Bisexsüel olabilir miyim sizce?

hiç bi kadınla olmadım erkeklerle oldum ama kadında istiyorum bi kadınla öpüşmek dışında herşeyi istiyorum.bir kadınla ve bir erkekle aynı anda olmayıda istiyorum.lezbiyen fotoğraflarda videolarda beni normalı kadar tahrik ediyor.hiç yapmadım ama hep denemek istiyorum.

Güncellemeler:
sadece erkekle olabilirim ama sadece kadinla olamam.öpüsemem de.yok yaa benden olmaz.penis iyidr iyi. :)

0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

  • yakışıklı bi erkek ve güzel bi kadın var karşında ikiside çıplak hangisiyle seks yapmayı tercih edersin?

    vereceğin cevaba göre yorum yapacağım.

    birini tercih hakkın var.

    0|0
    0|0
    • erkek tabiii kiiiiiiiiiiiii.ama onunla olurken diger kadinin da benimle ilgilenmesi fena olmazdi

    • Hepsini Göster
    • birde cinselliği yaşayamıyorsundur.bi erkekle düzenli cinsel ilişkin olsun azalır bayağı.

    • bende erkeği seçerdim

Erkekler Ne Diyor 13

  • bi tecrübe edindikden sonra cewabı kendin werirsin zaten

    0|0
    0|0
  • Olma ihtimalin yüksek, o kadar istiyorsan git seviş bence.

    1|0
    0|0
    • lezbiyenlige kayarim diye korkuyorum bilemedim ne yapsam :S

    • Hepsini Göster
    • Arkadasım bişeylerden korkucaksan hic başlamayacaksın hatta düsünmeyeceksin bile ama aklında da varsa sonuna kadar git ölümlü dünya yapmak istediklerlni yap derim umarsızca sen kendin icin varsın

    • Doğru söz.

  • iki kadın bir erkek yapmayı düşünüyorsunda şimdi o sırada diğer kadından çıkıp sana geçınce ondan çıkardın bana girme diyebilirsin çoğu kadın bunu sevmez.

    0|0
    0|0
  • olabilirsin bence.

    0|0
    0|0
  • sanmam ama kadın vüxudu erkek gibi kadınada estetik gelir, tahrik olman normaldir. Ama deneyebilirsin ya çok hoşuna gider yada tiksinir normale dönersin

    0|0
    0|0
  • sana bi erkek bi bayan sunmuştum :D nie caydın şimdi :D

    0|0
    0|0
    • zorlama beni :)

    • karar senin :D ama kız genç 17 yaşlarında ve seyahat sıkıntısı var senin yoksa olur ancak ;)

  • aynı durumda bir kız arkadaşım var

    0|0
    0|0
    • nasil o?

    • nasıl o derken ne nasıl anlamadım? aynı durumda olmasını soruyorsan 26 yşında normal bir kız güzelde isteği fantazisi bu duyguy tatmak lezbiyen ilişkiyi yaşamak istiyor ciddiysen olabilir dersen bana özelden mesaj att

  • tanışmak lazm seninle :D arkadaşım da var tanıştırayım ben seni kız arkadaşla ilk onla bi konuşun :D

    0|0
    0|0
  • seni klonlamalıyız

    0|1
    0|0
  • Dene ve gör ne diyimki...

    0|0
    0|0
  • aksam aksam costun herhalde :D

    0|0
    0|0
  • bizce bir mahsuru yok olabilirsin tabi ki

    0|0
    0|0
  • bu kadar cok po.. izlersen olacagi bu yada cok mast..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • sanmıyorum . istiyo olabilirsin . tahrikte eder . ama... bi kızdan hoşlanabilir misin? aşık olabilir misin?

    0|0
    0|0
    • yok yaaa öpüsmekten bile haz etmem gibi geliyor.sadece bazi seyler hosuma gider

    • değilsin :) çoğu kızda olur . denemek istemek falan

  • İçin yapmak istediğin gibi yasa hayatını ne demiş özlem "bu hayat benimse eğer kimse karısşmassa yasaaamaya deger" bence ne istiyorsan yap bu senin tercihin hemcinsinle olmak da ayrı bi tat ve hazdır denemek gerek yasa ve gör

    0|0
    0|0
  • bende de aynı seyler var o zaman biseksüel olabilriz, ama biseksüelliğin soyle bir yanı var, bir kadınla olmak zorunda değilsin cunku erkekle de aynı zevki hatta fazlasını yasıyorsun yanı olsan da olmasan da bir sey değişmez hayatında...

    0|0
    0|0
Yükleniyor...