Erkek arkadaşım benden sürekli göğüslerimin fotoğrafını istiyor. Bende kesinlikle olmaz diyorum. Ne yapmalıyım?

Uzun arkadaşlığımız sonucunda sevgili olduk ve 4 aydır çıkıyoruz. Çok güveniyorum ona neyse 2. ay olmadan öpüştük yakınlarda güvendiğim ve onu sevdiğim için göğüslerime ellettim.(ki çok yanlış yapmışım) Şimdi de beyfendi benden göğüslerimin resimlerini istiyor. Kesin bir dille reddediyorum her defasında ama bir tripler bir tripler. Neyse konu unutuluyor ertesi hafta hani resimler nerde diye mesaj atıyo. Ben bu çocuğu çok seviyorum kaybetmek istemiyorum ama her resim meselesinde aramıza soğukluk giriyor. Ne yapmalıyım beyler bayanlar? Başına gelen varsa döktürüversin gari

Elletmişsin madem niye resim atmıyosun demeyin.


0|1
11|42

En İyi Erkek Görüşü

  • Sevdiği kızdan bunu isteyen erkek şerefsizdir. Azgınlık falan tamam da işin işine aşk giriyorsa bu olay başkadır. Ulan it diyeceksin kız kardeşinin göğüslerini çekip yollamasını isteyen bir erkeğe ne yaparsın diyeceksin!! Güzelim sende geç bu güveniyorum ayrılık son seçenek ayaklarını. Valli billahi erkeklik değil bu ! Bunu isteyen hayvandır. O ne l*n sevdiğin kadına diyeceksin ki yüzünü çekme göğüslerini gönder 31 çekeyim. Öyle erkeğin şerefine tüküreyim. öpüşmek ellemesi vs o normaldir çünkü hepimiz insanız ihtiyaclarımız var ama sanalda öyle resim falan sapıkca yaa

    1|0
    0|0
    • ya anasını bacısını her şeyi kattım işin içine ne dersin onlardan böyle bir şey istense dedim o da "onlar evli banane eşleri ilgilensin dedi" öküz müdür nedir. Abicim dediklerine kesinlikle katılıyorum ama insan yaşamadan öğrenemiyor bu benim ilk sevgilim , ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaştım. O yüzden buraya yazıyorum bilmiyorum toyum çünkü. öpüşme elleşme normal ama bu dediği SAPIKÇA kesinlikle

    • Hepsini Göster
    • anladım abi teşekkür ederim güzel yorumların için..

    • Rica ederim. Yaşım 25

Erkekler Ne Diyor 41

  • sende yüzünü göstermeden at. sonra ayrılırsanız patlamazsın. ya şu da var. sen göğüslerini atmadın diye kaybedeceksen onu sal gitsin zaten. kızla 16 ay çıktım bir kere o tarz şeyler istemedim. buradan okudum yüzünü göstermeden yolla. ama yollayamam diyorsan bırak gitsin gidiyorsa. anlarsın seni seviyor mu ne yapıyor görürsün.

    1|0
    0|0
    • O da öyle dedi yüzünü göstermeden çek dedi. Yapamam öyle bişey dedim 2 3 gündür aramız bozuk. Aynen iki saçma sapan resim için böyle davranmaya devam edecekse üzgünüm ki ayrılacağım.

    • Hepsini Göster
    • rica ederim Allah gönlüne göre versin :)

    • Amin sanada :))

  • Elletirsen resim ister resim atarsan bacak arani eller sonra tamamen ciplak ve yatak sen ona verdikce ister

    0|0
    0|0
  • Sapıklık falan yapmıyo çocuk,
    Uzun zamandır tanıyosan az çok karakterini öğrenmissinidir zaten.
    Şaşırılcak bişey yok 4 aylık ilişkinizde ilk evreleri tamamlamıssınızdır.
    El ele tutuşmak, sarılmak, öpüşmek, elletmek.
    Çok sürmez o fotoğrafı atıcaksın sonra başka yere ellemek istiycek sonra onun fotoğrafını.
    Bunlar olucak 1 yıl içinde kendini hazırla çünkü ilişki bu şekilde evre evre ilerliyo sonuna kadar ayrılmadan devam ederseniz nolcağını söylememe gerek yoktur heralde.

