Lütfen çok önemli.. Arkadaşlar testislerimdeki tüyleri, kılları traş ederken çok zorlanıyorum.. Lütfen bana önerilerde bulunur musunuz?

Lütfen arkadaşlar çok önemli benim için..

Güncellemeler:
Bu sorunu sadece ben mi yaşıyorum a. q yaa?

0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Traş jeli ya da traş köpüğü ile köpürt. Banyo türü jiletle alırsan tek yöne sorun olmaz.

    0|0
    0|0
    • olmuyor kral ya köpürünce hiç görüğnmüyor zaten bir de tüyler uzun ve çok ince kalıyor çok

    • Hepsini Göster
    • aynen kral ama yine zor oluyor a. q tek benim başıma mı geliyor diye düşündüm şimdi ya :(

    • Hafif kesikler olabilir onlar önemli değil.

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • bir üroloğa göster onlar anlar ;)

    #V

    0|0
    0|0
    • la saçmalama öneride bulun sen neyle kesiyorsun jiletle yemiyor testislerdeki tüyler çok uzun ve yumuşaklar..

    • Hepsini Göster
    • Berberde yaktir mk ne deyim o zmn

    • öyle bişey de mi var a. q

  • Emla diye bir krem var bayanlar kullabnır genital bölgeye sürüyorsun 20 dk bekliyon uyuşuyo o bölge ağda yapİyosun.

    0|0
    0|0
  • 3 bıçaklı tıraş bıçağı kullan testisleri kesmeden tüyleri alirs

    0|0
    0|0
    • bu sabah 3 jiletliyle denedim yine eksmiyor çok ince ve uzunlar ya kaldı başım belaya onalrla illa kalıyor

  • Ağdayı deneyebilirsin ya da ütüleyebilirsin

    0|0
    0|0
    • la saçmalama öneride bulun sen neyle kesiyorsun jiletle yemiyor testislerdeki tüyler çok uzun ve yumuşaklar..

    • Hepsini Göster
    • ciddi misin?

    • Ever

Yükleniyor...