Bir erkeğin bakire olup olmadığını nasıl anlayabiliriz?

Tamam bir kadının bakire olup olmadığı anlaşılabilir. Peki erkeğin anlaşılmıyor mu? Yani nereden anlayabiliriz?

Güncellemeler:
Arkadaşlar aslında 17 yaşımdayım. Bir erkek arkadaşım var ve erkek arkadaşım biraz nasıl deseeeem yavşak bir tip :D böyle ne bileyim okula isteyince gelmeler motosiklet falan böyle kötü çocuk tarzı biri. Yalan söyleme ihtimali de olabilir yani ondan merak ettim nasıl öğrenirim diye. Bu Arada bakire yazmışım harbiden. Bakir olacak tamam biliyorum yanlış yazmışım karışmış :D

0|0
2|35

En İyi Erkek Görüşü

  • Seni becermeden anlayamazsın, altına Yatman lazim bir kere.
    Eğer çok iyi performansı varsa bakire değildir. Ama acemice yani seni bile zor beceriyorsa bakir dır.
    Ama bu arada senide götürmüş olur bilesin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 34

  • hayırr

    0|0
    0|0
  • bakir olduğunu... hmmm zor. çok zor. Yalan söyleyebilir. Kur-an'a el bastır.

    İmkansız değil yalan söylemesi kuvvetli ama.

    0|0
    0|0
  • Ahh ahh başka merak uyandıran birşeymi yoktuda geldin bu konuya takıldın (: bu arada bakire erkek bulamazsın rahat ol :D sadece bakir vardır ya da yoktur.

    0|0
    0|0
    • Ya biliyorum karıştırmışım sen öyle kabul et :)

    • Erkeğin dürüstlüğüne bakar. Birde performansa bakar. İşinde usta ise bakir değil. Yok o ne l*n der gibi bakarsa anlaki acemi ;)

    • :)))

  • alttaki topların orda bir düğme olacak. ona bas ötüyosa bakir :D

    2|1
    0|1
  • İlişki olmadan anlayamazsın. İlişki sırasındaki heyecanı ve hareketleri ele verir.

    0|0
    0|0
  • bir tane yalan makinesi bulacaksın. adamı makineye bağlayıp konuşturacaksın.

    0|0
    0|0
  • Onunla yatarak.

    0|1
    1|0
  • Anlayamazsin bebe

    0|0
    1|0
  • onun bir ölçümü denetimi yok

    0|0
    0|0
  • erkekler bakire olmazlar zaten

    0|0
    0|0
  • Pipimetresinden.

    0|0
    0|0
  • penisini altındaki çizgi düz ise bakir dir.
    çizgi yamuksa değildir

    1|1
    0|0
  • Güven meselesi

    0|0
    0|0
  • anlayamazsin. ancak ve ancak cok dürüst olursa kendi söyler.

    0|0
    0|0
  • bakir ıo bakir :D

    0|0
    0|0
  • ilk tecrübede terler heycanlanır ve hemen boşalır :D

    0|0
    0|0
  • O erkeğin dürüstlüğüne kalmış malesef.

    1|0
    0|0
  • Nickime bakarak anlayabilirsin

    0|0
    0|0
  • Tecrübesine bak kendi tecrubelernle

    0|0
    0|0
  • Yüzünde Günahsızlığın muhteşemliğin ve ultra olmanın verdiği bir Nur vardır mesela ben :DD hahah

    0|0
    0|0
  • Erkekler Bakire Değil Bakir Olur Bunu da Zor Anlarsın.

    0|0
    0|0
    • Biliyorum zaten yazıda karışmış güncelleme okursan herkes bir bilmiştik taslıyor. Onu da biliyoruz yanş yeter kaç defa söliceksiniz

    • Ergence bir soru zaten

  • Erkeğe sorma sakın bakire misin diye yanlış anlar :)

    0|0
    0|0
  • tecrübeli bayan anlar anca

    0|0
    0|0
  • Tam pipisinin ucunda bant vardır. Ona bak açılmış mı açılmamış mı :)

    0|0
    0|0
  • Kadına bakire erkeğe Bakir deniyor

    0|0
    0|0
    • Tamam biliyorum karışmış gncellemeyi okursanız açıkladım

  • seni becerirken acemi olup olmadığını anlarsın zaten :D

    0|0
    0|0
  • çükünün altında ki yeşil ışık kırmızıya döndüyse bakir değildir.

    0|0
    0|0
  • O bakire değil bakir :-) herhangi bir yaklaşımdaheyecanndan anlayabilirsn

    0|0
    0|0
  • Daha öpüşürken pantolonu ıslanıyorsa bakiredir ıslanmıyorsa bir tecrübesi vardır

    0|0
    0|0
  • Ben bakirim

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    4

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bakir olup olmadigini anlayamazsin ama erkegin bakire olup olmadigini anlamak istersen sikinti var demektir

    0|0
    0|0
  • Acik acik sor o da verir cevabini zaten.. Her sey guvenle ilgili

    0|0
    0|0
    • Yalan da söyleyebilir ama

    • İste guvenle ilgili dedim ya ona guveniyorsan karakterini de belirlemis olman lazim ne bileyim neden bakirsin veya neden bakir degilsn gibi sorular yonelt ya anlasilir bir sekilde

    • Hmmm tamam :)

Yükleniyor...