    0|0
    0|0
    • bu şekilde mi ilerliyo çoğu ilişki bu mudur

    • Hepsini Göster
    • her ilişki böyle ilerlemiyor illa s****meye gerek yok

    • her ilişki nasıl ilerler bilemem ama daima ilişki evreleri var ve herşeyin bir sırası bişeyi elde ettikten sonra bir kademe artıyor istenilen şey. Yanlış düşünüyosun diyecek olursanız saygı duyarım..

  • Elletiyon niye göstermiyorsun. Gösterip elletmemen lazımdı. :D saka bir yana sutla gitsin seni cinsel obje olarak görüyor lavuk.

    0|0
    0|0
    • Ahahah güldürdün kardeş :DD:D: ya cinsel obje olarak görülcek de bir tarafım yok halbuki :D:d vay anasını sayın seyirciler. bir kaç gün sonra çocukla konuşurken bu yorumları harmanlayıp sayıp sövcem :D

    • Hepsini Göster
    • diyosun deniyim bugün bunu :D tamam bakıyorum :D

    • Dene dene aklinda kalır emin ol :)

  • Sen gönderirsin sonra başka yerlerin fotosunu ister emin ol. Nette bir sürü fotoğraf vardır oradan kopyala yapıştır gönder. Tekrar isterse mutasyona uğramadı gönderdiğim gibi duruyor dersin.

    0|0
    0|0
    • bende git netten bak dedim eğer öyle bir meme ihtiyacı duyuyosan git kate upton'a bak dedim yani. yol bile gösterdim daha nabayım

    • İşin zor. Güveniyorum demişsin çoğu yazdıkların da fazla güvenme üzülen sen olursun kocaman kadınsın taviz verme baktın devam ediyor yol ver gitsin

  • Yahu ya internette paylaşırsa?

    Tek sorum bu. Başka bir şey demeyeceğim. Bunu düşün ona göre davran. Hayatım boyunca göğüs fotosu ya da cinsel organ fotosu istemedim ben.

    Nasıl bir pişkinliktir la bu.

    0|0
    0|0
    • ona herkesten daha fazla güveniyorum öyle bir şey yapmaz da aynen tamamen pişkinlik yaptığı aradığım kelime buydu.

    • Hepsini Göster
    • benimki de o dengesizlerden muhtemelen.

    • Çözümü senin elinde ;)

  • Elliyosun madem niye istiyon resmini bence amaci seni kullanmak

    0|0
    0|0
  • yollama. öpüşme sorun degl.

    0|0
    0|0
  • sakın atayım deme atanların halini goruyosun tehtitler falan

    1|0
    0|0
  • Sapıklık yapiyor :)

    0|0
    0|0
    • Uckuruyla düşünen bir arkadasmis kendisi :D

  • Huylu huyundan vaz geçmez yapma bu ılıskı yurumez gıder aldatır başka kızlardan gogus foto ister ınternette bulur bakar

    0|0
    0|0
    • hiç kız arkadaşı yok benden başka netten de baksın napayım

  • Sakin atma xd

    0|0
    0|0
  • Bugun meme yarin alt sonra eve gel falan hic ugrasma karfesim seviyorsun ayril demiyorum tepkini goster ama

    0|0
    0|0
    • Tepkimi cok sert bir sekilde dile getirdim aramiz hala limoni artik saldim ne olursa olsun yani

  • uzakdur ondan

    0|0
    0|0
    • tamam abi

    • Hepsini Göster
    • dedim ya, kız kardeşim evli biri böyle bişey isterse eşi ilgilensin dedi ben şok

    • bayağı geniş biri çok uygun biri değil

  • Yollayıver.

    Çocuk başka memelere mi yönelsin?

