
    0|0
    • Yapt xanim negatif cikti sen bide beni düşün iki ay geçti. d

    • e doktora fılan gıt ya benım 1 hafta gecıktı dıye hem kan testı yaptım hem ultorsana gırdım 3. adetımı de oldum ben ama hala tedırgenım ya yanı benım rısk yok ama bence dıkkatlı ol bak

Yükleniyor...