Regl döneminde kan degil resmen kahverengi lekelenme nedeni ne olabilir? Yasayanlar var mi?

Bu durumun dogum kontrol hapiyla ilgili bir nedeni olabilir mi.. doktorada gitcem pazartesi ama tedirgin oldum birakmakta istemiyorum ama bu durumu yasayanlar var mi? Nedeni neydi?


0|0
3|3

En İyi Kız Görüşü

  • bende de oluyor hap map kullanmadan niye öyle oluyor anlamadım

    0|0
    0|0
    • Hep mi oluyor

    • Hepsini Göster
    • 2-3 daha bekle gelir belki
      bir kere benmde öyle olmuştu bekledim bikaç gün geldi

    • Insallah kötü bisey yoktrda bidaki aya düzelir pisligi atamayica sivilce cikti bir iki dahada sinirleniyorum dahada cogaliyo sanki

Erkekler Ne Diyor 3

  • Regl döneminde hap kullanmak yanlistir düzeni bozan en büyük etkendir çok önemli olmadığı sürece lütfen kullanmayın

    0|0
    0|0
    • Hayir tabiki su an 8 gün ara var hap kullanmiyorum 3 gün öncesinde hap bitiyo zaten

    • Hepsini Göster
    • Kısırlık degil kıl yapar kıllanma olur... ve hormonel senin hastaligin kahverengi lekeler adetin bitiş dönemini belirler normalde fakat ilk günlerinde kırmızı hemen arkasından kahverengi hormon bozukluğudur buna sebep kullandigin ilactir

    • Bitis döneminde olurdu normalde neyse beklicez mecburen hic bir yerde dogru düzgün bisdy yazmiyor baksam belirtilere

  • ben yasamadım

    0|0
    0|0
  • Yasin büyük önemi var yasin kaç

    0|0
    0|0
    • 21 bir yildan fazladir kullaniyodum adet azalmisti ama ilk defa böyle oldu

    • Hepsini Göster
    • geçmiş olsun

    • Sagolun

Kızlar Ne Diyor 2

  • başlangıçta ve bitişte öyle olur, bir hap kullanıyorsan onun için de olabilir leke sıkıntı yok..

    0|0
    0|0
  • Bendede oluyor bir sanincasi yok ama normal bir sey

    0|0
    0|0
Yükleniyor...