    0|0
    0|0
    • Yonelsin abi ben ona link bile atarim yeterki desin bana

    • Hepsini Göster
    • tutan yok valla kendisine de dicem bunu meme arıyosan git diye
      tamam gidiyorum derse de gitsin bir kaç gün üzülürüm sonra geçer

  • hiç uğraşma, madem elledi, canlı canlı aç göster.

    0|0
    0|0
  • demediğini bırakma sonrada şutla :)

    0|0
    0|0
    • Kolay degil oyle sutlamak ya

    • yoo çok kolay. "sen beni sadece cinsellik gibi görüyormuşsun. bende seni adam sandım. yazıklar olsun sana." falan de şutla işte. istediğin gibi dönmezse bende sekizkek değilim. dokuzkattat olayım :)

  • Hepinizden iğreniyoruumm😀😀😀

    1|0
    0|0
  • Ayrıl?

    0|0
    0|0
  • Ver kurtul emmioglu Allah sizin gibi birini cikarmasin karsimiza namuslu diğe gezinirsiniz bide

    0|0
    0|0
  • Elletmişsin madem niye resim atmıyosun

    0|0
    0|0
  • Sahte resim at sende

    0|0
    0|0
  • inek göğsü gönder

    0|0
    0|0
  • Tavsiye etmem.

    0|0
    0|0
    • Bende tavsiye etmiyorum. Atmayı düşünen kızlar burayı okuyolarsa kızlar yanlış yoldasınız. O telefonu yavaşça yere koyun ve uyumaya gidin.

    • Şimdi arkadaş olabilirsin ama ilerde aranız bozulabilir ve kötü amaçlarla kullanılabilir. Derim.

  • kendi kendine haleltsin işini.

    0|0
    0|0
  • Foto istemekte nediryahu çok istiyorsa buluştuğunda gene ellet fazlasına asla tabiki

    0|0
    0|0
    • aynen bir kere elledi ya tüm hakları onun sanıyo herhalde deli midir nedir

    • Hepsini Göster
    • cinselliğini benimle keşfetmeye çalışıyor ilk kız arkadaşıyım çünkü

    • İlk kez bir kızla çıkıyor? İş değişir şimdi muhtemelen başkasıyla paralı ya da parasız cinsellik yaşamadıysa normaldir yaaa habu yaptığını haklı çıkarmaz burada iş sana düşüyor ona tatlı dille bu istediğinin uygun olmadığını anlat zaten buluştuğumuzda bazı şeylete izin veriyorum zaten bu istediklerini unut lütfen dersin oda seni kaybetmemek için kabul edecektir.. Libido için söylediklerim geçerli:)))

  • Bbw larin meme resimlerini yolla kerize dalga gec

    0|0
    0|0
  • Her ellediginin resmini isterse sıkıntı. ...

    0|0
    0|0
  • AHAHAHAH :D abi ne adamlarsınız ya atma kesinlikle adam yanıyor ne yapıcağı belli olmaz :D

    0|0
    0|0
  • Atma canım atma.. yaşınında kücük olduğunu düşünüyorüm.. gerci olmasada hoş değil atma

    0|0
    0|0
    • yaşım gayet büyük. yok atmayı kesinlikle düşünmüyorum ama bu soğukluğu da eritmek istiyorum bir an önce.

  • Erkekler Devam
    11

Kızlar Ne Diyor 11

  • O sevgiliden hayır mı gelir oyle cinsel konular konusuyo ustelik foto istiyo ustune uygulamalida ellesmissiniz zaten. Desene serefsiz git ananla gider ihtiyacini beni kullanamazsin. Niye odun veriyosunZ kendinizden ya bide Kalkmis hala guveniyom diyosun kizlar acaba siz mi cok mal siniz yoksa hosunuza mi gidiyo

    1|0
    0|1
    • arkadaşım biz senin gibi ergen değiliz :D hem seni ilgilendirmez ne yaptığım. yorum yapma daha fazla lütfen

    • sende oranı buranı elletmeye devam et yarında altına yatarsın ama güvende sıkıntı yok asdsddfffgsggsgdhsh mal

  • o senı sevmıyor. ayrıl. hala sevgılım dıyorsun

    2|1
    0|0
    • en yakın arkadaşımdı kendisi bir kalemde silip atamam. Eğer hala triplerine devam ederse o zaman bakarız

    • adam sana zerre değer vermıyor. sen yakın arkadasım sılıp atamam dıyorsun hala. ne dıyeyım sana.

