Kapat

Vajinadan gaz çıkması?

vajinamdan gaz gibi sesler çıkıyo özelliklede regl olurken veya bittikten hemen sonra. masturbasyon yapıyorum ama sürtünerek yani bişey sokmuyorum bununla alakalı olabilir mi

Güncellemeler:
saçma sapan yorum yapıcaklar defolsun

0|0
7|27

En İyi Kız Görüşü

  • bende de oluyor regl donemınde sıkıntı yok

    1|0
    0|0
    • tek değilmişim çok sağol ya :)

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 27

  • Normal olur dert etme

    1|0
    0|0
  • Vajinanın bollaşması ya da genişlemesi sonucu meydana gelen bir durumdur. Bu nedenle vajinanın genişlemesine neden olan her etken vajinadan gaz çıkışı ya da ses çıkışına neden olabilir.
    Diyor google amca ☺

    1|0
    0|0
  • Doğal bir durum meraklanma

    1|0
    0|0
  • Çözüm sizin de tahmin edebileceğiniz gibi vajinanın daraltılmasını amaçlayan estetik ameliyatlardır. Kısacası vajinanın bolluğundan kaynaklanan bu sesi gidermek için “vajinoplasti” adı verilen vajina daraltma operasyonları yapılmalıdır. Bu operasyonda vajinanın penisi kavrama yeteneği artırılmaktadır. Vajinoplasti, sadece evli bayanlara özgü bir operasyon değildir. Bekr olan bayanlar da, daha fazla zevk almak amacı ile vajinoplasti yaptırabilmektedirler. Operasyon bir gün içinde tamamlanıp hasta taburcu edilmektedir. Sağlıklı bir cinsel ilişkiye ilk adım ise 15 gün sonra gerçekleştirilebilir. Doktorunuz size vajina kaslarını güçlendirici egzersiz çalışmaları önerebilir. Bu egzersiz hareketlerine “Kegel Egzersizleri” adı da verilmektedir. Kegel egzersizleri, vajina sıkılaşmasının yanı sıra mesane sarkması, rahim sarkması ve rektum sarması rahatsızlıklarında da önemli tedaviye katkı sağlayıcı rolü bulunmaktadır.

    1|0
    1|0
  • vajinaya zamanla hava kaçıyor... cinsel ilişki sırasında veya yapılan normal hareketler sonucunda... normal bir durum biyerde okumsutum canım... bişi olmaz...

    1|0
    0|0
  • İçinde hava kaliyorsa olabilir

    1|0
    0|0
  • Hak yolu b*k yoluna dönmüş

    0|1
    2|0
    • ya pardonda ne diyosun sen? saçma yorum yapanlar yapmasın diyorum daha neyin inadı bu iyiki şurda bişey sorduk leşe üşüşen karga gibisiniz ya

    • Hepsini Göster
    • Ben senin gibi penisim diye konu açmıyorum en azından leş leş :D

  • Ben ilişkiden sonra tanık olmuştum. Ama dediğin gibisini ilk defa duydum

    1|0
    0|0
  • cinsellikten soğudum ya bu ne bicim sorular arkadaş yaa :DD

    0|0
    2|0
    • okumasaydın o zaman ya

    • Hepsini Göster
    • haha evet cok cinsel hayatım yok, Olmasımı lazım Cinsel hayatının cok Olması insana gurur verici bişeymi ne yani Lazımlıkmı :D

    • Sonuçta bakir erkek istemiyor musunuz?

  • düzenlı yapmalısın normal bence

    1|0
    0|0
  • çok ateşli olduğun için içindeki hava ısınıp dışarı çıkıyo gayzer gibi :)

    0|1
    1|0
  • cereyan yapıyor

    0|0
    1|0
  • İlk defa böyle bişey duydum... Doktora sorabilirsin sıkıntı olmasın sonra :S

    0|0
    0|0
  • gaz sesler cikiyor bilmem dert etme normaldir

    0|0
    0|0
  • Senin hatlar karışmış.. Bövvyyy.. Senin o içini hayal edemedim şimdi :) Her şey birbirine karışmış :) o ordan oraya akıyo :) bırrrr çok kötü oldum :)

    0|0
    1|0
  • Gaz değil o hava... Ayrıca aynı durumu cinsel ilişkide de yaşarsın... Korkulacak birşey yok.

    1|0
    0|0
  • o gaz değil vajinana hava kaçmış

    0|1
    0|0
  • Önemli bir şey degıldır takma o kadar.

    0|0
    0|0
  • gaz değil o ya merak etme

    0|0
    0|0
  • O nasil oluyo ilk defa böyle birşey duydum

    0|0
    0|0
  • O sesler bazen ilişki esnasında da oluşur...

    1|0
    0|0
  • Hava kaçıyor demekki bakire değilsen normaldir

    1|0
    0|0
  • Dudakları etliyse dudakların arasına hava kaçıyor işte bunda bir anormallik yok.

    0|0
    0|0
  • peki gaz çıkınca koku oluyor mu yoksa sadece ses mi var

    0|0
    0|0
    • sadece ses var yahu osuruk gibi bişey değil bu sadece hava kaçıyo ses koku yok

    • havanın nereden kaçtığını tespit etmek lazım, bence bir conta taktırmalısın

  • gaz çıkışı ancak içine hava girmesiyle olur mast esnasınd demekki bir şekilde hava giriyor,

    1|1
    0|0
  • tuhaf benim bildiğim ilişkide oluo o

    1|0
    0|0
  • Motor üflüyor olabilir. Rektefiyeye girmesi lazım.

    0|1
    1|0
Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 6

  • Normal çok dert etme

    1|0
    0|0
  • Bendede oluyo dogalms ama regl. donemimde oluyor

    1|0
    0|0
  • O bendede oluyo ama gaz değil tabiki o :D

    1|0
    0|0
    • peki bakiremisin yukarıda bakire değilsen çok normaldir yazmışlar?

    • Ya erkekler ne bilir ya hayret bişey bakireyim evet bende de oluyo herkesde olur o anneme sordum bu soruyu okuduktan sonra onda da oluyo ben bakireyim bende de oluyo. bilen bilmeyen yorum yapiyo yukarda biri islem mislem demiş allahım

    • ay çok sağol canım ya kızlardan çok kadın işlerini erkekler biliyo mübarek iyice korkutuyolar insanı

  • Bendede bir kaç kez oldu bir kere erkek arkadaşımın yanında olmuştı osurdunmu sen demişti yok demiştim ama dalga geçmişti :D

    1|0
    0|3
  • Kasların gevşek bollaştığında öyle ses olur

    1|0
    0|0
  • Benim de ilişki sırasında olmuştu

    1|0
    1|1
Yükleniyor...