Basurum var. Ve bunu sevgilime söyledim?

1 buçuk senelik iliskim var ve ciddiyiz hiçbir şekilde kizligima dokunmadı arkadan denemek istedi. Ben basur var diyemedim soğur falan diye ama ben isteyerek cikarmadim ki sonuçta :( neyse işte bu baya ısrar edince bende yanındayken herşeyi anlattım basur var nasıl yapiyim olmaz falan dedim bu ilkte allah belani vermesin dedi gulumsedi. ben bozuluncada sarıldı benden sogumamistir dimi? Sizin kız arkadaşınız kendisinde basur olduğunu söylese ne tepki verirsiniz merak ediyorum :)?


0|0
8|33

En İyi Kız Görüşü

  • Basur ne demek ki

    0|0
    0|0
    • Hemoroid makatta yani diski cikan yerde kucuk kucuk nohut gibi memeler cikar aci yediginde zorlanirsin@Aurora_

    • Hepsini Göster
    • Sevindim icinin rahatlamasina :D boyle bir sey yuzunden hic kimse sevgilisini birakmaz merak etme seni seven birisi belli ki gulup sarildigina gore

Erkekler Ne Diyor 33

  • Sen ne gerizekalısın la sevfilim dio daha..
    Mk böyle aşkmı olur..
    Sexe b*k sürdünüz.. Ama girmeyince kızlığın bozulmayınca aay ben kızlığımı korudum her boku ye zarı koru sevgilinde bicins.. Arkadan yapmmak ne olm ne midesizsiniz lann nasıl bir aşk anlayışıdır..

    1|2
    1|0
  • Ciddi ikişkiye bak arkadan denemek istemiş adam sevdiğine arkadan yaklaşırmı hiç sizin ki sevgi falan değil bitmişsiniz siz.

    5|3
    0|0
  • Kızdan soğuyorsa amacı sadece cinsellikmiş derdim.

    Dua et zorlamamış. Canın öyle bir yanardı ki bir daha yapamazdın değil arkadan önden bile.

    Öz kardeşim neler çekti basurdan. Her insanın başına gelebilir bu. Anlayışla karşılamalı bir eş bir sevgili bunu.

    1|0
    0|1
  • bu 15 20 dakikada çözülebilecek bir sorun... lazerle hemen tadavi olmanı tavsiye ederim.. şu yazıyı hemen okumalaısın

    Lazerle hemoroid (basur) tedavisi nasıl oluyor? http://www.idealkilox.com/#!hemoroit/c634

    0|0
    0|0
    • Lazer tedaviyi ilk defa duydum. Bunu yapicam teşekkürler.

  • herkes'in basuru vardır ki... basur hastalığı herkeste olabilir ama özellikle erkeklerde oran çok daha yüksektir olma olasılığı... o yüzden kafana takma %90 onda da vardır bu rahatsızlık veya oalcaktır :)
    asıl soruna gelince bir saglık sorunudur bir tepki verilmez (yardımcı olmak harici)

    1|0
    0|0
  • neticede bir sağlık sorunu onda bozulcak bişey yok. ama analdanda ümidi kesmesi lazım gerektiğinin farkına varmıştır.

    1|0
    0|0
  • allah belani vermesin derim. gülümserim

    1|0
    0|0
  • Arkadan asla birlikte olmam ve sonucta bir sağlık sorunu bu

    1|0
    0|0
  • anlayışlı olması lazım. oral devam eder..

    1|0
    0|0
  • gördü mü anlamadım ben

    1|0
    0|0
    • Yok görmedi orama bakicakti ve basur olduğunu bilmiyordu. en azından benden duysun dedim

    • Hepsini Göster
    • yeme içmene dikkat edersen sıkıntı yasamazsın. operasyona erek kalmaz ınsallah

    • İnss

  • arkadan denemek istemis sen hala sevgilim diyosun iyi ki ;olsun bisey olmaz falan deyip ise koyulmamis.

    0|0
    0|0
  • sorun yok =)

    1|0
    0|0
  • Nedmek bozulmak, öyle şey olurmu yaaa.
    Bu bir hastalık herkeste olma ihtimal var, kesinlikle Kafana takma bozulma veya seni bırakma gibi bir lukse sahip değildir.
    Bunu ne sen neden bu rahatsızlığı olan kişiler isteyerek kabullenmezler.
    Bos ver gitsin zaten arkadan ilişki haram günah, evlenince de zaten yapamayacak.
    İstemiyorsan gitsin önce kızların götüne baksın öyle sevgilin olsun.
    Yanlışmı düşünüyorum?

    0|0
    0|0
    • Haklisin bende ters ilişki istemiyorum zaten. Ama yinede bilmesini istedim annem bile bilmezken sevgilim biliyor

  • Böyle birşey için soğunur mu hiç

    1|0
    0|1
  • tersten ilişkiye girme * et iyiki basurun var =)

    1|0
    0|0
  • hak yolu varken neden b. k yolu...