    • senin dediğin şekilde düşünmüyorum ama teşekkürler yorum için

  • Zorunda değilsin. Zaten amatörlerin bunu yapmasına karşıyım. Sonra ifşa oluyorsunuz.

    1|0
    0|0
  • Ayrıldığınızı düşün ve o resimleri kullanrak seninle beraber olmaya devam etmek istedi cinsel anlamda o zamn napıcaksın ki? kesin bir dilde reddetmeye devam et ;)

    1|0
    0|0
  • ellettiğin için bunu yapıyo. sen seviyorsun ve o bunu biliyo. bunu kullanarak sana duygusal baskı yapıyo. bence gönderme yarın bir gün ayrılırsanız aleyhine kullanabilir ki bence o seni sevmiyo. bence ayrıl. senin sevgini kullanıyo çünkü

    1|0
    0|0
    • ya çıkma teklifini eden o ve ben onu başlarda sevmiyodum bile düşün o şekilde kabul ettim. Bunu da kendisine dedim zaten sana karşı bir şeyler hissetmiyorum. İçimde kıpırtılar olursa devam ederiz yoksa yürütmenin bir anlamı yok dedim. Beni seviyo hatta benden daha fazla seviyo diyebilirim. Ama neden böyle davrandığını çözemedim.

    • Hepsini Göster
    • birdaha foto istediğinde ona açık bir dille bunu yapmayacagını ve eğer bir daha bu konuyu açarsa ayrılacagını söyle. seni zor durumda bıraktıgını böyle davranarak ona olan sevginin ve güveninin azaldıgını anlat. anlamazsa ayrıl. inan ki degmez

    • çok haklısın teşekkür ederim yorumun için:)

  • atma sonra tehdit falan da eder bu seni diym bak zaten elletip yapmisin hatayi o cocuk senle ciddi düşünmez dusunmuyor ben diyim bosver kaybet gitsin erkek mi yok

    1|0
    0|0
    • Yok asla atmam oyle bisey yapmam. kendisi ne kadar soguk davranirsa bende ona ayni sekilde davranis sergilicem. sevmiyosa pes eder gider zaten
      Test gibi bisey oldu bu olay hayirlisi olsun bakalim

    • aynen seven boyle de sever kanma sakın ona erkek mı yok be su dunyada

  • Sende iste memeli bir dene

    1|0
    0|0
    • erkek memesi için kendi memelerimi ifşa etmeye değer mi ya

  • Tek tavsiyem var SAKIN ama SAKIN göndermeee !!

    1|0
    0|0
  • Hıyarrr

    0|0
    0|0
  • İstemediğin bir şeyi yapmak zorunda değilsin vicdan yaptırmaya calısmasına izin verme sakın. Trip atıyorsa da alttan alma kesin bir dille reddet.

    1|0
    0|0
    • Ben kesin bir dille reddettim kaç kere ama o resim gelene kadar aramızda sorun olacak diyo adama bak ya

    • ben olsam böyle gider aramız diye bir şey kalmayacak senin bu anlayamadıgım baskıların yüzünden derdim.

  • büyük hata ben yaptım sen yapma seven kişi istemez bunu

    0|0
    0|0
    • hadi yaa yok atmam zaten yok öyle bir dünya.

    • Hepsini Göster
    • aşırı adi hala mesaj atıyodu heryerden engelledim

    • anladım canım ya teşekkür ederim yazdıkların için

Yükleniyor...