Arkadaşlar yeğenim daha yeni 7 yaşına girdi ama?

Geldi bana birşey anlattı ben böyle böyle birşey yapıyorum diye anlattığı şey mast yani aylarca yapıyomuş bu normal mi sizce? Ne zamandır yapıyosun dedim çok küçükken dedi. Yeğenim kız.


0|0
7|15

En İyi Kız Görüşü

  • Ben ebelik okuyorum cinsel sağlık dersimiz var evet yaparlar ama bunu kızarak değilde fırsat vermeyerek önlemek gerekiyo

    0|0
    0|0
    • Yani normal mi bu? Annesine anlatayım öyleyse tedbirini alsın, çok teşekkürler.

    • Anlat ama dediğim gibi kızarak değil fırsat bulmasını önleyerek onu yapmayı unuturacak seyler yapılarak yzaklaştırılmalı. Kızarsa kimlik bozukluğu gibi seyler olur ya da tam tersi daha fazla uğraşabilir

    • Anladımm çook teşekkürler.

Erkekler Ne Diyor 15

  • Vucudunu tanimak icin her cocuk yoklar orasini burasini.. bir yerlerdrn de bunun adini ogrenip gelip soylemis olabilir.. henuz hormonlari harekete gecmemis bir cocuk mast vs ile tatmin olma ihtiyac duyma ya da bisalma gibi seyleri yasayamaz. Ha, sinir uclari calisiyor mu evet , ici giciklanir mi kendine dokinunca, muhtemelen.. ama bunu birakir , sadece vucudunu tanimaya calisiyor.. ilgisi baska seylere kayar illa ki.. buyutecek bir durum oldugunu zannetmiyorum.. henuz erken oldugunu uygun sekilde soyleyebilirsin..

    1|1
    0|0
    • Anladım çok çok teşekkürler ama bana çok eğlenceli dedi mayışıyorum dedi normal mi acaba?

    • Tabi ki normal.. vucudu ve genital organinin sinir sistemi calisiyor.. ama bu haz degil su an.. ic giciklanmasi.. bunu kavrayamadigi icin de sıkılır yakinda.. cunku haz olgusunu tanimiyor.. hormonal yapisi uygundegil henuz.

    • Anladımm çok teşekkür ederimm :)

  • her 100 çocuktan 7-8 tanesinde erken bluğ görülebilir, sıcak iklim ve ırsi yani soy ile alakalıdır. korkutmadan onu eğitip azaltmanızı öneririm yakın süreçte başka özel sorunlar çıkaracaktır (E. ünv. tıp. fak. uzman)

    1|0
    0|0
  • 7 yaş çok erken. Elbirliğiyle çocukları bu hale getirdik. Tebrikler bize.

    2|1
    0|0
  • zaten 7 yasında kucuklukten peri nasıl yapıo ya pek inandırıcı degil xpeer kasma diyelim.

    0|0
    2|2
    • Üff bir bitmediniz yaa çocuktan nasıl mantıklı cevap bekliyosun? İllaki öyle anlatacak

    • Hepsini Göster
    • 5 6 yasında mast :) yav he he ya ii aksamlar.

    • He iyi akşamlar he

  • Abbboxv das yağacak das o neydi giz

    0|1
    0|0
  • Benim de erkek yeğenim daha 5 yaşındayken eli hep orada gezerdi çizgi film izlerken oynardı yeni nesil tabi biz eskide kaldık sanırım :)

    0|1
    1|0
  • Bazi cocuklar erken yasta cinsel bolgelrrini ellerler mast degildir yaptigi

    0|0
    0|0
  • geleceği parlak :D

    0|0
    1|0
  • ohaaa

    0|1
    0|0
  • 10 yl snra dusunemiyom onu

    0|1
    0|0
  • Oha oha ben onları 13 yaşında öğrenmiştim :) :S

    0|0
    0|0
  • Hadi canim bak bisey var bu iste

    0|0
    0|0
  • Tüh 8 sene boşa geçirdik desene :)

    0|0
    0|0
  • Çocuklar ister istemez mast yaparlar ama bunun farkında olmazlar. Normal değil

    0|0
    0|0
  • Yok daha neler

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Olabilir. O yaşlarda da keşfetmiş olabilir. Ama bir psikoloğa görünseniz faydası olur.

    1|1
    0|0
  • Çok normal.

    1|1
    0|0
  • Enteresan. Normal değil

    1|2
    0|0
  • Yoh artık:D

    0|1
    0|1
  • benim annem çalışan kadın dı bakıcımız uyumadan önce elliyle okşardı sonra bana da alıştırdı öyle uyuturdu... ve ben yıllarca bunu uyumak için metod sandım... uykusu geliyordur sonrasında uyumadan önce mi yapıyor sor... ailem çok kızardı... hiç neden yapıyorsun diye sormadılar... tabi psikolojik hastalıkta cabası ama bana ne olduğunu söylemediler sonradan araştırdım öğrendim ve o zaman çok üzüldüm

    1|0
    0|0
    • Anladımm onun ki başka neden yaptığını sordum çok eğlenceli dedi çok seviyorum falan dedi.

  • Cinselliğimizi 5 6 yaşlarında keşfetmeye başlarız. Yeğeninin anlattığı gayet normal, bu onun sağlıklı olduğunu gösterir

    1|1
    0|0
    • Anladım çok teşekkür ederim

    • Sacmalama be. O yasta ne cınsellıgı

    • Bilmiyo olabilirsin ama öğrenebilirsin @mrgspot
      Çocuk gelişimi hakkında bilgi sahibiyim ve demek istediğim şu ki;o yaşlarda cinsel dürtülerimizin farkına varırız. Bende ilk cinsel isteğimi farkettiğimde o yaştaydım tabiki ne olduğunu bilmiyodum ama cinsel organıma dokunduğumda bana zevk verdiğini hatırlıyorum. Erkek çocukları da o yaşlarda aynı şeyleri yapar ama bunu herkes hatırlamayabilir çünkü oldukça küçük yaşlar

Yükleniyor...