Kızlar adet olunca ne hissediyosunuzzz?

merak ettim yani nasıl bişekiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii =D


0|0
4|1

En İyi Kız Görüşü

  • Ağrı sancıı sıcak cak orandan akan kanları hissediyoruz böyle cok iğrenç bir durum birde kab tutuyorsa boku yedin bazen baya akıyor sarkıyor böyle topluca geliyo djsksjsld böyle hissediyoruz hatta ilk oldugumda ayyy geldii geldi ııı iğrenççç ya hissediyorum diyodum ben aqkmddksjdndlkd

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Penisinin gotunden girip agzindan ciktigini dusun :Dddd

    0|1
    0|0
  • İgrencc diyebilirim. agridan durulmaz. ben kendimden bahsediyorsun tabi. şu an bile agriyo

    0|0
    0|0
  • Kanıyoruz ölmüyoruz düşün iste nasıl bir his olabilir?

    0|0
    0|0
    • çok kötü ozmn be bide pis kokuyosunuz hee

    • Hepsini Göster
    • bişe dedim azıma sıçtın =D

    • yok ağzını değil wc kullanıyorum ben ;)

Erkekler Ne Diyor 1

  • Öğrendin mi nasılmış. Değişik

    0|0
    0|0
Yükleniyor...