Bakire olmayanlar yapamaz mı ? :D

sorum şu diyelim bakire değilsin . ilişkiye girmeden öce içini azıcık jiletle kessen kim ne anlar ? ben bakireyim sadece aklıma geldi :D


1|0
1943

En İyi Erkek Görüşü

  • Sakın, bu tür bir şeyi aklının ucundan bile geçirme. O bölge oldukça hassas sinir uçlarıyla dolu bir bölgedir ve aynı zamanda mikrop kapmaya çok elverişli bir bölgedir. Günlerce ve hatta aylarca sürecek bir acı, ızdırap çekme dönemi geçirirsin. Bırak jiletle kesmeyi, o bölgede en ufak bir tahriş bile insanı haftalarca sıkınıtıya ve acıya sokar.

    Diyelimki böyle bir hata yaptın emin ol çok uzun bir süre ilişkiye giremezsin. O bölge tamamen sürtünmeye dayalı bir zevk alma noktalarından oluşmakta. En ufak bir salgı, ister idrar olsun, ister normal bir akıntın olsun her seferinde o kısmı yakar ve sana uzun süreli acı yaşatır.

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 42

  • vicdanını nası bakire yapacaksın :))

    8|1
    0|0
  • Üşenmedim bunu buldum bkz. link benzer bir durum.

    3|1
    0|0
  • Jiletle olmaz elektrikli testere veya pompalı tüfek kullanmalısın. Bekaretin bozulması sadece kan değil ki. Adam anlamayacak mı girerken bir engele takılmayınca.

    1|0
    0|0
  • Oral yaparken ağzıma gelecek olan kan? Hileye başvurmaktansa açık açık söylemek daha uygun..

    0|0
    0|0
  • jilet atacak başka yer mi bulamadın :))

    0|0
    0|0
  • jileti orada unutmasında ben yemiş taklidi yaparım

    0|0
    0|0
  • Karşında ancak bir salak varsa anlamaz.

    1|0
    0|0
  • fazla muslum dınlemeyın demedımmı sıze ben? mıllet kola bacaga atar buda vajınasına atıyor Hey buyuk Allahım yaa bunudamı okuyacktım burda ustelık yasıda 18 24

    0|1
    0|0
  • ne diyo la bu ? sen hiç vajinana bakmadın sanırm ?

    3|0
    0|0
  • O ne ya kaçak etmi kesiyorsun ?

    4|0
    0|0
  • hayırdır yaa? :) sen ne şeytanlık peşindesin bakayım? :):):)

    0|0
    0|0
  • kimse anlamaz tabiii.

    ama jilet elde dolaşmak pek mantıksız olur...

    birde keşke bunlara hiç gerek olmasaydı diyorum...

    1|0
    0|0
  • Soracağın soruya ya :S :D

    1|0
    0|0
  • yemezler tatlım.. :) ama bu konuda daha pratik ev işi şeyler var.. onlar denenebilir..

    0|0
    0|0
  • içinimi kesecen

    aboo korktummm kaçiyorum bennnnnnnnnnnnnnnnnn

    1|0
    0|0
  • biri beyin bedava mi dedi?

    3|0
    0|0
  • Jileti icine sok cocugun pipisi kesilsin

    1|2
    0|0
    • yok ya :D girmeden azıcık kesip çıkarcan içinde durmicak yani :D

    • iğrenç kadın ben onunla sakalımı kesiyorum? sadasfasda

  • korkma kimse anlamaz :D

    0|0
    0|0
  • sakın öyle bi aptallık yapma, kesersin falan hastanede soluğu alırsın, yırtık vajina ile geçer ömrün bak :)

    1|0
    0|0
  • ya ona gerek yok çok küçük balon içinde kan olan şeyler çıkarmış Çinliler gerçi pek sağlıklı değilmiş ya olsun.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

Kızlar Ne Diyor 19

  • 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi ha.

    0|0
    0|0
  • KAdınlar cindir fena çarpar.Sen gibiler yüzünden .. neyse

    1|2
    1|0
    • bişey mi dedik . sadece aklıma geldi

  • kafan çok guzel çalışıyormş kardeş tuh tuhhhh maşallahhh

    0|0
    0|0
  • jilet mi?

    çoh yaratıcısn :D

    0|1
    0|0
  • saçmalama kızım :D vajinanın içi normal deri değil çok hassas orası bi kesersen allah korusun yani :D

    0|0
    0|0
  • Sorunu anlamamakla beraber seni nijeryaya yollamak istiyorum.

    2|1
    0|0
    • nijerya da jilete gerek kalmayabilir, nijerya sonuçta efsanalerdeki nijerya

  • kan kaybından ölürsün .insan eline kıyamazken bunu asla yapamaz.ben de öyleyim ama kendime hiç bir surette kıyamam çünkü her insan gibi değerliyim

    0|0
    0|1
  • zar yeni yirtildiginda iliskiye girebilirsin ama jiletin yirtigiyla nasil gireceksin ayrica adam sokmadan once ne bu kan demeyecek mi sana ? o isi yapmak o kadar kolay degil sakin kalkisma

    0|0
    0|0
  • acır lan :D

    0|0
    0|0


  • Ay içim bir fena oldu nasıl bir soru bu ya düşünmesi bile insanı ürkütüyor :D

    Sakın ola ki böyle bir şey yapıyım deme ayy çok kötü :D

    0|0
    0|0
  • icim acıdı be.psikopat mısın :(

    1|0
    0|0
  • jiletli prezervatif olsa aslında ne güzel olur.

    0|1
    0|0
  • Ayy düşüncesi bile korkunç :)

    0|0
    0|0
  • Tövbe yarabbi tövbe.

    0|0
    0|0
  • çizik mi atıyoruz?yeni trend bu mu anlamadım hamına :(

    0|0
    0|0
  • amaç ne anlamadım ben?

    0|0
    0|0
  • ha?

    0|0
    0|0
  • japon yapıştırıcısı yapanı duydum et la ora acısını cektıgıne degermı

    0|0
    0|0
  • Okurken içm kötü oldu manyakmsnz ya :////

    0|0
    0|0
Yükleniyor...