Kızlığıma baktırmak için özel hastaneye gitsem ne yapmam gerkir?

ve de kaç para alırlar ve de nasıl randevu filan nasıl oluyor o işler ya :/

Güncellemeler:
aslında şöyle ayrıntı versem iyi olacak ben küçükken merakımdan parmağımı sokmuştum ya ne acı hissetmiştim ne de kan gelmişti tabi bilmiyodum o zamanlar kızlık zarını filan.. ondan yani merak ediyorum acaba bişe oldu mu diye

0|0
0|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Jinekologa gideceksiniz. Sıradan bir hastanede 50 lira muayene ücreti. Randevu falan istemez. Gidin direkt kayıt yaptırın. 15 dakika sıra beklersiniz. 3 dakika muayeneniz sürer.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Jinekoloji bölümün gidip güncellemede yazdığın durumu söyle. Basit bir muayenesi var.

    0|0
    0|0
  • nesine baktırcan ki :D

    0|0
    0|0
  • neyıne baktırcan demekkı bozuk ıste yalandan nıye para verıon

    0|0
    0|0
  • Gidiceksın kadın dogum uzmanına soyleyeceksın anlatcaksın bakacaklar

    0|0
    0|0
  • benim bildiğim, yasalara göre anne ve ya babanın rızası olması lazım

    0|0
    0|0
    • ann ve babamın neden rızası olsun ki reşit bir bireyim ben

    • ders olarak görmüştüm. öyle hatırlıyorum belkide 18 yaş altı içindir bu bilmiyorum

    • anladım teşekkür ederim :)

  • nasıl baktıracaksın yani

    0|0
    0|0
  • nolduda baktırcan mast yaparken mi bir şey oldu?

    0|0
    0|0
    • yok ya güncelleme yaptım ya çocukken yapmıştım bişey :/

    • jinekoloğa git bakıp söylüyor ne olduğunu para jinekolog tan jinekoloğa değişir umarım bir şey olmamıştır.

  • devlete neden gitmiyorsun?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...