    0|0
    1|0
  • Lann ıyyy :D:D

    0|0
    1|0
  • Baya bir gülerdim ya :D

    0|0
    1|0
  • gülümsedi sarıldı dediğine göre soğumamıştır. hem bu senin elinde olan bişey değil üzme kendini boşuna.

    0|0
    0|0
  • Hahahah Ameliyat ol git ver.. ayıp ya

    0|0
    0|0
  • Manyak misin bak ne guzel sarilmis cocuk seviyor demek ki. hasta diye sevgilisinden ayrilan birak adam olmayi erkek bile olamaz

    0|0
    0|0
  • :)) Söylemeli, yoksa sıkıntı olur..

    0|0
    0|0
  • Nasıl bir ilişkiniz var? Lut kavmine mi özendiniz yazık

    0|0
    0|0
  • Hayır soğumaz , önden halledersiniz bir şekilde :D

    0|0
    0|0
  • bir s ey olmaz senin sıkıntın benim basımdan gecti ben anlayışla karsıladım ama kendisi utanmıştı

    0|0
    0|0
  • Amacına ulaşamamış ama ulaşmak için yeniden isteyecektir

    0|0
    0|0
  • basur ne ben onu bilmiyomki :D

    0|1
    1|0
  • Anal yapan erkekler dahada soğuyor hem sen anal yapınca namuslumu olacaktın zar duruyor diye bu çocuğunda aklı kalbinde değil götünde siz bunları sizi seviyormu sanıyorsunuz kendi ahiretide zaten yanmış seninkinide yakmaya çalışıyor üstüne lanetli şeyi yapmaya çalışarak az akıllı olun

    0|0
    0|0
  • hahah yahu hastalık bu geçici bir şey diye biliyorum sırun olmaz herhalde ama arkadan ilşki haramdır o istesede olmaz

    0|0
    0|0
  • Basura en iyi gelen şey anal sextir.

    0|0
    1|1
    • Gerçekten mi?

    • Hepsini Göster
    • Evet, ciddiyim. Boğaz ağrısı, üst solunum yolu enfeksiyonlarına da en iyi gelen şey oral sextir. Sen hiç ağzı dolu olup hapşuran, öksüren, burnu akan gördun mu? Goremezsin :)

    • :Dddd

  • Erkekler Devam
    3

Kızlar Ne Diyor 7

  • Kadın analdan zevk almaz. Tam tersine çok acı çeker. Bunu haydar dümen bile söylemiştir kadın analdan zevk almaz diye. Ama erkek zevk alır kalçasından. Erkek ve kadının boşaltım sistemi aynıdır ama tek farkla. Erkeğin orasında prostat var prostata baskı yapınca yalayınca parmaklayınca aşırı zevk alıyosunuz. Erkek arkadaşlarımın üzerinde denedim onayladım. Daha da ilginci penise dokunmadan sadece parmaklayarak boşalabiliyolar. İlk defa böyle bir zevk yaşadıklarını söylüyolar. Çünkü erkeklerin g noktası orda. Bunları biliyorum çünkü partnerlerime daha çok zevk vermek istiyorum. Bu arada kadının bütün zevk alacağı şeyler vajinadadır g noktası bile vajinadadır. Araştırın prostat orgazmı diye. h

    1|0
    0|0
    • G noktası ne anlamadim

    • Hepsini Göster
    • Hayır testislerin altındaki yerden deliğin bitimine kadar olan yer delikten parmağını sokunca yukarı doğru kaldırırsan orada. Ben dokunuyorum oraya erkek arkadaşlarımda kuduruyolar.

    • Anladım tesekkurler

  • Gülümsediyse sorun yoktur

    1|1
    0|0
  • Ben kalp hastasiyim dese sen ondan sogurmusun? Saglik sonucta niye sogusun. Seni mevlut amcaya gonderelim kardes.

    0|1
    0|0
  • Seven insan sevdiginin gözlerine bakmaya kiyamaz arkadan denemek istemiş birde..

    0|1
    0|0
    • yavrum demekki sen vermeye meyillisin evlenince farklı oluyo helali olmuş oluyosun düzgün konuş terbiyeli takın!

    • Ya bir git :Ddd

  • Salla gitsin iyi yapmışsın:D

    0|1
    0|0
  • Basur olmasa yapıcaktın yani öylemi? Haram olduğunu bile bile için rahat edecekti hayretsiniz vallahi aç da kuran oku biraz haram ve günah olduğunu anlarsın o zaman.

    0|0
    0|0
  • Basurla ne alaka faydası bile olur şekerim yapın bence sogumaz hatta yapınca daha çok sever

    0|0
    0|0
Yükleniyor...