Lazer yaptıran var mı?

Ben lazer yaptırmak istiyorum yapınca bir kaç seansta kökten yakıyo ve artık ömür boyu cıkmıyomuş gercekten öyle mi bir daha hiç çıkmıyor mu? Ve yapılınca acıyor mu fiyatı ne kadar ortalama?


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Koltuk alti yuz bel karin ve kollarimi yaptirdim sira bacakta. Aci yok diyemem ama aci esigine gore degisir. 6 seansta koltuk alti bitti 9 seansta da yuz karinla hala cebellesiyoruz ama su an tertemiz emin ol degiyor insanin kendine Guveni ve sevgisi artiyor bakimli olmak lazim

    2|0
    0|0
    • tek korkum ya sonradan tekrar cıkarsa? bir kac yıl sonra falan ve fiyatı ne kadar

    • Hepsini Göster
    • Asil ben tesekkur ederim :)

    • :)))

Erkekler Ne Diyor 2

  • İstanbul'da olsan sana iyi bir merkez tavsiye edebilirdim.

    0|0
    0|0
  • acısı baya sağlam seansı ve fiyatı bölgeden bölgeye degisir ve hic cıkmiyo bir daha deniliyor

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ben 6 seansta biter benim 2. Seansim ve 6 ya kalacagimi dusnmyrm

    0|0
    0|0
    • Fiyatı ne kadar peki azalma oldu mu?

    • Benim biraz pahalli benim cikmiyor bacaklarimda bayagi azaldi koltuk alti filan yok artik genital bölge de var biraz

  • Cook aciyomus yaaa :'(

    0|0
    0|0
    • Yok hic acimiyor

    • Hepsini Göster
    • Evet öyle diyolar da bazılarıda hissetmedik diyorlar :(

    • Demekki deşıyomus :(

Yükleniyor...